Blijf je de komende dagen testen of niet meer? Logisch dat je door blijft testen, zij heeft makkelijk praten aan de andere kant van de lijn
Ik kon het toch niet laten om vandaag al te testen haha. Streepje is nog steeds hetzelfde, al is ie nog nat dus moeilijk vergelijken en ik heb gister geen fotos meer gemaakt ervan. Bij mn dochter was 17 dpo een knaller, vandaag 16 dpo. Bij haar liepen de testen gewoon iedere dag duidelijk op, daar was geen twijfel over, zo fijn. Alleen was t toen paar keer even schrikken omdat mn ochtendtesten zo licht waren vergeleken de middag
Moeilijk is dat he?! Je kent je eigen lichaam het beste … Inderdaad goed bedoeld, maar blijf altijd bij je eigen gevoel. Als je het niet vertrouwt en ook als je voor zo’n echo al wil weten waar je je op moet voorbereiden. Hoop voor je dat het allemaal niet nodig is en het gewoon stomme testen of een diapauze ofzo is/was, maar vertrouw op jezelf. Sterkte!
Morgenmiddag test ik weer, zal daarna een foto posten Iedere dag denk ik, morgen gaat duidelijkheid geven Als het hcg hetzelfde blijft, wanneer zou het dan gaan aflopen?
Wat rot @Milena92 succes! Zo jammer dat we niet gewoon even naar binnen kunnen kijken om te kijken wat er aan de hand is. Mijn test van vanavond is duidelijk opgelopen, kan dus niet van Ovitrelle zijn maar wel erg donker voor 5 dagen na de tp… misschien restje Ovitrelle met daar bovenop eigen oplopende HCG? Afwachten is niet mn beste eigenschap.
Ja dat zou kunnen inderdaad, een combinatie van. Hahah ja is lastig geduld op te brengen he Met ovitrelle zou ik altijd nog terughoudend zijn, omdat je nooit weet wanneer het echt weg is. Kan ook nog wat fluctueren, maargoed oploop klinkt wel goed.. ik duim iig heel erg !!
Ja, dat maakt het zo vervelend haha! Tot nu toe liepen ze gewoon alleen maar af, dus als je dan ineens oploop ziet dan krijg je toch hoop. Zo lang hij morgen niet ineens veel lichter is, blijf ik m’n hoop lekker houden… dankjewel! Ik ook voor jou natuurlijk
Ik duim! De half waarde tijd van ovitrelle is 30 uur. Een hele spuit met 250 eh ovitrelle bevat 6.500 HCG, dus dat is behoorlijk veel. En het kan ook zijn dat het gisteravond nog niet helemaal volledig in je urine zat omdat dit ook even nodig heeft om door te spoelen zegmaar vanuit je bloed naar je urine. Een zwtest slaat aan bij 10 - 25 hcg. Ik zou echt nog even een paar dagen afwachten voordat je er conclusies aan gaat verbinden. Niet om je positieve mood te doen verdwijnen hoor maar ik heb gewoon veel verhalen gelezen van vrouwen die heel lang duidelijk positief teste na de ovitrelle, zelfs met veel duidelijke oploop, en toen bleek het niets. Je kan er gewoon nog geen conclusies aan verbinden, vooral als je het gister nog gespoten hebt. De ene keer kan het ook veel sneller afgebroken worden dan de andere keer dus het is gewoon heel onzeker. Wat is de officiële test datum die je van het ziekenhuis hebt gekregen? Daar zou ik in dit geval namelijk echt even op wachten ookal is het erg moeilijk, anders maak je jezelf misschien wel helemaal onnodig gek. Ik hoop op een prachtige test over een paar dagen voor je! Duim duim duim!
Spannend zeg! Wat een ontzettende rollercoaster. Ik blijf toch stiekem duimen voor een donkerdere test morgen!
Bedankt voor je info. Ik heb alleen ook geen hele spuit Ovitrelle gezet, maar 8 klikjes dus dat is net wat minder dan 1/3 van de spuit. Ik blijf gewoon lekker doortesten en hoop dat de oploop van een zwangerschap is, maar zeker weten doen ik het inderdaad niet. Ik heb om deze reden überhaupt nog niets tegen mijn vriend gezegd. Maar ik heb echt elke dag getest, en ze liepen continu af tussendoor en nu op. Bij mijn mede ‘collega’ die het op deze manier doet waren de 8 klikjes er naar 2-3 dagen zelfs al uit. Dus het is zeker mogelijk, maandag is de testdatum. Dus ik test gewoon nog door.
Dat weet ik hoor. Maar 8 klikjes is dus nogsteeds ongeveer +-1500 HCG. Maar iedereen zn eigen keus natuurlijk. Het loopt inderdaad toch zoals het loopt! Ik duim voor veel mooie oploop de komende dagen bij je! Duimduimduim!
Ja dat is de gemiddelde tijd, kan ook wat langer of korter zijn per vrouw. Dus na 30 uur halveert de waarde van de ovitrelle. Dus per 30 uur gaat de waarde die je hebt gespoten in je bloed door de helft, dat zie je iets later terug in je urine. In het begin gaat dat heel hard maar de kleine beetjes ovitrelle kunnen helaas best wel lang duren daardoor. Bij mij was ovitrelle er de eerste keer na 5 dagen uit maar de vorige keer testte ik wel langer positief totdat de test op 11 DPO op ging lopen. Maar dat was dus 13 dagen na de ovitrelle.
Het is gewoon per persoon verschillend inderdaad, maar bij iemand anders dus die ik ken was het er na 2-3 dagen al helemaal uit. Dus dat kan ook… Zo ver ik kan vinden op internet, kunnen de testen niet oplopen van Ovitrelle, inmiddels is het ruim 48 uur na de laatste Ovitrelle dus dat ze zo duidelijk oplopen, terwijl ze voorgaande keren echt per dag afliepen, is in mijn ogen in ieder geval een goed teken. Laten we hopen dat het een zwangerschap is, maar zeker weten doe ik pas als hij blijft oplopen. Ik had erg weinig vertrouwen erin dus voor mij is deze hoop erg handig momenteel.
Ik hoop het ook zo voor je!! En wat ik zeg, ik wil echt niet je goede mood bederven ofzo want natuurlijk kan je ook gewoon lekker zwanger zijn, alleen weet ik gewoon van dit forum dat ovitrelle helaas heel tricky is als het om zwangerschapstesten gaat. Ik duim er niet minder om voor je! Hopelijk loopt hij prachtig op!