MMM start januari 2024 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Basilicum, 7 mei 2024.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.411
    1.609
    113
    Vrouw
    Ja, bellen durf ik dus eigenlijk al niet meer, voel me al best wel een aansteller eigenlijk. Niemand heeft me dat gevoel gegeven hoor, komt echt vanuit mezelf. Er voelt gewoon iets totaal verkeerd, maar misschien zit dat gewoon in mijn hoofd. Ik wacht morgen wel af, tenzij het echt erger wordt

2. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    Hmm je eigen gevoel is vaak wel een belangrijk signaal.
    Vind t toch wel apart dat je zegt dat je buik dik en warm is, dat is toch niet iets dat 'hoort" bij een miskraam. (Edit ik bedoel niet dat t apart is dat je het zegt maar dat je dat voelt ;) )

3. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.411
    1.609
    113
    Vrouw
    Nee, is ook zo hoor, maar het kan ook gewoon door de endometriose komen, heb niet vaak last gehad van endobelly, maar kan natuurlijk wel. En stressniveau is gewoon mega hoog door alles wat er gebeurd is ook. Dus wil het niet te veel opblazen allemaal (letterlijk en figuurlijk ;))

4. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    :roflmao:
    Ja snap ik. De endometriose maakt alles dan weer erger. Al die enorme hormoonschommelingen ook.
    Is er misschien iets dat je kunt doen om een beetje meer rust te krijgen? Massage? :) Vind dat altijd maar duur maargoed, dat mag je jezelf nu wel geven.

5. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.411
    1.609
    113
    Vrouw
    Niet echt een massage fan, dus misschien wat anders :roflmao:. Wat weet ik even niet, momenteel dusdanig weinig energie dat zelfs even boodschappen doen me compleet uitgeput heeft. Wilde morgen weer (gedeeltelijk) beginnen met werken, maar zie dat niet gebeuren op deze manier. Ik hoop dat ze morgen vanuit het ziekenhuis wellicht nog andere ideeën hebben om me sneller te laten herstellen, want wil me echt niet meer zo voelen

6. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    Nee dat lijkt me echt te vroeg, als je je "normale" activiteiten weer kan doen, word t pas weer tijd voor werk denk ik.
    Ja ik hoop ook dat ze misschien nog ideeën hebben daarover.

Boompje88 vindt dit leuk.
  7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.835
    113
    Precies dat hoor @Boompje88, pas dan weer aan de slag gaan.. denk echt even alleen aan jezelf nu.

8. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Hallo lieve dames,

aangezien de meeste hier wel ervaringsdeskundige zijn breek ik even in en heb ik een vraag omtrent progesteron tabletten..

Mijn vorige zwangerschappen heb ik ook extra progesteron gehad in de vorm van vaginale capsules...dit vond ik super irritant met die troep haha ..

Deze keer heb ik daarom nu vanaf 5 weken(vandaag) orale tabletten 200mg 3x per dag...maar ik heb er nu pas 2 gehad en ik ben ineens doodmoe, duizelig en mijn borsten doen pijn...dit had ik in milde mate de afgelopen week maar nu im kan niks meer behalve zitten...en ik heb adhd en dus dat is echt abnormaal voor mij

Is dit een bekende bijwerking? Ik vraag het hier want het wordt toch ook bij vruchtbaarheidsbehandelingen gebruikt?

Hoop dat iemand hier er bekend mee is.

Ik heb Progebel 200mg

9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.835
    113
    Niet mee bekend maar wel al vaker over gelezen dat je van de variant die je moet innemen veel erger moe wordt inderdaad.

Opzich zijn jouw bijwerkingen wel bekende, alleen heb je ze inderdaad dan wel heftig!

Momof3d5 vindt dit leuk.
  10. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Dankjewel voor je snelle reactie!

11. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.411
    1.609
    113
    Vrouw
    Ja, doe ik ook. Net toch een gigantisch stuk weefsel/stolsel verloren, nooit eerder zoiets gezien. Als er nog meer van dit soort dingen inzitten snap ik wel dat ik nog pijn heb, was echt bizar

12. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Jeetje @Boompje88 wat een rollercoaster :(. Een hele dikke knuffel en wat de andere hier al zeggen. Echt even aan jezelf denken. Het is niet niks.

13. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Hier gisteravond lichtroze afscheiding en nu gewoon alweer. :rolleyes: heel fijn. Ik had dus vanmiddag de kliniek gebeld omdat de prolutex bezorgd moest worden en dit pas op z'n vroegst vrijdag kan schoot me binnen en anders maandag want in het weekend leveren ze niet. Gelukkig waren ze erg blij en gaf het niet dat ik 4 dagen eerder was dan de testdatum. Heb de eerste echo ook meteen mogen plannen op 8 oktober. Maar nu ik die afscheiding heb krijg ik haast het gevoel dat ik nu iets op me afgeroepen heb :confused:.

14. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    688
    840
    93
    Vrouw
    Jeetje Boompje, het is niet mild voor je. Echt super heftig.
    Eerder schreef je dat je denkt dat je zeurt, en hoe herkenbaar zo'n 'inner voice' ook is, zou ik je echt op je hart willen drukken dat stemmetje z'n kop te laten houden. Wat je meemaakt is echt niet niks, je stelt je niet aan en alles wat kan helpen mag echt even gebruikt worden.
    Super veel sterkte, er komt ook weer een keer een einde aan. Liefs!

Milena92 en Boompje88 vinden dit leuk.
  15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.835
    113
    Hopelijk zat dat gewoon nog even dwars en wordt het minder! En..iew voelde je het er ook gewoon echt zo uitglibberen?:roflmao:(too much info I know). Ik vind dat zo'n goor gevoel, heb helaas veel stolsels laatste jaar bij mn gewone menstruatie.. Kende dat niet eens van na mn bevalling dan schijn je dat ook te kunnen hebben?

16. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.835
    113

Nee dat kan niet, zo werkt het niet ;) Het zit of goed, of niet maar wat jij zelf nu doet of denkt heeft daar 0,0 invloed op!

Het komt echt heel veel voor, zeker bij IVF. Ik ga gewoon voor netjes oplopende testen komende week hoor! Of geen testen maar prima zwangerschap haha, weet niet of jij die teststress wil ;)

Maar wat naar trouwens, hoewel je weet dat alles prima kan wil je liefst direct knalttesten en 0 bloed zodat je wat vertrouwen kan hebben!

MamaMan0n vindt dit leuk.
  17. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    Ja idd na een dag of 2 kwam er toch echt iets ter grootte van een mandarijn.. echt heel absurd dat dat kan..
    Dat is de maximum grootte als t groter is dan moet je het ziekenhuis bellen :roflmao: Maar hoe kan zoiets überhaupt zo groot zijn vraag je je dan af?

@Boompje88 bizar eigenlijk (en vreselijk..) dat je nu eigenlijk een soort bevalling doormaakt.

18. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    WoW wat heftig allemaal. Stiksels ter grootte van een mandarijn?! Hoe geraakt dat er zelfs uit :eek:

19. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    En @Boompje88 wel gewoon bellen hoor. Je stelt je absoluut NIET aan!

Boompje88 en Milena92 vinden dit leuk.
  20. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    Hahaha ja ik wist dat eerst ook niet hoor. Je moet eens googlen 'dingen die mensen je niet vertellen over bevallen/na de bevalling' dan kom je allerlei nieuwe zaken te weten :roflmao: Maar eerst moet natuurlijk het baby hoofdje erdoor dus daarna is een stolsel ook niet meer erg. Maar met een miskraam kun je dus ook al enorme stolsels verliezen. En niemand bereid je daar echt op voor.

Hoe gaat het met jou meid? Zit je nog steeds in een moeilijke periode of valt het wachten nu iets minder zwaar..? Ik hoop t voor je maar kan me voorstellen dat je het er echt helemaal mee gehad hebt nu. Het duurt zo verschrikkelijk lang allemaal. Is je baan wel fijn?

Deel Deze Pagina