Sip. Ik wist natuurlijk dat de kans minimaal was om vandaag opeens wel positief te testen, maar toch elke keer die hoop he?
Natuurlijk heb je die hoop, en dat is maar goed ook eigenlijk. Kl*te dat het niet gelukt is deze keer. Knuffel!
Ach @Knut10 met de neus op de feiten weer, zo zuur.. sterkte met hier weer mee omgaan.. @Joylynn maar natuurlijk, gevoel gaat ook gewoon met ups en downs, knuffel en jij kunt dit echt! @MamaMan0n wow jij hebt het echt te pakken zeg, beterschap!! @Flora85 zo..5 miskramen? Man hoe kom je daar weer bovenop joh. Ik denk dat ik was gestopt..gewoon die teleurstelling dan na al een positieve test en/of echo lijkt me afschuwelijk. Ik heb zelf alleen 4 keer positieve test gehad die dan niet goed opliep of gelijk al te licht voor Nod was, die vind ik nog wel te doen zelf, dat zit gewoon gelijk niet goed en weet je dan wel (al hou je hoop he), maar echt een miskraam zo vaak pfff..waar moeten wij vrouwen toch allemaal doorheen he. @Boompje88 heel benieuwd hoe het is gegaan en hoe het met je gaat.
@Knut10 super jammer meid hopelijk wordt de volgende ronde onze tijd.. nog 1 menstruatie en dan 9 maanden niet Ja je vervloekt die hoop he? Ik vind t ook zon naar gevoel die laatste dagen, je weet dat t eigenlijk niet meer gaat gebeuren en omdat je t zo extreem graag wil, blijf je die hoop koesteren. @Joylynn lastig he.. Ik heb er zelf ook veel moeite mee om 'normaal' te blijven in die wachtweken. Ik ben eigenlijk best wel slecht gehumeurd en kan weinig hebben in die tijd. De angst voor de teleurstelling ligt enorm op de loer en ik raak daar ook erg geïrriteerd van.
Neeeee ik had zo gehoopt dat er na mij nog zouden volgen. Ik hoop dat degene die tp hebben gehad of nog gaan krijgen allemaal op roze komen te staan
Ik denk dat het scheelt dat ik wel een zoontje heb. Dus ik weet dat het wel kán en hoe dat voelt. Ook is hij een fikse afleiding en opsteker. En je weet ook: als je stopt, komt je wens sowieso niet uit. Zoals een vriendin mooi zei “kost de verwerking van de wens definitief loslaten je niet meer, dan de teleurstellingen van die miskramen?” Ik denk dat dat -voor mij persoonlijk- zo is. Dus ga ik vooralsnog door.
Uiteraard mag je je ei kwijt bij ons! Het is ook zo'n heftig traject. Ik kan je geen ervaringsadvies ofzo geven kan alleen maar zeggen: dikke knuffel! Ik hoop dat de afleiding je goed doet <3
Wat jammer @Knut10 van je negatieve test. Het was je zo gegund @Boompje88 ik heb regelmatig aan je gedacht vandaag, ook al heb ik niet de kans gehad om hier op het forum te komen piepen. Ik hoop dat je het goed stelt. Veel beterschap aan de zieken! Is er morgen ook een tp? of pas vrijdag? Veel succes in ieder geval!
Dat zegt je vriendin mooi! En zo is het bij mij ook nog. De wens is nog steeds groter dan de rest. En ik weet dat het het echt allemaal waard is en je alles vergeet als je zwanger bent. En daarom ga ik gewoon door, want ik wil perse m'n einddoel bereiken. Maar op sommige dagen is het gewoon even rete zwaar. En daarom ben ik blij met jullie, jullie begrijpen het en weten altijd de goede woorden te zeggen ❤️
@Knut10 wat ellendig! En ik snap je zo goed (en jou ook @Milena92), je houdt gewoon vast aan de hoop tot het écht niet anders meer kan. Ik hoop dat je nu toch ook weer wat sneller door mag dan verwacht! @Boompje88 ben benieuwd hoe het met je is! Hoop dat alles goed gegaan is gisteren. Ik ben gisteren lekker om half acht samen met dochter mijn bed in gedoken. Nog niet helemaal opgeknapt, maar zo'n lange nacht doet een mens wel goed
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Operatie is goed gegaan. Eileider was gaan verkleven na de vorige ok waarschijnlijk en zag er heel vreemd en gekronkeld uit zei mijn arts, dus goed dat die eruit is. Wel ben ik nog in het ziekenhuis, door heftige duizeligheid en misselijkheid was het niet verantwoord om naar huis te gaan. Hopelijk kan dat vandaag wel, het lijkt al iets beter te gaan. Eerst maar even ontbijten straks, lukte gisteren ook niet om te eten
Heel veel beterschap! Als ik het zo hoor was het idd beter dat de eileider er uit is. Rustig aan doen en goed herstellen ❤️ hopelijk mag je vandaag weer naar huis.
Fijn dat alles goed gegaan is, en klinkt dus zeker als een goede beslissing op te opereren! Hopelijk knap je snel voldoende op om naar huis te gaan. Beterschap!
@Knut10 wat ontzettend jammer van de test zeg. @Boompje88 fijn dat de operatie goed is gegaan. Goed herstel toegewenst. @Joylynn Het is juist fijn dat je even je ei kwijt kan bij mensen die begrijpen in welk traject je zit. In de omgeving delen en goede gesprekken erover is toch een stuk lastiger. @Flora85 om nog terug te komen op jouw reactie. Het belemmert me wel in het dagelijks leven, maar niet mijn functioneren. Mijn man is van mening dat dit zal blijven bij ons tot we er, succesvol of niet, een punt achter kan zetten. Vanaf dat moment kunnen we weer echt leven zegt hij.
Wat vervelend van je misselijkheid en duizeligheid zeg! maar fijn dat de operatie verder goed is gegaan! Hopelijk vandaag lekker naar huis. Beterschap!
@knut ik heb helemaal niet op jou gereageerd zie ik.. sorry! Maar wat balen van je negatieve test! Het is net wat je zegt, je houdt toch een beetje hoop hé. Hopelijk volgende ronde meer geluk!
Ik ook niet sorry! soms gaat het hier zo snel dat ik het niet bij kan houden. @Knut10 jammer van de test hopen op een voltreffer volgende ronde.
Nou, helemaal eens hoor! Ook dat je echt wel mensen nodig hebt die je begrijpen. Want my, wat wordt dit onderschat soms. Tegelijkertijd, ik onderschatte het zelf ook toen ik er nog niet in zat. Ik heb best wel wat vriendinnen die op zijn minst OI hebben gedaan en voor mijn gevoel was dat eigenlijk alleen maar “klussen met hulp”, maar dat je er al veel onzekerder over je kansen instapt en dat het dus 100x meer spanning geeft, heb ik nooit beseft.