Nee, dat vind ik zelf ook! En aangezien ik dus zelf ook in de zorg werk, weet ik écht wel dat het soms moeilijk is en dat het zoeken is naar wat werkt. Ik kan m'n eigen patiënten ook geen 100% zekerheid geven.. maar ga dan niet lopen liegen. Krijg soms enorm het gevoel dat ze het vooral héél irritant vinden dat ik me niet laat afschepen met 'zo doen we dit nu eenmaal'. Ik ben patiënt, geen protocol. En om het plaatje nog mooier te maken: dan heb ik het niet eens gehad over de 5+ keer dat ik hen eraan moest herinneren dat ik geen meerling mag hebben, en regelmatig moet herhalen wat echt al in het begin door henzelf als 'dit mag echt NOOIT bij jou' werd gezegd. Ik ben stiekem ook nog een beetje aan het wachten op info uit het MUMC, want daar ging dus nu iemand kijken of ik misschien toch eerder terecht kan. Als dat kan, dan stap ik echt meteen over. Zo niet, dan bijt ik nog maar even door.
@pingpongpcos ik heb ook zat utro hoor. Echt schandalig hoe ze met je omgaan zeg, jeetje… ik zou proberen via de HA alvast je doorverwijzing voor ing te krijgen, want die is toch niet te doen zo zeg….
Precies, je bent gewoon een mens en zo star aan een protocol vasthouden is voor niemand goed. Zoals ik zelf op mijn werk zelf ook zeg, protocollen zijn er soms ook om van af te wijken. En als je goed onderbouwt waarom is dat geen enkel probleem. Maar ja, kost meer moeite he Nu moet ik wel zeggen dat ik er ook zelf achteraan moest in het ziekenhuis hoor, anders had ik waarschijnlijk ook gewoon tp in natuurlijke cyclus gehad zonder utro. Maar gelukkig niet op een muur gestuit toen ik mijn zorgen uitte zoals jij. Ik hoop echt dat je snel over kan stappen
Geen gekkigheden vandaag Ik volg het VUB schema, hetzelfde als mijn laatste poging in september 2020. Er lagen vandaag al 6 follikels klaar, voor mijn doen is dat dus heel veel Vanavond begin ik met 300eh Gonal-F en dan dinsdagavond een andere erbij om de eisprong tegen te houden. Weet zo ff niet hoe die heet.
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.5 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 4 rietjes van dezelfde donor) Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1.7 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 2 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D start wrs sept/okt Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF 1 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 38 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 2 (maar laatste ronde) Afspraken 6 juni - pingpongpcos uitgangsecho 13 juni - pingpongpcos TC vervolgtraject 6 juni - Lief evaluatie/start ivf 2 gesprek 6 juni - liliane92 - termijnecho (9 weken) 12 juni - Palmpje - 1e follikelmeting 18 juni - MamaMan0n - tp 1.7? Test datum Nynepien - 7 juni Basilicum - 13 juni ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Milena92 - 13 januari
Cetrotide denk ik? Maar wel echt superfijn, 6 follikels klinkt in jouw geval als een mooie reactie! Ik ga heel hard voor je duimen
Wat een herkenbare verhalen weer allemaal. @pingpongpcos Ik moest ook zelf om de utro vragen bij 2 keer een lf van 9 dagen. Als ik daar hier niet over gelezen had, had ik het denk ik niet gekregen (want dan had ik er zelf niet om gevraagd). @Basilicum succes met wachten, ik duim voor je!! Succes ook aan degenen die net gestart zijn met prikken ❤️
Ondertussen in wachtmaand land.. Merk dat ik enorm ongeduldig ben toch. Het liefst zou ik volgende cyclus alweer een tp doen, maar over 2,5 week gaan we op vakantie, dus dat lukt niet. Nu 5 dpo en gedachten gaan toch soms ook weer naar wat als... Misschien omdat als het zo zou zijn het bijna op de dag af 2 jaar geleden is dat ik positief testte. Zou supermooi zijn, maar realistisch is het niet echt. Geloof dat ik echt toe ben aan vakantie
Nou ja, daar denk ik dus ook aan als ik nu ook dit weer lees: weg daar! Snap dat het moeten wachten niet fijn is. Maar ik denk dat een beter gevoel erbij hebben en in goede handen te zijn dat misschien wel waard is?
Logisch dat je er dan even meer naar teruggaat en aan denkt, toch? En hopen mag altijd! Hoop doet leven
Ik snap dit helemaal hoor! Is denk ik ook al snel wat houvast zoeken, en al helemaal als het dan om zoiets gaat waar je natuurlijk enorm op hoopt. Waarheen gaan jullie op vakantie? Hopelijk is het daar beter weer dan hier
Klopt, al ligt nu het 'gevecht' vooraf. Zolang ze woensdag afstemmen dat ik wél utrogestan mag gebruiken, kan ik het nog wel een poging uithouden denk ik. Mochten ze het niet doen.. tja. Als het goed is hoor ik deze week meer over mogelijk 'voorkruipen' bij het MUMC. Mocht ik toch eerder terecht kunnen/een intake hebben vóór de zomervakantie, dan denk ik dat ik alsnog wissel. Als het écht pas na september kan, dan ga ik in ieder geval proberen om nog tot na hun zomerstop te proberen met OI. Dan zit ik in beetje in het midden qua wachten.
Eenzaam op t wachtbankje deze keer Mijn eerste breakdown van de wachtweken zit er weer op. Totaal onnodig, maar voel me zo gefrustreerd dat het niet wil lukken. Dan heb ik wat kramp en is het gelijk het einde van de wereld . Ik heb de boel de boel gelaten, man legt dochter op bed en trekt het huis strak. Ik lig lekker met een serie en een kan rooibosthee in mijn bed. Morgen weer een dag, en ook weer een dag dichter bij een accurate test