Lieve @Milena92 doe vooral wat goed voelt voor jou! Jullie mooie kindje heeft negen weken mogen leven. Het hartje heeft geklopt. Het is geweest. En volgens mij was het iemand in deze groep die mij wees op de uitspraak: liefde leeft voort waar het leven soms eindigt. Neem waardig afscheid van jullie kindje en het toekomstbeeld wat je voor je zag. Sterkte lieverd. Hoop dat het snel en pijnloos vanzelf komt. @Lief wat fijn dat je officieel van start bent weer! Ik mag om 10.45. Jij? Ga ik je spotten in de wachtkamer?
Wat fijn dat er toch nog een follikel is gaan groeien! Heel veel plezier dit weekend en ik hoop dat het ivf verhaal niet meer nodig gaat zijn voor je
Zo lief dat je dan ook nog op mij reageert ook ❤️ Vind eerste fm pas spannend, dat stuk ervoor heb ik juist zin in, ik was het niks doen zó beu. Vorige tp was 13 april (!!). Dus ik kijk gewoon nog even niet verder vooruit dan de 28ste, lekker struisvogelen. 10.15, close haha. Sta op 'spreekuur 1, echo onderzoek' ingepland. Mijn man weet niks van het hele forum trouwens dus ik weet ook niet hoe ik hoi zou moeten zeggen zonder dat uit te leggen Hij gaat lekker mee want vorige x alleen werd direct de punctie ingepland daar was ik wat door overdondert, dus vind dat nu wel spannend ofzo.
Haha lijkt me een prima idee, stap voor stap leven En kan me dat helemaal voorstellen! Als je eenmaal begint met stimuleren en echos etc dan heb je toch echt het idee dat het zwanger kunnen worden begonnen is toch?
Hier was de follikelmeting niet echt goed… Van de 6 follikels maandag waren er nog maar 2 terug te vinden en die waren na 4 dagen Meriofert kleiner geworden… Ze geven het nog wel even de voordeel van de twijfel en dinsdag een nieuwe meting, maar heb op het moment niet heel veel vertrouwen meer in deze ronde…
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.6 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 4 rietjes van dezelfde donor) Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF 2 MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1.7 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 2 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF 1 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 38 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 3 Afspraken 21 juni - Panda95 tekenen contracten, vanaf dan officieel op de wachtlijst voor donorzaad 25 juni - nynepien - follikelmeting 28 juni - Basilicum - echo bmsl tp 1.6 28 juni - Lief - 1e FM 28 juni - Danielledkx - tp4 Test datum 30 juni - MamaMan0n 5 juli - pingpongpcos ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari
Ow nee wat erg Zie ook dat het tot nu toe helemaal niet lekker loopt met ivf. Maar 3.2, dus dat betekent dat je niet een hele poging hebt verspild zegmaar bij 3.1 met escape iui? Je krijgt dus wel echt de kans om de punctie pas door te laten gaan als er ook echt een aantal eitjes zijn?
Deze had ik ff gemist; wat ontzettend balen zeg!!!! Verwacht de arts er zelf nog wel wat van? Hoop dat er even een paar een groeispurt gaan maken!
Haha ja, al heb ik hem leren kennen op, jaja, een forum (20 jaar geleden ) dus hij weet wel dat ik op internet rondwaar haha. Ik noem wel eens wat maar niet dat dat op zp is, gewoon 'ergens op internet'
Ach nee … Wat een rare situatie ook eigenlijk zeg, dat ze kleiner worden en er 4 verdwijnen Zou het ook kunnen liggen aan de echo denk je, of kregen ze alles wel goed in beeld? Scheelde het kleiner worden veel met vorige echo?
Herkenbaar wel, ik vind het beginnen met spuiten ook wel soort van leuk spannend zeg maar en dan als die eerste echo komt … Dan gaan de zenuwen dom doen, haha Slim dat je je man meeneemt dit keer! Die van mij gaat altijd mee