Superlief! <3 Denk je dat t nog iets kan worden, als ie vandaag donkerder is? Er is toch iets mis als het niet iedere twee dagen verdubbeld zou je zeggen.
Natuurlijk kan het nog iets worden! Iedereen is zo anders… de een maakt heel snel HCG aan en de ander wat langzamer. Ik hoop heel erg voor jou dat hij vandaag een pak donkerder is! Als hij echt licht blijf dan is het natuurlijk een ander verhaal.. maar de hoop nog niet opgeven. Ik duim mee!
Hoop het ook echt! Als ze morgen nog meer zijn opgelopen dan vertel ik het mijn vriend, lijkt me sterk dat het dan Ovitrelle kan zijn.
@Parelbaby ik hoop het echt voor je. Bij mij is de ovitrelle er altijd pas uit op dag 14 of 15 na trigger.... Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen, je hebt pas een paar dagen geleden ovitrelle bijgespoten toch? Kan het dan niet zijn dat je test daardoor weer donkerder is?
Dat kan. Daarom ben ik nog huiverig, ga ik er nu niet vanuit dat het van een zwangerschap is en heb ik het mijn vriend niet verteld. Maar als hij blijft oplopen dan is het toch echt geen Ovitrelle. Maar maakt het niet minder spannend. Hoop dat ie goed oploopt!
Nee als hij de komende dagen blijft oplopen dan is het zeker geen ovitrelle. Hopelijk heb je snel een knaltest
Yes! Ik zie iets oploop inderdaad! Vergelijk je wel de ochtend met de ochtend test met dezelfde urine? Die andere test van gisterochtend die je gister postte lijkt namelijk echt heel donker. Als dit ook een ochtendtest is vind ik het er goed uitzien. Hopelijk prachtige oploop de komende dagen! Duimduimduim
Jaa deze zijn allebei van de ochtend, dus gisterochtend en vanochtend. Ik hoop het ook! Ik probeer er nog even vanuit te gaan dat het de Ovitrelle is om mezelf te beschermen en geen valse blijdschap te geven, hopelijk morgen nog meer oploop en dan ga ik er vanuit dat het goed is. Ik zie nu dat je je tekst hebt aangepast, maar die andere was van Premom denk ik? en die is veel gevoeliger! Daarom had ik express ook kruidvat en easy@home gedaan, die bleven nog een stuk lichter dus dacht, dan zie ik de oploop hopelijk beter.
Concentratie urine kan soms wat verschillen. Als hij vandaag donkerder is zou ik de hoop nog niet opgeven. Als hij wel weer hetzelfde is of afloopt dan vrees ik wel dat het niet helemaal goed gaat. Ik duim voor een duidelijke test vanmiddag!
Had je getest? En issie nu donkerder? Denk dat je dan nog wel voorzichtig mag hopen hoor! Wel afhankelijk van wat het de komende dagen dan gaat doen, vrees ik …
Eind vd middag weer. Is wel weer spannend dan inderdaad.. Al ben ik wel meer ingesteld op dat t niet lukt dan wel. Het is geen lichte test, alleen zijn de afgelopen vier dagen gewoon zo goed als hetzelfde. En als ik dat bij mn dochter ook had dan was ik gerust, maar daar was dagelijks goed zichtbare oploop dus dan geen twijfel. Kan me niet voorstellen dat t goed zit als t hcg niet verdubbeld. Maar wie weet
Daarom blijf ik toch altijd voorstander vsn testen met ochtendurine. Ik denk dat je urine elke dag anders is als je in de loop van de dag test. En daardoor je test ook wisselend kan zijn. Je 1e plas weet je zeker dat je uren niet geplast en niet gedronken hebt.
@Milena92 Heb je een foto van de testen de afgelopen dagen? Hoop zo dat je wordt verrast door een echte knaller…
Snap dat geen oploop je verontrust, maar de vergelijk met de zwangerschap van je dochter is eerlijk gezegd geen maat denk ik. Want iedere zwangerschap is anders he!
Ik ben een middagtester, de testjes in de ochtend blijven bij mij hangen op hele lichte testen dus dat zegt bij mij niks. Ik test de laatste dagen dus eind vd middag dan is iig het tijdstip hetzelfde