Dit snap ik heel goed! Je hebt continu de onzekerheid: kan ik überhaupt wel zwanger raken. En met dit soort streepjes weet je dat het kan. Dat geeft al geruststelling en dat is een fijn gevoel. Ben benieuwd naar het bloedprikken morgen
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.5 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 4 rietjes van dezelfde donor) Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar 1e kindje - IVF 2 ICSI Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D start wrs sept/okt Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF 1 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 38 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Afspraken 16 mei- Boontje 96 - TP 1.1 17 mei - Nynepien - 2e follikelmeting 21 mei - MamaMan0n- terugplaatsing 1.6? 21 mei - Danielledkx - 1e echo voor tp4 21 mei - Liliane92 - 1e echo (vitaliteitsecho) 27 mei - Basilicum - echo voor tp 1.5 30 mei - Palmpje - startgesprek nieuwe ICSI Test datum Milena92 - 5 mei Boompje88 - 17 mei (bloedtest) Loulou12- 18 mei Parelbaby - 12 mei Mamawensje - 24 mei Boontje 96 - 2 juni ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 7 januari Klok - 11 januari
Hij is inderdaad vrij licht, maar ook moeilijk te zien door de donkere foto. Ben benieuwd naar vanavond.
Oh zou dat het zijn? Ja inderdaad je hebt gelijk. Hoe ik dat gedaan heb sla je me dood. Maar ik zie der weer! Haha Thnx
Ik lees wat berichten over botte dikke naalden en pijnlijk prikken: ik heb van het ziekenhuis een icepack meegekregen, die bewaar ik thuis in de vriezer. Ik goud de icepack (in een theedoek) 5 minuten op de plek waar ik ga prikken, zodat de bovenste huidlaag verdoofd is. Dan voel je de botte naald niet meer. Je kunt ook bij de kruidvat zo'n ijs oogmasker kopen oid, is hetzelfde spul (met van die gel bolletjes erin). Hoop dat het voor jullie ook helpt!
Dit snap ik hoor! De eerste poging na je operatie en er is gelijk iets ingenesteld maar dit kan alsnog ook nog goedkomen, ik duim
Ik blijf duimen voor jou @Loulou12 <3 @mamawensje goeie tip, ik kreeg die ook van het ziekenhuis en dat helpt altijd wel goed
Ik heb daar helemaal geen geduld voor ik jas die injecties er stiekem tussendoor ff snel in haha. Ik laat ze ook niet op temperatuur komen ofzo die uit de koelkast Misschien als ik langere tijd moet gaan prikken toch maar eens gaan doen haha.
Hahah ja hier +1! In het begin maakte ik er echt een momentje van, op tijd uit de koelkast halen, ging rustig zitten, netjes ontsmetten, koelen... Nu wacht ik op een niet-al-te-spannend moment op tv om snel even naar de koelkast te rennen om die spuit erin te jassen
Haha ik heb ook meestal geen geduld hier voor Wat ik nu vaak doe is de spuit uit de koelkast halen, tegen m’n huid (geklemd tussen broekband oid) op laten warmen en tussendoor gewoon m’n ding doen en dan snel prikken haha. Ene keer warmt ie zo goed op, andere keer spuit ik hem toch nog te koud in
Ovitrelle hoefde ik toen niet mee te nemen, was alleen Cetrotide wat toen in de koelkast moest. Maar de gyn vond het prima dat ik het zo deed toen! Had het wel even overlegd haha, ook of we wel/niet eerder terug moesten komen voor echo’s oid, maar daar heeft ie toen omheen gepland
Wat ook helpt is zorgen dat je de huid goed strak hebt als je een huidplooi pakt. Als de huid indrukt omdat het slap is voel je de naald veel meer dan dat hij er gewoon in 1x ingaat. Als de naald erin zit kan je de druk op de huid weer rustig loslaten. En inderdaad 15 minuten voor injectie uit de koelkast.
Ik knijp kéihard in mn vetrol dat ie lekker op spanning staat, dat is voor mij genoeg ik laat pas los als hij er alweer uit is. De Fyremadel prikt wel na, geeft ook altijd even wat zwelling en roodheid, echt een reactie zegmaar. Ovitrelle en Rekovelle merk ik amper. Tenzij je bloedvatje raakt, dan loop je 2 weken met een blauwe plek. Gelukkig was het winter
Helaas houdt het hier op. De test is weer wat afgelopen. Duidelijk nog restje ovitrelle. Bij mij is 1 ovitrelle dosis soms ook tot 14 dagen nog een beetje zichtbaar.. dus laat staan een dubbele dosis. Lijkt me niet heel gek dat dit even een paar dagen langer duurder. Het was wel 1 grote mindfuck deze keer. Baal flink..nog maar 1 kans hier na..
Wat is er weer lekker veel gebeurd! Ik lees mee en volg het allemaal, maar reageer niet altijd. Ben heel benieuwd naar de testjes van de komende dagen... Wij kregen vandaag meer duidelijkheid over de start van ons ivf-traject. Deze maand nog niets, maar volgende maand lang protocol met decapeptyl en 225 eh Gonal-F is nu het plan. Veel, dus ze gaat nog even overleggen, maar dit is nu het plan. Ondertussen zit ik nu zo'n beetje in mijn ovulatiedagen, duss... ik ga toch maar testen en het op de ouderwetse manier proberen deze maand. Zou toch té bizar zijn als dat nu ineens zou lukken.