Als dat voor jou werkt, moet je dat zeker doen! Maar waarom is even afwachten zonder testen geen optie?
Omdat ik dat gewoon niet kan haha, het is al 7 keer fout gegaan en zodra ik zwanger ben krijg ik voor het eerst een infuus waardoor het hopelijk niet fout gaat en ik wil gewoon geen moment later dat infuus dan het kan. Hoe eerder ik weet dat het van een zwangerschap is, hoe eerder het infuus.
Snap ik helemaal! Toen het dinsdag hetzelfde was, had ik ze ook bijna weggegooid oeps. Jeetje dat is bizar, die een na laatste dan wel oploop na zoveel dagen, en dan afloop..dan word je helemaal gek lijkt me.
Nou idd he! Dus ligt toch niet aan mij, ik vond t ook zo vlekkerig allemaal. Kon me dat niet meer herinneren. Ja inderdaad ik wilde predictor, maar waar hebben ze die? Ik zag ze niet bij Kruidvat
Ja morgen weer… dankjewel, heel lief. Ik ga er vanuit dat de lichter zijn, dan kan het alleen maar ‘meevallen’ zo ver het meevalt in zo’n situatie.
Ja inderdaad dat zou ik ook doen.. En als het morgen lichter is, kan t dan alsnog daarna oplopen of ben je dan al te ver richting nod?
Morgen ben ik 12DPO, zou kunnen natuurlijk dat ze iets lichter worden als er nu nog wel veel Ovitrelle HCG in zit en daarna terug oplopen met eigen HCG maar dan acht ik die kans heel klein.
Ja inderdaad, het kan, maar de kans word dan wel kleiner. Mega spannend zeg, hopelijk kan je een beetje slapen
Oploop tm 14 dpo, daarna stagnatie, bleef zelfde tm 17 dpo, toen ff niet getest en 20 dpo pas weer en dat was echt fikse afloop.
Pff ja vreselijk. Eigenlijk wil ik ook twee dagen niet testen omdat ik in de middag niet thuis ben. Maar ben ook bang voor zoiets, dat t dan ineens afloopt. Ik heb liever het nieuws geleidelijk dan Tot welke datum moest je nou wachten voor bespreking?
Helaas zijn die nergens meer. Ik heb al stad en land afgezocht. Ze hebben predictor bij bol.com voor belachelijke prijzen. Ik begrijp nog niet waarom die er uit zijn gehaald. Ik zie in amerika veel first response maar die hebben ze hier ook niet en als je ze tegen komt betaal je 30 euro per test
16 mei, maar kan zomaar zijn dat ik de week erna dan pas hoor, of er een evaluatie afspraak wordt ingeschoten voor 2 weken later ofzo Dus ik ben maar ff uitgecheckt haha. Ik merk ook dat het eígenlijk wel goed is.. heeft er toch wel ingehakt die 3 tp's en dan vooral die laatste. Even mentaal wat herstellen zodat ik weer wat veerkrachtiger ben
Stom he ik had ook al gezocht... ik heb nog 1 digitale met wekenindicator en 1 dipstickje van sensitest en denk dat ik maar gewoon niks bestel, en die 2 op de officiele testdag doe, zelfbescherming Als het al tot nog een tp gaat komen..ook nog maar afwachten eerst..
Wat stom!! Kan me herinneren dat ik er twee jaar geleden ook al naar op zoek was. Wat jammer zeg... Idd echt de beste testen die er waren vond ik. En zo belachelijk duur is ook niks.
Ja dat duurt allemaal mega lang. Snap ik, dat uitchecken is volgens mij geen slecht idee. Ff pauze. En ja heel begrijpelijk dat dat erin heeft gehakt.. de emoties waar je doorheen bent gegaan, dat is echt niet te onderschatten.
Ja ik had al zo iets gelezen dikke shit joh.. ik snap dat je dan even uitcheckt. En dat je veerkracht even ver te zoeken is op dit moment. Denk je alles gehad te hebben
Ja ze moeten gewoon terug komen. dat bleven de beste testen. 12 jaar geleden al. En toen was kruidvat ook een stuk beter.
Pfff, wat laten ze jou lang wachten zeg! Tegelijkertijd, wat je zegt: even tijd om te “hergroeperen” is ook niet slecht. Aan de mentale en fysieke weerbaarheid werken.