MMM start januari 2024 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Basilicum, 7 mei 2024.

Tags:
  1. MamaMan0n

    MamaMan0n Bekend lid

    6 dec 2011
    706
    574
    93
    Lief dat je aan me denkt ❤️

    Nou mijn vriend heeft me overgehaald om nog een test te doen en niets te drinken maar ook deze is gewoon negatief hoor :o: ik heb nog een aantal dagen maar ben er stiekem al weer bang voor. Ik haat zwangerschapstesten. :confused:

    Aan de andere kant ik ben nog maar 9 dpo :o:

    Dit was gelukkig mijn laatste test in huis en weet niet echt meer zo goed wat ik wil of moet doen.
     
  2. Sterre83

    Sterre83 Actief lid

    7 mrt 2024
    164
    147
    43
    Vrouw
    Goeie tip!!
     
    pingpongpcos vindt dit leuk.
  3. Flora85

    Flora85 Fanatiek lid

    18 apr 2023
    1.425
    912
    113
    Vrouw
    Misschien het prettigst om even te wachten tot 14/15 dpo of officiële testdatum? Want wat je zegt: je bent pas 9 dpo. Evengoed vervelend dat je ergens eerst blijdschap hebt gevoeld en nu toch soort van teleurstelling denk ik?
     
    MamaMan0n vindt dit leuk.
  4. Lief

    Lief Fanatiek lid

    26 sep 2007
    3.598
    1.095
    113
    #904 Lief, 26 mei 2024
    Laatst bewerkt: 26 mei 2024

    He ja getsie dat is het precies he, even die hoop... sterkte met deze dagen struisvogelen @MamaMan0n

    Ik neem me nu weer zó voor pas op de testdatum te testen he volgende keer.....

    En idd dikke eibeschermers hier :roflmao: Ik ben trouwens mega ongesteld maar pijn valt heel erg mee. Voelt eindelijk wel weer als mn eigen menstruatie en dat alles nu weer 'schoon' is vanbinnen :thumup:
     
    MamaMan0n vindt dit leuk.
  5. pingpongpcos

    pingpongpcos Actief lid

    22 mrt 2024
    175
    111
    43
    Vrouw
    #905 pingpongpcos, 26 mei 2024
    Laatst bewerkt: 26 mei 2024
    Nee, ik gebruik gonal-F + ovitrelle inderdaad. Heb wel gedacht om te vragen of dat nodig was, maar omdat ik OI doe ipv IVF zit dat niet in het protocol geloof ik. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het wel zou kunnen helpen bij de innesteling, maar goed, we gaan het zien! Het zit niet voor niks niet in het reguliere protocol, denk ik dan.

    Gelukkig heb ik verder weinig last van de trigger. Als dit een voorbode is voor eventuele zwangerschapsklachten dan teken ik ervoor hoor, haha. Al moet ik wel toegeven dat de buikpijn/kramp vandaag toch wel flink aanwezig is, pfoe. Hopelijk trekt het snel weg (en is het inderdaad 'gewoon' de bijwerking van de hcg, en geen slechte voorbode of zo. Begin dan toch weer te malen).

    (ik vraag me overigens óók af of het nu wat anders is doordat ik recent gestart ben met een shitload aan supplementen. Zal vast íéts doen, toch?)
     
  6. pingpongpcos

    pingpongpcos Actief lid

    22 mrt 2024
    175
    111
    43
    Vrouw
    Pffff wat kut. Bah. Een hele dikke knuffel van mijn kant, al blijf ik stiekem wat hoop voor je houden dat je strakjes toch opeens nog een positieve test in handen hebt :oops:
     
  7. WelcomeWondertje

    WelcomeWondertje Fanatiek lid

    28 sep 2017
    2.779
    1.888
    113
    Vrouw
    Ah wat een nare reactie. je ziet het vaker dan zijn ze onzeker en schuiven ze de schuilde af, heel unfair. Ik heb ook pcos ik spuit 125 ze zijn bang voor overstimulatie. Ik maak dan te veel eitjes aan. Maar dat je dan niet op 137 reageert en de vorige keer wel op 125 geeft vraagtekens waarvan je hoopt dat ze erin duiken. Heb je overwogen over te srr te appen? Wellicht een academisch ziekenhuis? Daar zijn ze absoluut niet tactvoller (daar is alles voor het onderzoek) maar ze zijn wel nieuwsgieriger en gaan eerder op onderzoek uit (over het algemeen) hen je overwogen om over te stappen? Want dit os niet de mindset die je nodig hebt. sterkte met dit alles en kies voor jezelf
     
  8. WelcomeWondertje

    WelcomeWondertje Fanatiek lid

    28 sep 2017
    2.779
    1.888
    113
    Vrouw
    Precies hier ben ik het helemaal mee eens
     
  9. WelcomeWondertje

    WelcomeWondertje Fanatiek lid

    28 sep 2017
    2.779
    1.888
    113
    Vrouw
    Ik zie hier ook wat op
     
  10. WelcomeWondertje

    WelcomeWondertje Fanatiek lid

    28 sep 2017
    2.779
    1.888
    113
    Vrouw
    Ahh spannend weer! Ik zit soms ook zo vol wat helpt (maar het gaat niet nodig zijn!) maar begin te trainen om een beetje uit te plassen ipv alles. Ik moet soms (omdat m’n blaas te vol zit!) een beetje uitplaatsen. Is een uitdaging maar je kunt het trainen ;)

    naar wat ik zei het gaat niet nodig zijn want dit wordt ‘m ! Geniet van de rust in huis
     
