Slim om even vakantie te houden. Hebben jullie veel weekendjes gepland? Hopelijk geeft de vakantie jullie even rust en ontspanning!
Ben er niet altijd even goed in, maar probeer bij gedachten als “waarom zou dit lukken” altijd te bedenken dat het bij ‘normaal’ zwanger worden ook eigenlijk zo gaat: je schiet bijvoorbeeld 6x mis en wordt ongesteld en de 7e keer is het raak. Dan sta je er wat minder bij stil, want dat vindt allemaal minder bewust plaats en vinden we normaal, maar net zoals in die situatie moet er op een gegeven moment 1 voorbij komen die wél beklijft.
Ik werd blijvend zwanger toen mijn man en ik allebei corona hadden (gezellig, die quarantaine), dus maak je daar maar niet al te druk over. Tegelijkertijd: als het niet goed voelt, dan misschien beter van niet.
@Panda95 heel veel succes vandaag! @HD8489 wat ontzettend balen. Ik duim dat er alsnog een positieve test komt, maar de moed zakt dan zo in je schoenen. @MamaMan0n, wat een gedoe weer. Wat bijzonder dat je lichaam toch zelf een ovulatie in gang is gaan zetten. Dit moet toch wel een plakker worden! Ik duim! @Lief, hoe is het met jou?. @Daydreamer89, Ik hoop dat er veel mooie follikels groeien vandaag! Succes! @Basilicum jij alweer morgen de meting van het baarmoederslijmvlies! Hopelijk een mooie dikte en kan de terugplaatsing snel plaatsvinden! En @Joylynn spannend morgen! Ik duim voor een prachtige positieve test! @Milena92 volgens mij maakt het voor de de innesteling niet zoveel uit of je ziek bent, sterker nog, ik heb wel eens gelezen dat het ook in je voordeel kan werken omdat de afweercellen het embryo minder zullen aanvallen omdat ze bezig zijn met de ziekte bestrijden. Sorry als ik iemand vergeten ben! Hier niet zoveel te melden in de rustmaand. Ik ben mn ovulatie aan het zoeken en ik denk dat hij er bijna aankomt. Ookal weet ik dat we in drie jaar nog nooit natuurlijk zwanger zijn geworden, doen we toch gewoon nog ons best, tegen beter weten in haha.
Ik probeer altijd maar zo te denken "ik ken weinig mensen zonder medische redenen waarbij het niet gelukt is om zwanger te raken, dus het zal bij mij ook wel lukken" maar ik snap alle onzekerheid wel, het blijft gewoon een onzeker en slopend traject.
@Daydreamer ik hoop ook op een mooie meting voor je @Flora85 ja helaas wel. @Joylynn Vakantie en meerdere weekendjes weg op de planning.
@MamaMan0n wow dat moet wel even stressy geweest zijn toen de ronde afgebroken dreigde te worden. Wat een knap lichaam van je dat ie alsnog een eitje aan het klaarstomen was. Wel fijn dat ze zeiden dat het eigenlijk je kansen nu verhoogt voor de tp ik duim mee!
Ik ben vandaag officieel 4 weken zwanger toch wel weer een mijlpaal vind ik. Ik heb vanmorgen nog eens getest. Ik had ook een clearblue gehaald, maar door de stress verkeerd uitgevoerd dus die gaf een fout melding
Yess! Mooie test! En jammer van de clearblue duur testje was het dan. Maar denk dat je een mooie uitslag had gehad gezien de action test.
Inderdaad een dure fail dan! Maar met dit lijntje als troost, mag je daar eigenlijk niet al teveel van balen! Jij en cb zijn gewoon geen match . Mooie mijlpaal, ik ga je officieel feliciteren. Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik heb alle vertrouwen in een wolk van een baby over acht maanden! Weet je man het inmiddels al?
Dank je! En jaa, die heb ik gisteravond vertelt, die heeft er alle vertrouwen in! Vanmorgen stuurde ik deze test en kreeg ik als antwoord "goed bezig zo!" . Heerlijk
man is ondertussen terug op de kamer en stelt het goed. Nog een half uurtje dan mag ie eten. Maar tis wachten op de dokter en weten niet wanneer die komt, afgelopen dinsdag schatten ze dat de dokter rond 13h zijn ronde doet.