MMM start januari 2024 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Basilicum, 7 mei 2024.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Ah ja, snap dat je je zo voelt. Ik hoop natuurlijk dat het anders afloopt voor je, maar ken dit ook wel helaas. Stagnerende testen. Dan ben je even zó hoopvol en dan wordt het weer afgenomen. Logisch dat dat verdriet doet.

Milena92 vindt dit leuk.
  2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.835
    113
    Geen idee is zo als je weer nieuwe behandeling moet dan wordt je besproken in zo'n overleg waar iedereen bij zit.. Nieuwe tp kan altijd zo maar ik moet echt een nieuwe Ivf.

Krijg net bericht terug:

:(:(:(

3. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    Ja bizar he, het is voor jou nog maar net geleden!! Volgens mij als jouw eerste oploop ook heel goed toch?
    Het ziekenhuis heeft de echo ingepland, en zei dat de streep niet zo donker hoeft te worden als de controle. Maar in alle jaren dat ik hier mee lees, heb ik eigenlijk nooit iets goed zien aflopen met testen die niet goed opliepen.

4. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    Nee joh!! Heb jij weer pech!

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.835
    113
    Ja stom, was nog ff niet zo veerkrachtig dat ik hier zo overheen stap haha. Heb nu maar gevraagd of ze dan wel gelijk mijn vraag over schildklier mee willen nemen in die bespreking..misschien scheelt dat dan weer wat tijd erna..

Achja.. op een mensenleven is 2 weken verschil niks he :o:

6. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Nee ja, ik weet het. Maar ik belde vorige week woensdag dat ik ongesteld was, kon vrijdag al op gesprek en toen lag er al een nieuw plan klaar. Dus vind het zo apart dat het bij jou zo’n ding is en zo lang duurt eigenlijk. Wellicht een groter ziekenhuis?

En nu duurt het dus nóg langer. Wat irritant! En hoe zit je qua cyclus? Zijn ze dan wel nog op tijd met hun advies om gelijk door te kunnen? Wil je gelijk door?

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.835
    113
    Klopt eerste oploop was ik overtuigd dat ie dit keer goed zat :)

En ook idd @ de langzame oploop wat bijna nooit wat goeds zegt..... ik had alleen mijn eigen testen nog van dochter waar tussen de test van 14 en 17 dpo echt geen oploop te zien was, maar daarna weer wel echt veel. En die waren wel echt mooi donker. Dus er zit wel wat variatie in hoor, maar áfloop is iig niet goed. Stagnatie kan eens een keer 1 test zijn.

Milena92 vindt dit leuk.
  8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.835
    113
    Ik zit op dag 7 vandaag, gemiddeld cyclus van 27 dagen dus t kan denk ik wel eventueel.

En ja wil wel door, ga nu dus deze cyclus volledig hormoonvrij doen, dat voelt wel als genoeg.

Vorige cyclus had ik alleen opeens op dag 10 al eisprong dus ff zien hoe alles werkt haha. Gok nu na die positieve test en best lange menstruatie dat ie niet zo vlot zal zijn hoor.

MamaMan0n vindt dit leuk.
  9. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Nee ja, ze zeggen echt vanalles over die testen. Waarom, weet ik niet, maar dat hun standpunt erin niet helemaal klopt, wel. Een streep is geen streep en geen oploop is vaak wel degelijk een probleem inderdaad. Mijn laatste zwangerschap was buitenbaarmoederlijk en ik wist dat zelf al, omdat mijn testen gingen schommelen. Maar volgens verloskundige/ziekenhuis kon het dat niet zijn, want ik liep niet krom van de pijn. Toen het uiteindelijk toch zo bleek te zijn, heb ik wel aangegeven dat ze misschien vrouwen die adv testen twijfels uitspreken wat serieuzer moeten nemen, want ik had mooi gelijk. Een test kan niet ‘s ochtends licht en ‘s middags diep donkerrood zijn en volgende dag weer licht in een normale situatie.

Wil niet je laatste hoop de grond in boren, mijn eigen verhaal opdringen of ziekenhuis afkraken hoor, maar wil vooral zeggen: blijf alert en vertrouw je eigen gevoel/visie!

10. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Oh ja, dat red je wel denk ik. Als het plan er eenmaal is, is het kwestie van jou vertellen, spullen ophalen en gaan met die banaan ;)

11. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Ik zou hier trouwens ook niet zomaar overheen stappen. Het is goed te relativeren, maar je bent al zó afhankelijk en machteloos eigenlijk. Dan frustreert het enorm als het dan allemaal vanbuiten je invloedssfeer nog anders/langzamer gaat.

Lief vindt dit leuk.
  12. Parelbaby

Parelbaby Actief lid

5 okt 2023
    311
    141
    43
    Vrouw
    Ik ben even in shock… gisterochtend de laatste Ovitrelle bijgespoten (8 klikjes) Vanochtend getest en ik dacht toen ik net uit werk was, we gooien er gewoon nog een testje tegen aan. Maar ze zijn even donker?! M’n plas vanmorgen was bijna oranje (sorry, ochtendplas) en nu net gewoon wit/geel. Dus had nooit verwacht dat ze hetzelfde zouden zijn?! Zou dit al iets positiefs kunnen zijn…?

Bijgevoegde bestanden:

13. Liliane92

Liliane92 Fanatiek lid

7 sep 2020
    2.083
    3.164
    113
    Vrouw
    Dat is waarschijnlijk nog de ovitrelle. Kan per concentratie urine wat verschillen en heeft niet zoveel te maken met de kleur. Hoeveel DPO ben je nu?

14. Parelbaby

Parelbaby Actief lid

5 okt 2023
    311
    141
    43
    Vrouw
    Oh, das jammer. Tot nu toe liepen ze gewoon elke keer af dus werd er even door verrast. Zit nu 5 dagen na 5 daagse tp.

15. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    688
    840
    93
    Vrouw
    Ik zou ook denken dat urine van ongeveer hetzelfde moment beter met elkaar te vergelijken is. Maar hou ons vooral op de hoogte, want ik ben helemaal klaar om de streepjes donkerder te kijken! :thumup:

16. Parelbaby

Parelbaby Actief lid

5 okt 2023
    311
    141
    43
    Vrouw
    Haha super lief! Ik hoop het zo… ons laatste embryo. Alleen van de premom had ik er nog geen ‘s middags gedaan, dus die kan ik niet vergelijken. Deze wel en deze is wel donkerder. Heb gisteravond wel getest met Premom en ga vanavond weer testen. Ben echt test obsessief met 3 keer per dag maar zodra ik een goede oploop zie stop ik direct haha :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

Milena92 en Sterre83 vinden dit leuk.
  17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.835
    113
    Met zo vaak Ovitrelle zou ik er pas een conclusie aan verbinden als ie echt dik oploopt, teveel hormoonzooi ;)

Maarrr beter gelijk blijven dan afloop uiteraard, hopelijk blijft ie lekker donker en loopt hij komende dagen op!

Parelbaby vindt dit leuk.
  18. Liliane92

Liliane92 Fanatiek lid

7 sep 2020
    2.083
    3.164
    113
    Vrouw
    #78 Liliane92, 8 mei 2024
    Laatst bewerkt: 8 mei 2024
    dit is ook wel een behoorlijk duidelijk streepje voor 10 DPO. Vaak kun je een streepje van 10 dpo net zien met het blote oog met ochtendurine. Maar ik duim gewoon voor oploop de komende dagen! Helaas kan de concentratie ovitrelle in de urine dus wat verschillen per keer. Als je dit gister nog gespoten heb zou ik nog een dag of twee afwachten voor echte zekerheid, want dit is helaas betrouwbaar helaas.

Parelbaby vindt dit leuk.
  19. Parelbaby

Parelbaby Actief lid

5 okt 2023
    311
    141
    43
    Vrouw
    Ik hoop het ook!

20. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    Wat goed dat je dat hebt gezegd tegen ze !! Vreselijk als je niet serieus wordt genomen. Over t algemeen voelen vrouwen echt heel goed hun lichaam aan. Wat erg dat je niet serieus werd genomen. :(
    Ja ik vind t echt raar dat ze die dingen zeggen, je hoort t ook regelmatig. Hcg moet toch oplopen? Gewoon logisch denken. Het is lief bedoeld maar dan zegt ze, misschien stoppen met testen want dat geeft spanning. Ja snap ik maar als je blijft testen, kun je al voor de echo zien of t mis gaat of niet. Spanning is er sowieso natuurlijk.

Deel Deze Pagina