Geen tips @maman0n, behalve de opsteker dat ik ook ziek was toen ik zwanger raakte van dochter. Wel heel vervelend als je zo aan het kwakkelen bent... Misschien met de huisarts overleggen en breed bloedprikken? Ik heb ook echt een periode lang (een jaar ofzo) constant gekwakkeld, en ben de laatste keer in een soort dilirium terecht gekomen. Toen bleek dat ik nauwelijks cortisol aanmaak, sinds ik dat bij slik voel ik me wel veel fitter. Was ik niet achter gekomen zonder een brede controle. @Lief wat goed dat er een plan ligt. Balen dat je een extra cyclus op de wachtbank zit, maar wel fijn om ergens naar toe te leven i.p.v. 'doelloos' stilstaan! @Loulou12 ik snap je zo goed. Ik zou ook 100x liever negatief blijven testen dan zo'n mindfuck zeg.... sterkte meid! En voor jou natuurlijk ook @Boompje88 . Gezien de test wit was heb je eigenlijk je antwoord al, maar wel 'fijn' om het vast te weten dan te worden overvallen door een telefoontje. Ook voor jou sterkte! @Knut10 hoe is het met jou? Al enige uitslagen binnen en zit je op de goede weg? En met jou @Panda95, hoe gaat het met je?
@Loulou12 en @Boompje88 wat bizar dat dit nu bij beide zo afloopt!! Heel erg je weet iig dat je lichaam het kan, maarja dat is nu maar even een schrale troost. Sterkte meiden!
Dat snap ik helemaal Doet pijn he, als dat je dan weer ontnomen wordt? Jij zit sowieso behoorlijk in een rollercoaster van hoopgevers (veel follikels steeds) en dan toch weer tegenvallers … En kan me voorstellen met zoveel groei ook fysiek heel zwaar. Trek je het allemaal wel een beetje?
Balen dat het voor jou niet werkt. Sowieso is het gewoon mega vervelend als je je constant niet fit/optimaal voelt. Ik kan daar zelf echt gek van worden. Begreep van mijn nichtje dat die neusspray voor haar ook mega goed helpt tegen allergie en je mag het langdurig gebruiken (bij zwangerschap wel even huisarts raadplegen, want van wat ik begreep moet dan de dosis omlaag). Wie weet is het ook wat voor jou! Hoop iig voor je dat íets helpt, want is niet leuk om je doorlopend belabberd te voelen …
Ah wat fijn dat je een plan hebt! Heb je lang op moeten wachten. Kun je je vol frisse moed voorbereiden en met nog frissere moed weer starten in juni.
Moet zeggen dat het tegen de punctie aan wel pittig wordt met de eipijn, vervolgens een hele lange punctie waar geen einde aan lijkt te komen... en na de punctie ook dagen lang last van buikpijn. Gelukkig heb ik geen last van de prikken op hormonaal vlak, dat scheelt nog wel.
Ik weet niet hoe het is, maar kan het me helemaal voorstellen. Vervelend dat het dan ook fysiek zo’n tol eist. Gelukkig dat eerste stuk dan voor je meevalt, scheelt toch.
Bloedtest ook negatief, gestopt met utro en menstruatie begint ook door te zetten nu. Jammer, maar we gaan er van de zomer weer voor. Dan in kunstmatige cyclus. Hopelijk brengt dat meer geluk
Thanks lieve meiden. Ben met een glas wijn en een slechte film op de bank gekropen. Laat even alles los. Binnenkort met goede moed weer verder
Ik heb meestal geen tijd om een half uur te wachten, maar ik heb ook niet zo’n last van koude vloeistof dus nu uit koelkast prikken in koelkast en dooorrr
Ik hoop met je mee en de pauzes schijnen echt te helpen. Ik heb nu 3 Max den rust (met Lucrin) maar ik ga voor 6 mnd. Om m’n laatste kansen te maximaliseren. Deze maanden gebruik ik om m’n hormonen kilo’s kwijt te raken. In de positieve mindset dus. Ik hoop dat je die na het balen (wat natuurlijk mag!) maar ok vindt ❤️
Haha ik bedoel nog 1 kans van deze ronde. Ik vlieg er doorheen met die weinige aantallen... Daarna alweer icsi 3..
Pff ja lijkt me mentaal heel heftig als dat zo snel gaat.. wel hoopvol dat er deze ronde iets is gebeurd! @Basilicum moet je nog lang wachten?