ik hoor ook wel van mensen hier op het forum dat de keren dat ze net helemaal niks voelden het net raak was dus het blijft koffiedik kijken tot aan het testmoment vrees ik. Mijn duimen draaien in ieder geval ook voor jou
Vandaag was mijn ‘NOD’ - 9 dagen geleden kreeg ik een 5daagse verse tp en vandaag moest ik voor t eerst bloed laten trekken.. Uitslag: positief.. ik kan het niet geloven.. HCG was 76. Volgens de verpleegkundige was dit netjes. Hoop dat het goed genoeg is. Woensdag moet ik nog eens bloed laten trekken.
Omg Gefeliciteerd!!! Geweldig meid! @Joylynn hahah geen verrassing gezien je klachten maar geweldig!!! Gewoon 2 maal op rij! Alleen dit keer duurt t 9 maanden
@Lief Ah ik herken je gevoel, je gaat jezelf suf piekeren over of je nou wat moet voelen of niet, of je nog hoop moet blijven houden .. bij mijzelf is het echt een soort controle zoeken over iets dat je absoluut niet hebt, puur omdat je het zo graag wil. Om gek van te worden! Ik duim voor je Je gaat gewoon mee in deze eindelijk positieve trend
Ah lief dankje! Gelukkig morgen weer gewoon werken, dat geeft mij altijd genoeg afleiding En idd nu allemaal zo hop door op roze hoor! Wanneer mag jij eigenlijk weer verder?
Ik heb donderdag 2e echo, hogere dosering gonal F deze keer om te zorgen dat er nu wel twee eitjes gaan rijpen, wat eigenlijk de bedoeling is. Ze was wel heel lief meedenkend, over dat we kostbare rietjes hebben en de laatste van de donor. Dus dat voelde wel fijn. Ik mag ook nog een keer progesteron prikken op mijn verzoek omdat de vorige keer de timing niet goed was.
Nee, zegt echt niks! Vorige ronde heb ik helemaal niks gevoeld, geen steekjes, geen krampjes.. gewoon niks. En toen was het ook gewoon raak!
Ook juist niks kan goed nieuws zijn! Bij mijn doorgaande zwangerschap van mn zoontje had ik de minste klachten (in het begin dan, haha)! Dus je gaat morgen testen? Gaan we voor 3 op een rij hier!
En verder bedankt, lieve meiden! Ik vind het nog erg spannend, maar ik blijf goede hoop houden dat deze 9 maanden blijft zitten
@Joylynn en @Millie92 wauw Gefeliciteerd!!! Ik duim voor een mooie oploop. Maar dat gaat vast helemaal goedkomen