Jaaa het is even balen maar we doen gewoon een natuurlijke poging deze cyclus haha ook wel even fijn om een keer het medische stukje aan de kant te gooien.
Wel goed en fijn dat je een duidelijke, eerlijke toelichting erbij hebt nu. Dat scheelt misschien ook al? En ze gaan er dus alles aan doen om je kansen te optimaliseren. Dat is ook veel waard. Het gevoel van wachten zuigt natuurlijk evengoed big time, dat snappen wij hier allemaal. Zou haast zeggen: benut hem goed met zelfzorg, zelfliefde en dingen die je doen opladen, zodat je (hopelijk) in mei volle bak van start kunt!
Duurt erg lang inderdaad, maar kijk er niet gek van op, als ik mn gynaecoloog wilde spreken gingen daar wel drie maanden overheen. Nu het niet anders kan, is het toch misschien wel fijn he even rust? En super fijn dat je het in je natuurlijke cyclus sowieso nog kan proberen.
Yes, lekker broeden nu ❤️ Jullie hebben echt veel te veel gekletst tijdens mijn werkdag haha. @Loulou12 ik vind dat echt enórm lang wachten pfff @Panda95 gelukkig goedgekomen zo, dat wordt vast allemaal goed geregeld zo met de verzekering enzo!
Misschien heb je er niet aan maar ik las ergens dat diverse klinieken in het buitenland ibuquinol 200 mg aanraden (minimaal drie maanden voor een nieuwe pick up) en DHEA om de eicellen te verbeteren. Het is wel prijzig maar aangezien onze embryo kwaliteit niet denderend is ben ik ook maar gestart, heb zelf alleen de ibuquinon gekocht ipv de ibuquinol. Oeps! Je kan dus beter ibuquinol nemen want dat is de actieve variant.
Ik lees ook veel over Q10 om de eicellen te verbeteren trouwens oh Google vertelt mij dat dat hetzelfde is
Ik heb dit ook gebruikt een aantal maanden voor onze eerste poging. Omdat het vrij duur is nu wel gestopt..ik dacht met mijn leeftijd is elk zetje toch meegenomen haha
@Knut10 nog getest? Lig hier alweer een tijdje wakker, veel spanning voor de operatie straks. Om 10.00 moet ik me melden, operatie dan hopelijk rond het middaguur. Met de narcose maar bijslapen