MMM start januari 2024 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Basilicum, 7 mei 2024.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Goed en fijn dat je je er wel oké onder voelt. Is ook waar natuurlijk, een nieuwe kans komt snel genoeg!

Palmpje vindt dit leuk.
  2. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Wat een pittige overwegingen zijn hier weer gemaakt moeten worden. Fijn om te lezen hoe jullie ermee omgaan @Basilicum @Palmpje en @Flora85
    En sowieso is elke keuze prima zolang ze weloverwogen en geïnformeerd is. Dat vond ik heel mooi gezegd.

Basilicum, Flora85 en Palmpje vinden dit leuk.
  3. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.260
    1.204
    113
    Vrouw
    Haha ja daar gaan we voor! En ik idd ook 3dd, had gehoopt op de capsules van 300mg maar die zijn blijkbaar niet leverbaar..

4. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.204
    113
    Vrouw
    Balen, maar fijn dat je in ieder geval wel achter je eigen keuze kunt blijven staan. Ik ga voor de volgende poging voor je duimen!

Palmpje vindt dit leuk.
  5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.033
    2.838
    113
    Lijstje MMM start januari 2024
    Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.6
    Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP
    Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1
    Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 4 rietjes van dezelfde donor)
    Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF
    MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1.7
    Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1
    Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9)
    SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1
    Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject
    Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1
    Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s
    Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 2
    Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3
    HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2
    Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan
    Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2
    Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF 1
    Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2
    Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3
    Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IVF
    Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4)
    Palmpje - 38 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI
    Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI
    Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI
    Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF
    Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 3

Afspraken
    17 juni - nynepien - uitgangsecho
    17 juni - Basilicum - telefonisch consult vervolgplannen tp 1.6
    19 juni - MamaMan0n - tp 1.7
    20 juni - Danielledkx - echo 1 tp4
    21 juni - Panda95 tekenen contracten, vanaf dan officieel op de wachtlijst voor donorzaad

Test datum
    30 juni - MamaMan0n

♡ ZWANGER ♡
    SuzanS - 25 oktober
    Zuster92 - 13 november
    Joylynn - 26 november
    Daydreamer89 - 14 december
    Liliane92 - 8 januari
    Klok - 11 januari
    Milena92 - 13 januari

Weer wat actie in de tent hier komende week zie ik, succes allemaal!

Ik heb hier echt een gekke cyclus, ik had of toch een vroege eisprong en ga ongesteld worden (zere borsten, menstruatiegevoel, pms achtige klachten) of er is gewoon geen eisprong geweest en alles is van slag of ik heb op 7 dpo deze klachten en ben zwanger :o:.

Waarom oh waarom toch weer die hoop want ik weet 99% zeker dat het weer een teleurstelling is dan.

Ik ben er beetje klaar mee, en met mn labiele staat van zijn de afgelopen dagen :roflmao:

Op deze dagen weet ik zeker dat het na IVF 2 echt klaar is en we er een keiharde streep onder zetten.

Danielledkx vindt dit leuk.
  6. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.204
    113
    Vrouw
    Dames die IVF ondergaan/FSH gebruiken, even een TMI vraag. Hebben jullie ook al heel vroeg na het starten van de injecties eiwitachtige afscheiding, die vervolgens ook weer weggaat terwijl je nog niet geovuleerd hebt? Is bij mij nu de tweede keer dat dit gebeurt, en ik blijf het raar vinden. Ben benieuwd of ik de enige ben of dat dit vaker voorkomt!

7. Daydreamer89

Daydreamer89 Bekend lid

12 mrt 2023
    645
    607
    93
    Vrouw
    Heel vroeg niet, wel al paar dagen voor het zetten van de Ovitrelle waardoor ik het wel spannend vond, maar ze verzekerden me dat de Decapeptyl de eisprong tegenhoudt :)

8. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.415
    1.610
    113
    Vrouw
    Staat inderdaad een hoop te gebeuren deze week, heel veel succes iedereen!

@Lief oooh, zo herkenbaar die hoop die er toch is. Denk dat die er gewoon sowieso blijft als het in theorie kan. Dus laat het ook maar gewoon toe dan. Zo lang de teleurstelling als het niet zo is niet al te groot wordt

@pingpongpcos ik had ook flink wat afscheiding al snel, door de snelle groei van eiblaasjes denk ik. Hormonen doen rare dingen met je lijf

Hier weinig te vertellen momenteel, menstruatie voorbij en weer in afwachting van eisprong. Volgende cyclus hopelijk een tp. Maar eerst lekker op vakantie, nog 1 weekje werken. Enorm veel zin om even met zijn tweetjes weg te zijn, al hoop ik stiekem dat dit volgend jaar niet meer zo is :oops:

Panda95, Lief en Danielledkx vinden dit leuk.
  9. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.204
    113
    Vrouw
    Zeg dat, bij mij is het al na 4 dagen spuiten begonnen. Begint nu weer wat weg te trekken, ook al is er bij lange na nog geen follikel.

