@Joylynn Gefeliciteerd, zeg! Wat mooi dat het dan toch weer gelukt is! @Panda95 Fijn dat het goed gaat met je man, ik duim heel hard! Hier vanochtend follikelmeting gehad; eentje van 17mm ligt klaar. Ze gaf me de keuze: vanavond Ovitrelle en donderdag TP of morgen Ovitrelle en vrijdag TP. Lijkt me niet dat dit uitmaakt, toch? (arts zei van niet) Iemand iets anders gehoord? Heb nog even nagevraagd over progesteron suppletie, want die cryo is nu dus zonder. Ze zei dat er met een normale cyclus geen reden voor is. Hebben anderen hier ook cryo terugplaatsingen gehad zonder?
Wat k*t. Knuffel voor jou! Maar even los proberen te laten, genieten van de leuke uitjes die gepland hebt en opladen voor de volgende poging!
Hangt ervan of hoe je de cryo krijgt. Als je een ovulatie hebt, blijft het gele lichaam achter na de eisprong en gaat die progesteron maken tot de placenta het overneemt. Als je een cryo zonder ovulatie heb, heb je wel progesteron nodig de eerste periode (al zijn de meningen over hoe lang ook verdeeld). Maar vooral: goed nieuws! Ik zou lekker vanavond die ovitrelle erin gooien en dan ben je donderdag al lekker aan de beurt. Het maakt inderdaad niet veel uit, maar ben je gewoon lekker een dagje eerder
Ja hier 2x! Alleen dan geen ovitrelle maar normale eisprong. Als jouw bmsl normaal is en de lengte van de luteale fase ook dan is het idd niet nodig! Scheelt wel hoop gesmeer. En eens met wat @Basilicum zegt.
nope, 't blijft wachten geblazen. Hij heeft hier wel gegeten en kon zichzelf aankleden (infuus is er dus ook al uit) en naar het toilet. Dus hopelijk blijft het zo en is het niet gwn omdat het hier goede pijnmedicatie is Maar ik ben het wachten echt al beu. De verpleging hier zeggen totaal niets van uurraming. "Vaak komt hij in de namiddag wel al langs" en zo vgl met andere dokters, precies of die meestal pas tegen de avond komen :O Dus ben benieuwd...
echt heeeeeee pffffff sorry ff klaagzang ik heb deze nacht elk uur gezien. Om 4 uur waren we het beu en zijn we boekje beginnen lezen Dus ik denk dat van zodra we het nieuws hebben ik ook mijn weerslag nog ga hebben.
Poeh ja vaak vaar je ook nog op adrenaline hè, en dan stort je in Hopelijk goed nieuws en straks een goeie nacht!
He bah van dat wachten wordt je helemaal simpel! Fijn wel dat het goed gaat met je vriend, al zal de pijnmedicatie daar zeker wel bij helpen Ik hoop dat jullie snel uit het ongewisse worden verlost! En uiteraard met positief nieuws. Één ding is wel zeker, vannacht zullen jullie vast goed slapen
Ja, dat wachten en die onzekerheid is echt draaamaaa, heel herkenbaar. Hopelijk kun je vannacht wat uitrusten!
Ik zou vanavond die ovitrelle zetten, dan is die tp weer lekker een dagje eerder. Progesteron hoeft inderdaad niet bij een cryo, aangezien je lichaam dan zelf op gaat bouwen. Maar mocht je een korte lf hebben van jezelf is het misschien wel nuttig. Heel veel succes!