Ugh wat vervelend die onzekerheid. En hoe geduldig ben jij! Wat knap! Ik denk dat ik in jouw plaats al snel had staan bellen voor een echo om te weten wat het nou eigenlijk is
@Panda95 hahah wat super slim om hetgene wat sowieso klaar moet zijn onderaan te zetten Ja grappig is dat he, dat je niet alleen in de zwangerschap nesteldrang hebt maar ook daarvoor. Het waait nu af en toe op maar toen we net waren begonnen had ik het ook heel erg (en zelfs daarvoor al). Je krijgt echt zoiets van, het nest moet alvast op orde zijn! @Flora85 Hmm dat biedt hoop Het kan idd ook nog wat je laatst zei, hormonen nog wat in de war. Ik ga vandaag en/of morgen wel even een test doen om te kijken of er echt een eisprong komt. Maarja ik probeer mn zinnen nog wel even te verzetten want ik zal toch sowieso wel ff geduld moeten hebben nog. Wanneer mag/wil jij weer?
De kliniek belde me net, de twee embryo’s zijn beide ingevroren! Zo bizar. En een heel mooi verjaardagscadeau ❤️
Ik ben trouwens zelfs een keer na opgewekte miskraam en mega rommelige cyclus daarna meteen weer zwanger. Liep ongeveer net zoals de biochemische zwangerschap laatste poging, dus lag denk ik niet aan de cyclus dat dat misging. Ofwel; ik zou zeker testen, want het kan gewoon! Ik mag waarschijnlijk 20 oktober weer. Dus duurt nog wel even.
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 MamaMan0n - 31 jaar - 4de kindje - IVF 1.8 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 38 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 3 Afspraken 16 september - Lief - telefonische afspraak 19 september - Boompje88 - controle echo na miskraam 22 september - Sterre - Echo bms 23 september - Flora85 - evaluatie ivf2 Test datum 15 September - MamaMan0n 23 september - Palmpje ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - [?] april Nou ik ben blijkbaar donderdag netjes besproken want ze hebben maandag eem telefonische afspraak ingepland. Ben benieuwd, hoop dat ik snel door kan naar de laatste ivf.
Je hebt gelijk hoor, maar door het thuiszitten heb ik op dit moment ook heel veel ruimte om te piekeren, en dat helpt me niet. Hb is ook gemeten en iets te laag, maar ziekenhuis wil me nog niet aan ijzertabletten hebben, eerst kijken of ijzerrijke voeding wat helpt. Hopelijk is dat zo
*leest nog steeds mee en kruipt nu even onder de meelees steen vandaan* Ik heb zo met je te doen! misschien is floradix iets voor jou? Deed bij mij veel goeds!
Je zou eens moeten kijken voor vrouwenmantelthee. Toen ik na de bevalling last had van mijn baarmoeder omdat er stolsels bleven raadde mijn kraamverzorgster dit aan en het werkte ook. Lees je eens in en kijk of het wat voor je is. Echt lekker is het niet
Bedankt. Heb al een multivitamine met extra ijzer, hopelijk helpt dat. En anders inderdaad floradix maar proberen
@Boompje88 tijdens de zwangerschap adviseerde de verloskundige bij lage ijzer bisglyceraat. Dat werkte vrij snel bij mij, en het geeft geen bijwerkingen. Haal je bij Holland&Barrett. @Lief ow wauw dat word echt ontzettend spannend zeg.. word je er al zenuwachtig van? @Flora85 Nou dat klinkt wel geruststellend Ik ga dan inderdaad maar even testen straks! Merci. En 20 okt is idd nog even wachten zeg.. Maarja, misschien ook wel goed even voorbereiding op wat toch wel emotioneel heftig gaat zijn? (Beide uitkomsten) @Joylynn ben jij lekker aan het genieten? Al aardig ver toch nu?
Ik deed net m'n brievenbus open en stak brief van ziekenfonds in ivm terugbetaling vruchtbaarheidstraject (iui) Lijkt me dus toch dat ziekenhuis iets opgestuurd heeft. lijkt me dan toch dat ze ergens al stap verder zijn met ons dossier. Hoelang zou het duren tussen mogelijke bestelling en levering? #fingers crossed #niet ik die mijn kalender aan het uitpluizen is