En ohhh lekker! Waar ga je naartoe, als je dat wil vertellen?

10. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.415
    1.610
    113
    Vrouw
    We weten het nog steeds niet :roflmao:. Zo lang boeken uitgesteld vanwege traject etc. dat we nu maar echt wachten tot vlak voor we weggaan en kijken waar het mooi weer is en een mooie omgeving. Vermoedelijk wordt het nu Frankrijk, maar kan ook dat we ons nog bedenken en een heel andere kant opgaan :D. Zo lang we maar wat leuke dingen kunnen ondernemen, zwemwater in de buurt hebben en wat leuke restaurantjes op loop/fietsafstand ben ik al gauw tevreden :)

Milena92 en Flora85 vinden dit leuk.
  11. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ja,ik ook. Daardoor werd ik steeds zenuwachtig of het niet te snel ging en we de eisprong mistte.

12. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Ah ja, soms word je helemaal dol van je eigen gedachten en gevoelens die alle kanten op gaan he?! En je lijf dat mixed signals geeft …

Ik moet zeggen, ik heb zelf wel vaker een “lange aanloop” of ineens tussendoor een paar dagen pre-menstruele symptomen die dan weer verdwijnen. De tijd zal het toch weer moeten uitwijzen. Irritant he, die verschrikkelijke achtbanen steeds?! Dan is stoppen inderdaad ineens een heel verleidelijke optie.

Lief vindt dit leuk.
  13. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Ik heb dit deze cyclus. Vorige dus non-stop bloedverlies tussentijds, nu wat jij beschrijft. Denk eigenlijk toch hormonen beetje van slag …

14. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    succes morgen @Basilicum en @nynepien!

@Lief, wat gek weer al die symptomen. Gek wat ons hoofd ook allemaal met ons kan doen. Ik hoop dat je snel duideijkheid hebt.

Hier had ik op 1 juni linksonder stekende krampen. Het deed me echt denken aan zo de pijn van de laatste groeispurt voor ovulatie. Niet dat ik uberhaupt regelmatig ofzo ben, maar had het "normalere" lengte cyclus geweest, dan zat ik toen al terug aan tijd voor menstruatie. Dus wist niet zeker waaraan ik de pijn kon linken. Met dat ik dan 2 dagen later best fel bruinverlies had, dacht ik dat het toch aankomende menstruatie was. Het bruinverlies minderde de dagen erna weer en is vervolgens nog een dikke week volledig weggebleven. Ondertussen sinds vrijdag à gisteren toch echt wel menstruatie ingezet. Was dus toch weer een eigen eisprong toen! :-D

Weet niet of ik mijn lichaam vertrouw om iui-d met natuurlijke cyclus te proberen tegen dat we zover zijn. Het is al kostelijk genoeg en timing is zo belangrijk bij iui, ik weet niet of ik in mijn hoofd rustig genoeg zou kunnen blijven en op mijn eigen lichaam/cyclus zou vertrouwen. Zou toch minstens follikelmetingen willen, maar weet niet of dat kan zonder de combinatie met medicatie. Hebben jullie daar ervaring mee?

Basilicum en nynepien vinden dit leuk.
  15. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Veel plezier op vakantie @Boompje88! Ik hoop dat jullie je batterijen wat kunnen opladen. Het is allemaal niet niks geweest de afgelopen maanden met je operatie en dan nu de nieuwe ivf-poging!

16. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.033
    2.838
    113
    Ik denk dat dat wel kan hoor @Panda95 maar idd dat maakt het wel spannender. En ik vind iui eigenlijk niet minder pittig dan ivf als ik dat zo lees..

Ze hebben bij mij toen ook een keer de cyclus helemaal opgevolgd met echo's tot aan de eisprong en toen een terugplaatsing gepland dus dat zal met iui ook best kunnen. In combi met ovulatietesten is dat natuurlijk ook wel prima betrouwbaar wel.

En ben benieuwd waar jullie terecht komen @Boompje88 haha. Nog even, lekker hoor!

