MMM start januari 2024 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Basilicum, 7 mei 2024.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    Zo slopend hè.. leef met je mee! Zou willen dat ik bij je op het bankje zit. Maar ja dat gaat nooit meer gebeuren natuurlijk. Dit wordt m voor jou! Geniet van je serie, en lekker de boel de boel laten verder.

Basilicum vindt dit leuk.
  2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.836
    113
    Aww gelukkig kon je je even terugtrekken. Het ís ook gewoon niet niks.. ik ga jullie dit keer ook hard nodig hebben hoor, ik zie er zó tegenop allemaal.. dat wachten, die stress, spanning, hoop en teleurstelling, juk.

Die prikken en punctie ach, daar kom ik wel door ;)

Dikke knuffel!!

3. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    Prikken en punctie is inderdaad het minst erge hè. Dat wachten vind ik vooral killing, zoveel onzekerheden!

Liliane92 vindt dit leuk.
  4. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    688
    840
    93
    Vrouw
    Klote... fijn dat je even lekker rust kunt pakken ❤️

5. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.412
    1.609
    113
    Vrouw
    Ik hou je wel halfslachtig gezelschap deze keer hoor, al is bij mij de kans dat het lukt deze cyclus veeeele malen kleiner dan bij jou.
    Balen dat je het toch weer even lastig hebt. Doe rustig aan en wees maar even heel lief voor jezelf. Hopelijk binnenkort een hele mooie positieve test!

Liliane92 en Basilicum vinden dit leuk.
  6. Parelbaby

Parelbaby Actief lid

5 okt 2023
    311
    141
    43
    Vrouw
    Wij hebben vandaag te gekregen dat er nu van de 6 bevruchtingen 3 blastocysts zijn ingevroren: 5AA, 4BB en 4BC. Ondanks de eicelactivatie en sperm sorting chip dus weer 1 goede kwaliteit en de overige rest/matig… hadden beter gehoopt maar het is zoals het is. We hebben nu dan nog 4 bevruchtingen in de vriezer.

Omdat we geen verse tp doen heb ik geen medicatie gehad en ben ik nu, 5 dagen na de punctie, begonnen met bloeden; herkent iemand dit? Het begon licht met slijm maar nu toch wel een maandverbandje nodig, wellicht al menstruatie?

Liefs ✨

7. Knut10

Knut10 Bekend lid

16 mrt 2022
    980
    1.195
    93
    Vrouw
    Dikke knuffel. Je zit nu op 7dpo denk ik? Ik snap dat je nu veel spanning voelt. Hoop dat de tijd snel voorbij vliegt!

8. Knut10

Knut10 Bekend lid

16 mrt 2022
    980
    1.195
    93
    Vrouw
    Jammer dat het tegenvalt voor jullie. Snap dat je meer had gehoopt.
    Ik ging ook al 5 dagen na de punctie bloeden omdat ik geen medicatie kreeg verder.

Parelbaby vindt dit leuk.
  9. Parelbaby

Parelbaby Actief lid

5 okt 2023
    311
    141
    43
    Vrouw
    Die frustratie mag er ook helemaal zijn, het is zo frustrerend en oneerlijk! Maaar je kan dit. Wat kramp kan juist ook heel positief zijn! Lekker chillen en verder even niets… heel veel succes!

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.836
    113
    Wat een afvalrace bij jullie zeg pff echt niet tof.. als je van zoveel komt is dat gewoon echt zuur.

Tuurlijk top dat er wel zijn hoor, je hebt er uiteindelijk maar 1 nodig die blijft plakken!

11. Boontje96

Boontje96 Actief lid

5 mrt 2024
    126
    159
    43
    Vrouw
    dikke knuffel voor jou, fijn dat je even lekker in bed bent kunnen gaan liggen. Dit wordt echt jullie terug plaatsing!

12. Boontje96

Boontje96 Actief lid

5 mrt 2024
    126
    159
    43
    Vrouw
    snap ik dat dat kan tegenvallen maar hier kan ook net die ene bij zitten.

Ik heb ook geen verse TP gehad, had op maandag de punctie en werd op zondag ongesteld, dus kan goed!

13. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Jullie zijn echt allemaal schatten! Zo lief hoe jullie meelezen en zo mild kunnen kijken. Zelfs de dames die nog langer bezig zijn en ook nog op hun eerste wachten. Dankjewel, oprecht. Geeft mij heel veel steun ♡

En @Boompje88 de wonderen zijn de wereld nog niet uit he! (pakt een spiegel en zegt dit ook even tegen zichzelf ;))

Liliane92, Knut10, Danielledkx en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Blijft een grote afvalrace he! Maar je hebt er maar 1 nodig! Ik ben ergens trouwens wel blij dat wij de scores niet te horen krijgen, want ik snap dat dit je stress oplevert! Maar mijn kennis behaald tijdens mijn google studies leert mij dat de kwaliteit ook echt niet alles zegt. Ook minder goede embryo's kunnen prachtige kindjes worden!
    Ik herken het bloeden overigens niet. Ik heb maar 1 punctie gehad en toen gelijk een verse, dus geen ervaring mee. Misschien stiekem wel lekker dat je wat sneller door kan?

15. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.260
    1.204
    113
    Vrouw
    Ah meid, dikke knuffel! Kan me helemaal voorstellen dat het lastig is om neutraal te blijven nu. Hopelijk heb je een fijne avond gehad!

16. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    Ik stuur wat geluk en sterkte jouw kant op @Basilicum :)

17. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik denk dat dit al menstruatie is ja. Ik heb geen verse tp gehad, maar kreeg toen utrogestan om m'n menstruatie uit te stellen. Ziekenhuis ging er van uit dat ik anders binnen een week ongesteld zou worden na de punctie.
    En ik snap trouwens dat het even een tegenvaller is, maar kwaliteit zegt weinig. Mijn ziekenhuis zei altijd dat ze zo niet eens gingen kijken. Het was goed genoeg om in de vriezer te gaan, dus prima kwaliteit en genoeg kans om er zwanger van te raken, zeiden ze :)

18. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Logisch meid, die wachtbank is 1 grote mindfuck. Ik had na deze terugplaatsing continu kramp en was zwanger. Bij de vorige terugplaatsing helemaal niks gevoeld en ook zwanger. Dusja, het zegt niks. En dat weet je zelf ook wel, maar maak dat je gevoel maar eens wijs hé :roflmao: al een idee wanneer je gaat testen?
    Dikke knuffel!

19. Daydreamer89

Daydreamer89 Bekend lid

12 mrt 2023
    645
    607
    93
    Vrouw
    Dat is zo begrijpelijk, dit traject vraagt zo ontzettend veel van je. Wat goed dat je dan gewoon even voor jezelf kiest. Morgen weer een nieuwe dag inderdaad <3

20. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Ik hoop zo dat het gewoon een innesteling was ofzo. Maar gister riep ik keihard, zie je wel, het wordt gewoon nu al afgestoten :oops:...

Qua testen... net dacht ik opeens vandaag, want ik zie echt al weken constant dubbele zessen (batterij telefoon, tijd etc) en vandaag is het 6-6. Maar toen bedacht ik me dag 3 dagen na de tp (die pas om 15.30 was) wellicht iets enthousiast is. Ik hoop uit te stellen tot zondag, maar kan niet beloven dat ik niet eerder zwicht ;)

Panda95, MamaMan0n, Knut10 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina