He meiden, even geleden dat ik hier nog wat schreef. Ik heb ondertussen de pick-up achter de rug. Momenteel is het afwachten hoe goed de embryo's het doen. Van de 10 eicellen zijn er momenteel 7 goed bevrucht en op dag 2 al mooi 4-cellig. Normaal staat zaterdag de terugplaatsing op de planning. Spannend!
Ik heb een echo gehad en daar waren nog wat restanten te zien van de punctie. Ze durfde het niet aan om blind te starten met spuiten ivm kostbare embryo's, dus toch volgende week eerst een provera kuur om weer ongesteld te worden, dan is alles gereset. Daarna starten met gonal voor de 1e tp.. ik moet dus nog even een maand geduld hebben helaas
Ja ik wist dat ik een rustmaand moest, daar zit ik nu middenin (2 weken geleden ongesteld geworden na de punctie) helaas word ik over 2 weken niet zelf ongesteld dus vandaar toch maar een kuurtje om slijmvlies en eierstokken rustig te hebben. Wel balen dat t wat langer duurt idd maar ja.. geduld moeten we inmiddels allemaal al eeuwen hebben
awwhhh langs de andere kant wel fijn om te weten dat je geen risico loopt om een embryo "te verliezen" doordat het met de restanten misschien helemaal niet zo veel kans had om te hechten.
Dat wil ik gerust doen! maar ik denk dat het best werkt als ik het op het moment zelf doe, dus niet een dag van te voren ofzo. Duuuuuss iemand die nu een testje gaat wagen? Dan kan ik gerichte wensen het universum insturen :-D
Kun je morgen zo rond 9 uur ff doen? Ik wil een positieve ovulatietest graag Al kan ik me die nog niet voorstellen als ze gister nog maar 11mm waren.... maar zo geen zin in ritje ziekenhuis vrijdag again. Morgen 17 uur en vrijdag 8 uur nog een kans haha.