Tuurlijk, als ik 2-3 sessies verder ben zal ik dit zeker doen! Is in Sittard. Heeft toch veel impact gehad dat ik vaker een negatieve dan positieve echo heb gehad, denk voor jou heel herkenbaar (met eitjes die wel niet groeien, dan weer teveel) en dan ook nog met veel mensen in de omgeving die zomaar zonder moeite zwanger werden. Heel lief, hoop ik ook echt! Ik geloof er gewoon in dat over 3-4 weken die ergste spanning is gezakt
Het is echt zo'n fijn mens! Je moet er wel een beetje voor openstaan denk ik, maar ze is ook gewoon echt een hele fijne, zachte vrouw. Ik voelde me bij haar echt direct op mijn gemak.
Lastig he waar je goed aan doet.. wat zegt het ziekenhuis eigenlijk? 'Gewoon pech en doorgaan' of willen ze wel verder kijken of er iets anders kan?
De laatste x was het inderdaad gewoon pech. Nu nog geen contact gehad, want morgen pas officiële testdatum en dan ga ik wel een telefonisch consult vragen. Ik denk echt dat er 'iets' niet goed zit. In mijn onderwerp gaf @Knut10 nog een hele goede tip die in mijn oren logisch klinkt, dus daar wil ik deze cyclus ook zeker mee aan de slag!
Nou ik heb alvast het ZH bericht en vanmiddag al een telefonisch consult. Ik ga in ieder geval de hormoonopvolging gedurende de cyclus vragen zoals @Knut10 geadviseerd had én ik ga overleggen of een een cyclus met gestimuleerde eisprong mag proberen. Houdt alle vingers, tenen, armen en benen gekruist alsjeblieft
Jaa ik duim heel hard, want ik snap dat zo doorgaan super frustrerend is. Weet je met wie je consult hebt?
Nee geen idee. Fingers crossed. Ik kan met iedereen behalve met Gr....... Dus hoop heel erg dat zij niet belt
Vandaag had ik mijn eerste follikelmeting. Bij de uitgangsecho zaten er 6 follikels, dus ik had goede hoop voor deze echo. Tot mijn schrik bleken er links maar 2 follikels van 16 en 18 mm te zitten en rechts helemaal niets. Dat had ik echt niet verwacht. De arts had moeite om mijn rechtereierstok goed in beeld te krijgen, maar is ervan overtuigd dat er echt niets zit. Ze zei dat mijn leeftijd hierin een grote rol speelt. Ik moest kiezen: deze poging afbreken of de punctie gaan plannen. Maar de arts verwacht niet dat een volgende poging meer follikels zal opleveren. Ik kon het niet geloven dat er rechts niets was en wilde geen van beide opties kiezen. Daarom mag ik vrijdag terugkomen voor een nieuwe echo. Als er dan nog steeds maar 2 follikels zijn, stop ik met deze poging. Ik heb inmiddels 5 pogingen gehad, waarvan 1 is afgebroken, en het aantal follikels varieerde tussen de 2 en 8. Hierdoor weet ik dat het aantal follikels per cyclus kan verschillen, en ik geloof er in dat het ook op mijn leeftijd kan. Ik ben heel benieuwd naar vrijdag! Ondanks alles blijf ik optimistisch. Als het deze keer niet lukt, dan hopelijk de volgende keer!
Groot gelijk, ik zou ook zeker voor jouw optie gaan. Grote kans ook dat dit bij ons ook (weer) gaat gebeuren. Maar wel balen als de uitgangsecho er dan hoopvoller uitziet toch hoor... dat mag je echt ff rot vinden! Heb ook al geleerd dat er niks zeker is en dat je nergens op kan rekenen, dus wie weet vrijdag
Pffff. wat balen zeg. Mijn 4e poging is ook afgebroken ivm weinig follikels. Was gewoon zoveeeel minder dan normaal. 5e poging (38 jaar) wel weer meer folikkels die mooie groeide. Desondanks ontstonden er toen 0 dag 5 embryo's. Totaal anders dan 4,5 jaar daarvoor (toen 34j) waarbij ik 18 eicellen had en 10 embryo's. Leeftijd speelt dus echt wel een grote rol helaas.
Awww da's rot zo'n mooie uitgangsecho en dan nu niet meer. Ik vind het een wijze keuze van eerst vrijdag nog eens te checken. Jij alleen kan bepalen wat het best is om te doen :* Gewoon doen wat het best aanvoelt. <3
Leeftijd speelt zeker een rol, dat geloof ik meteen. Alleen ik kan nog niet geloven dat het er altijd maar 2 zullen zijn. Het waren er de vorige keer 5, daarna nog een keer 5, toen een keer 2 en de laatste keer 8. Het schommelt dus altijd heel erg. We zullen zien wat het vrijdag is. Ben erg benieuwd!
Yes eerste ronde Maar geen uitgangsecho echt gehad dus had geen 'verwachting' verder. Er groeiden 2 follikels, waarvan 1 echt de dominante maar die had ik zonder hormonen ook gewoon gehad, deed dus helemaal niks. Ronde erna is de dosering verdubbeld, maar toen ook maar 3 hoor. Ze dacht bij laatste echo 4 dus toen zijn we er wel voor gegaan (want misschien bij mij altijd zo dat weten we natuurlijk niet..kans is groot) maar bleek ze mijn cyste voor follikel te hebben aangezien dus waren er maar 3. Ik hoop heel erg dat het er dit keer 4 zijn... dat is mijn streven en ook om die arts niet meer te hebben dat ook Ik kwam ook voor @Basilicum nieuws kijken..