Dat precies ja. Hier dachten ze dat wij wel drie en n halve week konden wachten op de uitslag of t uitgezaaid was. Ik wist niet wat ik meemaakte. Je werkt dan zo hard voor anderen en dan zelf krijg je dit. Een vriendin van mij die arts is, zei ook dat ze altijd vooruit dacht qua spannende dingen en dan alvast afspraken inplande zodat iemand snel door kan. Dat is toch zo fijn! Maar nu kan jij collegas ook weer dingen bijbrengen die je zelf ondervonden hebt
Geweldigggg!!! Super fijn meid zo verdiend na het lange wachten afgelopen jaar Goede score en heel fijn dat je baby aan boord is Op naar een mooie test!
Ah nee wat irritant!! Dat net dan je cyclus niet mee werkt he. Mijn eisprong varieert van op dag 14-18, kan dat bij jou ook niet? Gelukkig dat die spoedterugplaatsing nog kan!
Ik vind dit vooral bij een mannelijke gynaecoloog trouwens. Bij een vrouw vind ik t echt een heel stuk minder erg.
Heb je geen last van de endometriose? Ik denk dat het een beetje gelijk gaat. Als je veel Last hebt van de endo dan merk je het ook wel Met puncties. Maar sommige mensen hebben er geen last van. Dus als je normaal gesproken weinig pijn hebt zou ik me niet al te druk maken. Nog goed nieuws van je eitjes?
Ah wat goed toch een tp! Yesss grappig de eerste cijfers bij ons zijn echt gelijk. 19 en 14 … ik heb nu 2 teruggeplaatst en moet nog 2 weken wachten om te horen of ze iets hebben kunnen invrie3’. Fijn dat je er iig al 3 hebt! Mooie score en duimen voor een plakker!!
Ik had trouwens nog met mijn arts gebeld over de ervaring bij de tp. Een heel fijn en begripvol gesprek. Ik ben echt heel blij met mijn eigen arts . Alleen kan ik natuurlijk niet kiezen wie dienst heeft tijdens een tp. Ze heeft iig wel genoteerd dat die ene arts die zo naar was geen tp meer gaat doen bij mij. Erg blij mee. En ze gaat het gesprek aan met haar over het voorval. Het scheelt zo dat ik me begrepen en serieus genomen voel.
Fijn dat je het besproken hebt! En een tuurstreep las ik?! Ik heb gister tegen beter weten in bevestigd dat 6dpo een negatieve test geeft en ik was toch teleurgesteld dit traject doet toch gekke dingen met je he ?
Whahaha herkenbaar ik ook hoezo 8 dpo ik test vroeg positief maar dat is heeeeeel heeeel heeeeel licht op 9dpo en nu dacht ik tuurlijk doe 8dpo met ‘slechtere’ testen en na IVF waar je voor innestelen een dag extra moet optellen mast ik voel m’n baarmoeder exact zoals de keten dat het raak was dus…. Dan wil je ook echt weten wat daar binnen gebeurd
Ik ben blij godzijdank mijn piek niet gemist. Bijna postief! Ik vermoed vanavond wel❤️ Volgende week vrijdag of zaterdag tp
Ik krijg net bericht dat er 2 embryo’s zijn ingevroren! Dat Betekend na deze iig nog 1 terugplaatsing… dat is meer dan nul dat legt (iets) minder druk op deze kans. Maar zo zie je maar 40+ follikels 19 eitjes 14 bevruchtingen 4 embryo’s! Dan klopt de /2 regel wel. Dan zou je uit 40 follikels 20 eitjes 10 bevruchtingen 5 embryo’s verkrijgen > dat klopt aardig hopen dat deze pakt, maar zo niet…. Dan heb ik nog 1 kans (we plaatsen 2 terug) en dan op naar de laatste punctie … klinkt heel eng
jup herkenbaar. Ik voel me hetzelfde als de vorige keer. Maar dat was dan ook de enige keer ooit dat ik een tp heb gehad en daadwerkelijk een progesteron piek nagebootst heb gekregen etc. Alles ervoor is mislukt en leidde niet tot een ovulatie, dus hou mezelf nu voor dat alle klachten gewoon van de medicatie komen en niet van een zwangerschap. Maar tegelijkertijd maak ik mezelf helemaal gek
Een tuurstreepje @WelcomeWondertje ? Wat spannend!!! Ik duim! en hier ook getest op 6 dpo hoor , hartstikke positief, maar dat is de ovitrelle . Dag van de punctie 6 klikjes gespoten, dus ik heb een excuus om te testen de komende dagen
hopelijk blijft deze gewoon plakken! En heel fijn dat er nog 2 in de vriezer zitten. Ik ben mega slecht in streepjes turen, maar andere mensen zagen ook iets op het forum op jouw foto’s toch? Klinkt goed in ieder geval. Ik duim voor je!
Aaah nog een mede tester en dan heb je iig iets om naar te kijken hopen dat er snel een afloop en oploop te zien is
Jaaa ik kreeg vóór de terugplaatsing al last van zware grotere borsten toen dacht ik mooi! Dan weet ik nu dus zeker dat dit níet van een zwangerschap komt maar puur van de pilletjes… en dan tóch zit ik nu jaaa maar het is toch anders