MMM Start Januari 2024 ! :)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 31 dec 2023.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    Ah ok. Zou wel eisen dat ze het voortaan beter in de gaten houden dan. Je zou echt bijna denken dat het een geldkwestie is voor zo'n kliniek. Bah

MamaMan0n vindt dit leuk.
  2. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Nou dit dus amen. Gezien het een kliniek is wat niet aangesloten is bij een ziekenhuis krijg ik het gevoel dat er minder bovenop gezeten wordt dan in een ziekenhuis...
    Is het gek dat we zitten te twijfelen om naar een ander ziekenhuis te gaan? We willen nog max 2 tp doen bevalt het ons nog niet dan wegwezen en daarna de rest van de emmy"s over verhuizen misschien.

Maaaar goed genoeg over ons.:roflmao::roflmao::roflmao: Hoe was jullie dag dames?

3. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik herken je gevoel helemaal! Ook al hebben jullie er 11, er hoeft niet zo laks mee om te gaan. Ik zou ook pisnijsig zijn nu idd en er vanaf nu echt bovenop zitten. Ik snap ook wel dat het vertrouwen nu een deuk heeft gekregen, ik zal dat ook zeker wel even aangeven bij de kliniek. Je verwacht van zo'n kliniek toch meer.
    Ik heb trouwens met een terugplaatsing ook altijd een uitwendige echo en geen inwendige..

4. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Als ze je baarmoeder goed kunnen zien met een uitwendige kan dat prima alleen dit is bij mij niet het geval dus hadden ze ter controle een inwendige moeten maken. En dit is nooit gebeurd.

Anyways het is gewoon dikke shit. En idd zoals je zegt het vertrouwen is nu wel een dingetje.

5. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.325
    3.319
    113
    Vrouw
    Ongelofelijk dit @MamaMan0n. Alles is al we gezegd, maar ik zou koken als ik jou was! Even bmsl checken is wel het minste wat ze kunnen doen! Ken hier ook alleen die procedure, nooit een tp zonder eerst inwendige echo gehad.
    ik hoop dat je je ei kwijt kan thuis, of anders hier. Het is echt logisch dat je je bedonderd voelt. Dikke knuffel!!!!

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113

Sowieso zou ik rondkijken mocht ivf 2 nodig zijn ja, zeker weten..ik weet niet of je emmys kan verhuizen namelijk? En misschien kunnen ze je vertrouwen weer terugwinnen natuurlijk. Het is jammer dat we zelf ook zo moeten opletten..maar dit maakt je wel weer even alert :o:

En ik ben ongemerkt nerveus voor morgen Ik ben opzich gewoon nuchter en rustig maar ik merk wel stress aan mijn lijf :roflmao: Mind en lijf niet op 1 level ofzo haha. Vanavond maar vroeg naar bed, lekker lezen en even een mindfullnes oefening enzo ;)

De wekker gaat om 6 uur, top die wedstrijden van dochter.

Panda95 en MamaMan0n vinden dit leuk.
  7. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Snap ik helemaal! Erg spannend ook! En bah op zaterdag de wekker om 6. Maar goed alles voor de kids.

8. klok

klok Bekend lid

14 dec 2015
    903
    854
    93
    NULL
    NULL
    Wat een idioot gedoe dan bij jou, ik begrijp dat je hier niet blij van bent geworden idd. Wat @Liliane92 zegt klopt wel, je bms groeit beter/sneller/dikker in combinatie met een eitje wat groeit. Dus als het met alleen de progynova niet lukt, zou ik vragen om een compleet kunstmatige cyclus waarbij dus wel een eisprong opgewekt word en een paar dagen later de tp. Zo gaan we het hier binnenkort ook doen. Mijn zkh zegt dat er studies zijn die bewijzen dat een compleet kunstmatige cyclus inclusief eisprong, 'beter' is als een kunstmatige cyclus met alleen maar opbouw van bms. Daar zou je dus nog over kunnen praten.

9. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Is dat die Beter Dichtbij app? Want wij moeten voor lab naar EMC (dus na punctie en bij terugplaatsing) en vind het maar n raar, vooralsnog stil ding, haha.
    Jeetje wat k*t! Maar nu ben je er in ieder geval wel achter en heb je vanaf nu betere kansen.

10. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.836
    1.506
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Amai dat is wel de ene fout na de andere :( echt rotgevoel! Een mens zou voor minder beginnen nadenken om behandeling ergens anders verder te zetten ...

Misschien geluk bij een ongeluk dat het je mindere embryo's waren nu ze je bms ook niet opvolgden enzo. Nu ze extra waakzaam gaan zijn in combi met de topembryo's moet het wel blijven plakken, denk ik dan :thumup:

En idd het is allemaal duur genoeg, verzekering of niet. Je gaat met het leven van mensen toch niet beginnen cashcow spelen :( zou je denken, maar je hoort zo nog wel eens verhalen. Echt rot voor jullie, meid! <3

11. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Verhuizen kan wel hoor! Zelfs naar het buitenland.

Logisch dat je het spannend vindt, maar lekker vroeg slapen en je een beetje laten afleiden door de wedstrijden morgen. Alvast veel succes :thumup:

12. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.836
    1.506
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Succes met de tp morgen, @Lief!

Lief vindt dit leuk.
  13. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw

Lees nu nog eens goed, ik ben iets te “opgewekt”. Dit is gewoon niet netjes en snap dat je kwaad bent :(

14. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.003
    1.207
    113
    Vrouw
    Wat een domper zeg. En snap helemaal dat je het vertrouwen dan kwijt bent. Tijdens de tp bij mij is het ook steeds via de buikwand (Radboud UMC), maar wel goed zichtbaar. De echo’s tussendoor voor bms altijd wel inwendig (ook voor check cystes). En het induceren van een eisprong waar @klok over begon, kan idd helpen. Tenzij je (net zoals ik) snel cystes ontwikkeld, dan geeft het vooral problemen. Maar wellicht nuttig om te bespreken met ze?
    @Lief veel succes morgen met de logistiek en de tp!

klok en Lief vinden dit leuk.
  15. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.003
    1.207
    113
    Vrouw
    En @Joylynn al steken opgemerkt in de zuidelijke regio’s ? :o: Ik duim voor je

Joylynn, Milena92, Lief en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Haha ja idd, ennn??

Beter dichtbij app inderdaad bij EMC. Als ik vragen heb ofzo stel ik ze altijd daar, snel antwoord en je hoeft niet aan de telefoon te wachten etc. Ook menstruatie en testuitslag geef je daar door. Heb nog nooit met ze gebeld behalve telefonische afspraak haha.

En thanks allemaal!

17. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Ja die ga ik zeker in achterhoofd houden!

18. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Haha :D soms denk ik iets te voelen, maar denk vooral dat ik het graag wil voelen :rolleyes: want verder voel ik namelijk helemaal niks, geen enkel dingetje in baarmoeder en vorige gelukte ronde wel. Maar we wachten gewoon geduldig af :)

Panda95, MamaMan0n, Liliane92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Grapje, ik lig nu met kruik even in bed wegens de buikpijn :roflmao: voel me alsof ik ieder moment ongesteld word.

Milena92 vindt dit leuk.
  20. Liliane92

Liliane92 Fanatiek lid

7 sep 2020
    2.083
    3.164
    113
    Vrouw
    Graaf embryo graaf!! :roflmao::roflmao::roflmao:

Deel Deze Pagina