MMM Start Januari 2024 ! :)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 31 dec 2023.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Balen dat het zo uitloopt! Hopelijk gaat de tijd lekker snel en heb je het snel weer achter de rug :)

Boompje88 vindt dit leuk.
  2. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Oehh draadjesvlees is zooo lekker! Jaloers :D lastige situatie zaterdag idd! Irritant dat je de tijden nooit van te voren weet hé?! Maar misschien idd zeggen dat jullie lekker even tijd samen willen ofzo. Hier willen we het onze ouders ook niet meer vertellen, dus we nemen dochter mee. Ze is pas 4 dus stelt gelukkig geen vragen :D wel even de juf ingelicht dat ik haar dus onverwachts vroeger kan ophalen. Man en dochter blijven dan in restaurant spelletje doen en ik doe de terugplaatsing alleen :)

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    EMC :)

Flora85 vindt dit leuk.
  4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Pff hopelijk inmiddels wel aan de beurt..

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    En bedankt voor alle smoezen ik ga er nog eens diep overna denken :D

6. klok

klok Bekend lid

14 dec 2015
    903
    854
    93
    NULL
    NULL
    #2486 klok, 13 mrt 2024
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2024
    En gewoon de smoes dat je even naar het zkh moet voor iets kleins? Kno arts ivm keel of oorklachten? Dermatoloog ivm je huid? Even bloedprikken om te kijken of je vitamines extra nodig hebt?
    Je man en dochter in het restaurant laten en jij voor de tp op pad

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Dochter heeft idd geen idee dat reguliere zorg niet in het weekend is dus dacht al aan iets van mn endo ofzo, controle ;)

Bij ons staat in de formulieren dat partner aanwezig moet zijn bij de tp maar dat hoeft dus niet? Dat zou weer schelen.. Al kan ze ook prima dat eventjes in de wachtkamer zitten met haar telefoon ;)

8. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.325
    3.319
    113
    Vrouw
    Ja bij het emc moet dat wel. Hier ook altijd een puzzel want wil ook niet teveel mensen inlichten. Maar bij t emc moet je partner wel erbij zijn

Lief vindt dit leuk.
  9. klok

klok Bekend lid

14 dec 2015
    903
    854
    93
    NULL
    NULL
    Nou ja zeg, wat is dat voor geks dan. Wat is de reden daarvoor? Als je vent een keer niet kan, mag je dan niet komen ofzo :p

Hier is dat gelukkig niet zo, ik ga lekker alleen als het doordeweeks valt. Man hoeft daar echt geen vrij voor te nemen op zijn werk, onzin toch. Het is zo gebeurd en idd ook om niet alles open en bloot te hoeven gooien op werk.

10. Zuster92

Zuster92 Actief lid

20 okt 2020
    144
    146
    43
    Vrouw
    Dat is ook gek dat partner verplicht mee moet naar tp. Mijn man blijft beneden met dochter en ik ga alleen naar tp. Anders inderdaad gedoe met oppas en we willen het bij ons zelf houden zodat je ook geen vragen krijgt uit je omgeving. Misschien dat er wel een uitzondering mogelijk is? Lastig hè die smoesjes.. het voelt toch als een soort liegen wat ik heeeel lastig vind. Ook al is het voor een goed doel ;)

11. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Mag ik even klagen? Ik heb het vandaag zo vreselijk zwaar mentaal. Komt wellicht ook omdat ik niet fit ben en op de bank lig, dus alle tijd om na te denken.
    Maar ik vind alle spanningen en teleurstellingen momenteel zo heftig. Deze TP voelde anders, alsof ik nu extra druk had om zwanger te raken omdat vorige ook gelukt was.
    Ik weet ook niet waar ik banger voor ben; een negatieve test of een positieve test met angst voor nieuwe miskraam?
    Gelukkig nu even dochter van school halen en die neemt een vriendinnetje mee, beetje afleiding. En hopelijk voel ik me in alle gevallen snel weer sterker en beter :)

12. Daydreamer89

Daydreamer89 Bekend lid

12 mrt 2023
    645
    607
    93
    Vrouw
    Je mag zeker klagen! Het is ook heftig en extra spannend kan ik me voorstellen, beide uitkomsten zijn dan ook gewoon weer spannend. Dikke knuffel, wees lief voor jezelf, zoek lekker afleiding en we duimen voor je!! :thumup:

13. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Herkenbaar. Hier over een week wss tp en ik heb keel/voorhoofd en bijholte ontsteking. Afgelopen 2 dagen +40 graden koorts gehad Ik zit ook zo te hopen dat ik het binnen een week weg is.

Daydreamer89 vindt dit leuk.
  14. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.325
    3.319
    113
    Vrouw
    Ik snap het maar al te goed hoor!! Dit traject is in elk stadia gewoon een mindfuck. En een zorgeloze eerste tijd zit er sowieso niet in. Alle teleurstellingen laten gewoon littekens achter, het heelt allemaal wel, maar toch niet helemaal. Wees mild voor jezelf. Dikke knuffel!

15. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Toch blijkt hier dat we er niet alleen in zijn ;)

MamaMan0n vindt dit leuk.
  16. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Die teleurstelling komt altijd inderdaad, ben ik helemaal met je eens. Alleen, als je te vroeg test en er is niks, dan weet je nog niet of je het definitief “af kan sluiten” (voor deze ronde uiteraard) zeg maar. Die kant op bedoelde ik hem meer. Dan blijf je onzeker.

Haha, ja snap ik dat je daar helemaal op gefocust bent! Vrees alleen wel dat symptomen vaak iedere keer weer anders zijn.

17. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Pfffoeh, jij hebt het flink te pakken! Heel veel beterschap :thumup:

MamaMan0n vindt dit leuk.
  18. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Ach, dikke knuffel voor jou! Het is allemaal niet makkelijk, dus gun jezelf ook zo’n baaldag/-moment he.

Na 5 miskramen, herken ik de gevoelens die je omschrijft ook heel goed; niet eens meer weten of je nou wel of niet een positieve test wilt hebben … Hoe twisted en verwarrend is dat dan. Je wilt wel hoop koesteren, maar waarop eigenlijk?! Eindstand op een kindje natuurlijk, daar doe je het voor. En de enige weg daarnaartoe is toch langs die positieve test, alle zorgen, teleurstellingen en angsten. Maar man oh man, wat is dat soms zwaar. Nja, eigenlijk alleen maar herkenning hier, waar je ook weinig mee opschiet. Je bent iig niet alleen. Hopelijk snel weer even een up, want dat is gewoon fijner. Wees lief voor jezelf!

19. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.004
    1.208
    113
    Vrouw
    @Joylynn natuurlijk mag je daarover klagen! Het is ook een grote rollercoaster aan emoties. En dan al dat gedoe en gezeik eromheen dat je continu met de neus op de feiten drukt, helpt nou niet echt met 'loslaten'.
    @Boompje88 hoe is het gegaan vandaag?

En dank voor alle draaiende duimpjes voor mijn test. Helaas negatief :( Ik slik de medicatie morgen nog 1 dag en erna weer door naar de volgende ronde..

20. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Wat balen van je test :( Hoe voel je je erbij?

Deel Deze Pagina