Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.3 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- cryo TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 4 rietjes van dezelfde donor) Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF 1 MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 41 jaar - 3e kindje - IVF punctie 2 ronde 8 SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar 1e kindje - IVF 2 ICSI Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2 start april? Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 (IVF1 na kind nr. 1) HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - na TESE ICSI of IUI-D Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF 1 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Afspraken MamaMan0n - 15 maart bms echo Panda95 - 21 maart: TESE partner Daydreamer89 - 21 maart follikelmeting Basilicum - 22 maart echo bmsl Liliane92 - 28 maart evaluatie IVF 1 gesprek arts Boompje88 - 16 april controle na ok en bespreken ivf 2 Test datum 23 maart - HD8489 - cryo TP 25 maart - Lief - cryo TP ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25-10 uitgerekend Zuster92 - ? november uitgerekend
JAAAA, Het gaat nu echt snel zijn. Dinsdagmiddag al even langsgaan voor administratie in orde te maken en praktische vragen te stellen zoals hoe laat we er moeten zijn donderdag want dat weten we allemaal nog niet. Ik ben ook komende dagen voor de operatie nog wat dingen aan het inplannen om gedachten af te leiden. (gelaatsverzorging, een lesje pottenbakken ...) Mijn man is echt het type van er zo weinig mogelijk aan te denken en verwachtingen over te hebben. "Ignorance is bliss" zegt ie. En ik wil dan weer juist al zoveel mogelijk weten en opties hebben in mijn hoofd
Superspannend! Snap wel dat je alles wil weten, zelf ben ik ook zo, liefst elk detail zodat ik me zo goed mogelijk kan voorbereiden. Hopelijk krijg je veel duidelijkheid, heel veel succes!
Blegh, toch even klagen hoor. Gisteravond ging het wondje in mijn navel ineens uit het niets bloeden. Ziekenhuis gebeld met wat ik het beste kon doen, instructies opgevolgd en toen is het gelukkig gestopt. Nu gaat het net ineens wéér bloeden en het doet ook best wel pijn. Maar weer een gaasje erin gestopt, hoop dat het snel weer stopt. Morgenochtend de poli maar bellen, ben bang dat ze het opnieuw moeten hechten. Hoop vooral niet dat ik weer een infectie heb. Bah
Awhh Best zeker zijn idd en de poli of dokter bellen. Ik hoop voor je dat het geen infectie is. En vooral dat de pijn snel weg is
Spannend hoor! Ik ken iemand waarbij een tese heeft plaatsgevonden na een sterilisatie bij de man. Zij hebben nu een biologisch kindje
Wat spannend zeg! Het is nu echt aftellen! Gaat zo'n TESE onder narcose? En horen jullie gelijk dezelfde dag nog of er iets gevonden is?
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.3 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- cryo TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 4 rietjes van dezelfde donor) Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF 1 MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 41 jaar - 3e kindje - IVF punctie 2 ronde 8 SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar 1e kindje - IVF 2 ICSI Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2 start april? Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 (IVF1 na kind nr. 1) HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - na TESE ICSI of IUI-D Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF 1 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Afspraken MamaMan0n - 20 maart bms echo & hopelijk datum tp Panda95 - 21 maart: TESE partner Daydreamer89 - 21 maart follikelmeting Basilicum - 22 maart echo bmsl Liliane92 - 28 maart evaluatie IVF 1 gesprek arts Boompje88 - 16 april controle na ok en bespreken ivf 2 Test datum 23 maart - HD8489 - cryo TP 25 maart - Lief - cryo TP ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25-10 uitgerekend Zuster92 - ? november uitgerekend