En ik dacht echt dat ik ongesteld ging worden, maar nee. Dus toch niet die vroege eisprong, dan gewoon 7 dpo dus nog eventjes geduld en dan weer prikken! Helemaal geen zin, maar wel zin in iets DOEN ipv wachten :roflmao:

17. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    ugh, heb nog geen prikken moeten zetten of iets dergelijk, maar ik herken het verschrikkelijke wachten wel van niets kunnen doen en graag wel actief een steentje willen kunnen bijdragen.
    Zit je alleen maar je kas op te vreten. Al is het maar een supplementje pakken ofzo, dan heb je toch het gevoel dat je de maximale omstandigheden probeert te creëren dat je jezelf achteraf toch maar niks zou kunnen verwijten :p

spijtig dat er niet een soort thermometer ofzo bestaat die je zou kunnen gebruiken en die exact zegt: nog x dagen tot aan je menstruatie, of nog x dagen tot aan je eisprong.
    Zou de onzekerheid toch ineens allemaal wegnemen :o:

klok en Milena92 vinden dit leuk.
  18. nynepien

nynepien Actief lid

19 mrt 2024
    144
    183
    43
    Vrouw
    Lijstje MMM start januari 2024
    Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.6
    Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP
    Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1
    Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 4 rietjes van dezelfde donor)
    Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF
    MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1.7
    Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1
    Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9)
    SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1
    Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject
    Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1
    Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s
    Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 2
    Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3
    HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2
    Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan
    Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2
    Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF 1
    Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2
    Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3
    Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IVF
    Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4)
    Palmpje - 38 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI
    Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI
    Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI
    Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF
    Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 3

Afspraken
    17 juni - Basilicum - telefonisch consult vervolgplannen tp 1.6
    19 juni - MamaMan0n - tp 1.7
    20 juni - Danielledkx - echo 1 tp4
    21 juni - Panda95 tekenen contracten, vanaf dan officieel op de wachtlijst voor donorzaad
    21 juni - nynepien - follikelmeting

Test datum
    30 juni - MamaMan0n

♡ ZWANGER ♡
    SuzanS - 25 oktober
    Zuster92 - 13 november
    Joylynn - 26 november
    Daydreamer89 - 14 december
    Liliane92 - 8 januari
    Klok - 11 januari
    Milena92 - 13 januari

19. nynepien

nynepien Actief lid

19 mrt 2024
    144
    183
    43
    Vrouw
    Uitgangsecho was vanmorgen gelukkig weer rustig! Misschien nog 1 klein restje van vorige eisprong, maar dat mocht lekker blijven zitten :) Verder lijken er nu 6 follikels klaar te liggen, dus we gaan er voor! Vanavond de 1e spuit Meriofert er in, fingers crossed!

Flora85, Basilicum, Panda95 en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.204
    113
    Vrouw
    Nou, ik heb nieuws: er is contact geweest met het MUMC.. en nu weet ik nog niks :')

Ben benieuwd wat jullie zouden doen. Mijn vader kent dus een van de artsen daar, en die heeft een naam doorgegeven naar wie we verwezen zouden moeten worden. Alleen is dat dus alsnog een standaard verwijzing via het ziekenhuis, waarbij het nou niet bepaald klonk alsof er meer vaart achter zit (hij zei wel dat ik dan 'de reguliere planning kon overslaan' maar of dat nou de algehele wachttijd betekent of niet, geen flauw idee). Plus, ik zou dan alsnog via mijn huidige ziekenhuis verwezen moeten worden, en als zij me verwijzen moet ik daar ook stoppen met de behandeling.

Ik zit nu middenin poging 3, en die wil ik sowieso afmaken. Stel er zou een poging 4 nodig zijn, dan hangt het een beetje af van de zomerstop of we nog één poging bij het zuyderland doen, of toch naar het MUMC gaan (maar daar dus waarschijnlijk alsnog zouden moeten wachten). Als in, als het zuyderland óók een zomerstop heeft, dan heeft het meer zin om die tijd uit te zitten terwijl we wachten op een verwijzing, dan om pas daarna verwezen te worden.

Maar pffff, ik vind het zó lastig om een keuze te maken. Ben gewoon heel bang dat ik 'verkeerd' kies en dan tijd verlies, zeg maar. Enerzijds is het wel fijn om te weten dat die bevriende arts het geen énkel probleem vond dat mijn vader contact zocht, en waarschijnlijk is er nog wel wat wiggle room.. maar ik verwacht anderzijds ook niet dat ze me helemaal naar voren kunnen schuiven of om hun protocollen heen kunnen werken.
    Ben benieuwd wat jullie zouden doen!

Deel Deze Pagina