    MamaMan0n vindt dit leuk.
  11. WelcomeWondertje

    WelcomeWondertje Fanatiek lid

    28 sep 2017
    2.779
    1.888
    113
    Vrouw
    #911 WelcomeWondertje, 26 mei 2024
    Laatst bewerkt: 26 mei 2024
    Nou goed dat je gebeld hebt maar pfff ik snap je frustratie hopelijk lossen ze dit goed op maar het helpt niet voor je mindset :rolleyes:
     
  12. WelcomeWondertje

    WelcomeWondertje Fanatiek lid

    28 sep 2017
    2.779
    1.888
    113
    Vrouw
    Ah fijn dat je nu beter geholpen bent! En uiteindelijk jij hè of je doorgaat voor de punctie of niet. Je bent niet afhankelijk van de keuze van net een fijne of niet fijne vs. Maar mooi dat de tweede nu doorpakt met de groei :thumup:
     
  13. WelcomeWondertje

    WelcomeWondertje Fanatiek lid

    28 sep 2017
    2.779
    1.888
    113
    Vrouw
    Leuk! Ik heb ook alles bewaard in den keer deze foto te mogen maken :o: dan toch nieuwsgierig …4x een trigger? Maar heel fijn dat je deze foto kan/mag maken congratzzzz
     
  14. WelcomeWondertje

    WelcomeWondertje Fanatiek lid

    28 sep 2017
    2.779
    1.888
    113
    Vrouw
    Oh waar wat balen!!! Ik zou echt pleiten voor meer echo’s de volgende keer gewoon op aandringen. Maar eerst dit verwerken natuurlijk. Wat shit zeg. Sterkte
     
    Danielledkx vindt dit leuk.
  15. Flora85

    Flora85 Fanatiek lid

    18 apr 2023
    1.425
    912
    113
    Vrouw
    Haha, ja ik neem dat dan ook voor! En het lijkt zo makkelijk he, als je er niet middenin zit. Maar ik weer voor mezelf persoonlijk 99% zeker dat ik toch weer eerder ga testen ;)

    Nou, het schopt de boel in de war he, die ivf?! Hormonaal ben je eigenlijk gewoon helemaal in de war gestuurd. Denk dat zo’n pauze dan echt niet gek is eigenlijk.
     
  16. Flora85

    Flora85 Fanatiek lid

    18 apr 2023
    1.425
    912
    113
    Vrouw
    Nou, dan ben je nu echt lekker even iig vrij van de kunstmatige hormonen. Dat is ook wel lekker denk ik :) Volgens mij, als alles normaal werkt, doet progesteron niet veel extra’s voor de innesteling. Als het werkt, dan werkt het zeg maar. Al geven ze het in België wel altijd.

    Haha, als je zwanger bent, gaat t natuurlijk veel meer stijgen. Maja, sommige vrouwen hebben er sowieso helemaal geen last van :) Ja, krampen kan ook vanalles zijn. Is helaas toch afwachten.
     
  17. Robin89

    Robin89 Actief lid

    19 jan 2023
    161
    42
    28
    Vrouw
    Gister cyro terug geplaatst dag 5 embryo zegt de foto jullie wat ? Iemand nog tips voor nu
     

    Bijgevoegde bestanden:

    WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  18. pingpongpcos

    pingpongpcos Actief lid

    22 mrt 2024
    175
    111
    43
    Vrouw
    Ik weet even niet wat we moeten zien hier? Ik neem aan een doorsnede van je baarmoeder (gok ik, kan het mis hebben, maar het is in ieder geval geen eierstok geloof ik haha) maar ik kan niet echt veel ontdekken hier. Als er gisteren een cryo is teruggeplaatst, is het dan niet sowieso veel te vroeg om echt al iets op echo te kunnen zien? Sowieso vanuit deze doorsnede (transversaal geloof ik), want het kan evengoed zijn dat er lager in je baarmoeder meer gebeurt.

    Ik zou nu vooral even proberen tijd voor jezelf te nemen en af te wachten! Wanneer mag je testen?
     
  19. pingpongpcos

    pingpongpcos Actief lid

    22 mrt 2024
    175
    111
    43
    Vrouw
    Haha ja klopt, ergens hoop ik natuurlijk heel hard dat ik dat binnenkort mag gaan ervaren :oops: Tot die tijd inderdaad afwachten! Gelukkig heb ik nog een goeie week afleiding op werk, en mag ik daarna weer met iets nieuws beginnen (kan ik me ook lekker druk om maken haha).

    Qua hormonen.. ik weet eigenlijk niet zo goed hoe mijn slijmvlies zich opbouwt. Het was voorheen altijd best weinig, maar de echo van vrijdag liet 6.5mm zien. Dat is volgens mij prima, zij het wat aan de lage kant. Hoe dan ook, ik ben inderdaad wel even klaar met de hormonen, pff. Mijn haar viel sowieso al uit met PCOS, maar de laatste paar maanden is het echt drama.
     
  20. Joylynn

    Joylynn Fanatiek lid

    13 jul 2022
    4.027
    4.433
    113
    Ik heb wel meer triggers gezet, maar die ben ik kwijt :rolleyes:
     
    WelcomeWondertje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina