Wel netjes van het ziekenhuis hoor! En dan kun je ook vragen hoe het allemaal verder gaat. Als ze het niet meteen kunnen zeggen, zoeken ze het vast voor je uit. Heerlijk van je terras! Ook een mooie start van het voorjaar alvast
Dit klinkt heel veelbelovend! Als je nu test, kan het dan ook vals-positief nog zijn? Want dan zou ik het denk ik ook nog niet doen hoor …
@Boompje88 hoe is het met het wondje? @Panda95 mooie afleiding idd! Komt dichtbij nu spannend hoor! @Joylynn dat klinkt spannender dan bij mij!! Klinkt goed. Ik voel echt niks, ja de moeheid en lichtjes gevoelige baarmoeder maar dat was er al voor tp door de utro. Dus echt niks noppes nada. Mja ik weet ook dat het allemaal niks zegt. Heb mijn testdatum nu ingevuld op 14 dpo trouwens, ik denk dat als ik het ziekenhuis vraag ik pas veel later officiele testdatum heb hoor. @Basilicum hoeveel dagen na tp mocht jij vorige x van hen testen? Ik zit vanmiddag ook nog maar 2 dagen na tp hihi
Ah das wel nice! Jij zit nu 6 dagen na tp toch? Ik zal mijn testdatum nog wel wat aanpassen in het lijstje trouwens, ik heb mn tp 4 dagen na jou gehad en ik heb wel ovitrelle gebruikt. Deze datum die er nu staat is wel heel positief haha.
Nee, ik kon het op Google ook al niet vinden als bijwerking, haha. Ik vind het ook erg spannend, want kan gewoon niet geloven dat het 2 keer achter elkaar raak zou kunnen zijn
Ze zeggen toch juist na een vmk dat je extra makkelijk weer zwanger raakt althans buiten de mmm dan dus ik vind dat dat nu ook zo is
Hahaha precies ik zei gisteren tegen mijn man "we zullen vast niet zo snel geluk hebben, we moeten ook een keer pech krijgen" We zijn al 2.5 jaar bezig bijna en 2 vroege miskramen dus je zou denken dat we pech genoeg hebben gehad
Haha ik zei ook al; het voelt zo goed, een tp in een rustige buik zonder bruinverlies, embryo die zomaar goed ontdooit in 1x. Zoveel geluk zullen we toch vást niet hebben dat het gewoon raak is nu al van ivf 1. Tot ik me bedacht dat veel andere stellen gewoon ff seks hebben en tadaa.
Mijn officiële test datum was 10 dagen na cryo (geen hcg trigger). Bij de verse was het 14 dagen na cryo (wel hcg trigger). Vind het allemaal heel spannend voor jullie!!!
@Joylynn, dat klinkt allemaal positief! Lekker doen wat goed voelt, als jij voelt dat je wil testen, doen! Als je liever nog wat wil wachten, ook prima. :* Ik begrijp dat je door je vm nu ook angst hebt als het positief zou zijn dat het zo niet zou blijven. Komt goed <3
We hebben allemaal al een naar genoeg traject dat het via de mmm moet. Het geluk is ons echt wel gegund hoor! Elke terugplaatsing heb je 20 à 25% kans denk ik voor een doorlopende zwangerschap had ik ergens gelezen. Dus ik duim gewoon even hard voor degenen die hun eerste ivf/icsi/tp hebben als de mensen die al wat langer onderweg zijn. Onze beurt komt nog
blèhh dat vandaag maar snel om is, dit is denk ik de dag met minste afleiding. Hoewel ze hier wel al knap bezig zijn met het terras. Maar mijn bezigheid voor vandaag is vooral poetsen en de was doen en ik heb zoooo geeen zin hahaha
Het gaat best wel shit met het wondje. Doet pijn en ziet rood. Ziekenhuis vindt het niet nodig dat ik kom, huisarts verwijst terug naar het ziekenhuis want die zijn behandelaar. Dus ik wacht nu maar af, hoop dat het niet erger wordt
Oh vervelend zeg vooral dat kastje muur gedoe pff, bij mij was het toen ook niet helemaal top, wat rood en het week een beetje uit elkaar (denk dat 1 hechting wat te vroeg los was) en daardoor nu wel lelijk litteken. Das toch jammer.. Denk dat je lijf het ook vast zelf oplost hoor, misschien ook ff goed rustig aandoen dat het niet teveel trekt? En als het erger wordt natuurlijk gewoon weer aan de bel trekken! Dan moeten ze gewoon ernaar kijken hoor.
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.3 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- cryo TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 4 rietjes van dezelfde donor) Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF 1 MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 41 jaar - 3e kindje - IVF punctie 2 ronde 8 SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar 1e kindje - IVF 2 ICSI Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2 start april? Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 (IVF1 na kind nr. 1) HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - na TESE ICSI of IUI-D Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF 1 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Afspraken MamaMan0n - 20 maart bms echo & hopelijk datum tp Panda95 - 21 maart: TESE partner Daydreamer89 - 21 maart follikelmeting Basilicum - 22 maart echo bmsl Liliane92 - 28 maart evaluatie IVF 1 gesprek arts Boompje88 - 16 april controle na ok en bespreken ivf 2 Test datum 23 maart - HD8489 - cryo TP 24 maart - Joylynn - cryo TP 26 maart - Lief - cryo TP ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25-10 uitgerekend Zuster92 - ? november uitgerekend