Snap ik, maar elke zwangerschap is anders toch? Dus dit is gewoon een mooie plakker, juist omdat de klachten zo anders zijn
Neejoh juist innestelling dit Jeeemig nog geen bericht ik ga dood vd spanning, kan alleen maar denken; vast geen goed teken..
Ja of de innesteling was de dag na TP, want toen had ik echt prikjes. En deze krampen zijn het groeien van de baarmoeder al
Heftig hé, dit? Ik krijg altijd pas om half 12 bericht. Ik denk dan maar :het zal wel goed zijn, anders hadden ze vast al gebeld omdat ze al gelijk zagen dat het mis was
Ik denk dat dat een goede is om te onthouden! Als het niet goed gaat, zie je dat meteen. Als het wel goed gaat, zolang mogelijk aankijken om te zien of dat zo blijft
Ik vind dit een heeeeeeel goede theorie, houd die vast Ik ben natuurlijk al 7x beginnend zwanger geweest en kan wel vertellen dat het inderdaad elke keer anders voelt hoor. Maar inderdaad ook wel echt als menstruatiekrampen.
Ah, dankjewel! Dan ga ik er vanuit dat die actief wordt als al onze onderzoeksuitslagen binnen zijn (wachten nog op semenanalyse). Ofzo. Hihi.
Lief dat je het vraagt. Het gaat naar omstandigheden best goed denk ik, dit herstel is zo anders dan na mijn vorige operatie. Toen mocht ik blij zijn als het me in de eerste weken lukte om van het toilet naar de bank en weer terug te komen zonder pijn, nu heb ik gisteren zelfs alweer een half uurtje gewandeld en ga ik moeiteloos de trap op en af. Hou me wel heel strak aan het schema van pijnstilling wat ik heb gekregen om die spiegel op peil te houden, zodat ik ook dingen kan blijven doen. Enige waar ik wel last van heb is een laag energieniveau en wat moeite met ontlasting door de narcose en morfine. Hoop dat hier snel verbetering in komt. En dan afwachten tot de afspraak in april, hoop dat we dan groen licht krijgen voor een nieuwe poging. Nu ik weer vooruit durf te kijken duurt dat me allemaal maar lang