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.3 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- cryo TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 4 rietjes van dezelfde donor) Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF 1 MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 41 jaar - 3e kindje - IVF punctie 2 ronde 8 SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar 1e kindje - IVF 2 ICSI Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2 start april? Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 (IVF1 na kind nr. 1) HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - na TESE ICSI of IUI-D Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF 1 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Afspraken MamaMan0n - 20 maart bms echo & hopelijk datum tp Panda95 - 21 maart: TESE partner Daydreamer89 - 21 maart follikelmeting Basilicum - 22 maart echo bmsl Liliane92 - 28 maart evaluatie IVF 1 gesprek arts Boompje88 - 16 april controle na ok en bespreken ivf 2 Test datum 23 maart - HD8489 - cryo TP 24 maart - Joylynn - cryo TP 25 maart - Lief - cryo TP ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25-10 uitgerekend Zuster92 - ? november uitgerekend
oh fijn dat het bij hen allemaal goed verlopen is. goede vragen, dat weten we allemaal nog niet. Dus heb echt al wel serieus vragenlijstje voor dinsdag. Al zijn er ook veel vragen bij voor arts en over vervolgtraject, maar die gaan we dinsdag niet spreken. Ik vermoed wel dat het onder volledige narcose is. Dat is ook de voorkeur van mijn man. Hij vindt het maar enge gedachte dat ze daar aan het snijden zijn. En als ik op google lees (maar wel pagina's van andere ziekenhuizen) dan lijkt het erop dat ze op de dag zelf wel al IETS kunnen zeggen. wrs of er iets gevonden is of niet, en misschien is het dan later pas bevestiging of de kwaliteit voldoende is of niet.
Hahaha wat grappig hier ook precies datzelfde verschil Ik ga keihard duimen alvast!!! Al komt het ook echt goed als de uitkomst negatief is.
Ah jakkie, dat is balen! Goed dat je gelijk gebeld hebt en morgen weer belt. Ga duimen dat het geen infectie is.
Wat goed dat jullie nog langsgaan voor al jullie vragen! Dat is wel fijn denk ik? Zeker voor jou dan, hihi Mijn man is ook zo hoor. Vind het zo knap dat het ook echt voor ze werkt. Als ik doe alsof iets er niet is, wordt het alleen maar groter. Maar mijn man kan dan ook echt fluitend verder met zn leven
Komen toch wel weer wat testdata aan, leuk! Ga alvast voor jullie duimen hoor, @HD8489, @Joylynn en @Lief (volgens mij werkt de @ niet, maar doe gewoon alsof ik gek ben )
Die mannen toch hé, ze lijken er idd minder mee bezig te zijn. Al verwacht ik wel dat als het "negatief" nieuws zou zijn, dat mijn man nog zijn "klopje" gaat krijgen qua verwerking. Daar waar ik, naar mijn gevoel, toch al verder sta in aanvaarding van het alternatieve proces. De afspraak dinsdag kwam ziekenhuis zelf mee af, is echt om contracten en praktische zaken te behandelen helaas en nog niets over vervolgtraject of medische impact. Maar ik hoop vooral zicht te krijgen op wanneer we dan wel de uitslag enzo ook gaan hebben of bespreking met dokter zelf want dat is nu ook nog groot vraagteken. Nog leuke afleiding: we kregen daarstraks telefoon van onze vloerder met vraag of ze morgen al konden beginnen met het aanleggen van ons terras. Normaal was het pas volgende week. Dus wel fijn dat het nu wat vroeger gebeurt, dan wordt manlief ook niet gestoort tijdens het revalideren. Hoera voor minder zand in huis dat de hond meebrengt hehe. Succes aan de dames die misschien al testjes kunnen/gaan wagen komende week! <3
Ik heb een hele vieze smaak in m'n mond. Bij onze dochter was dit mijn 1e symptoom. Vorige ronde had ik dit ook. Maar ik weet dus niet of het ook een bijwerking is van de progynova of Utrogestan Gistermiddag heb ik hele middag soort speldenprikjes gehad in m'n baarmoeder. Het voelt goed, maar ik durf niet te testen, omdat ik bang ben voor teleurstelling
Spannend! Ik hoop stiekem toch dat je toch een testje gaat wagen, klinkt in ieder geval veelbelovend!