MMM Start Januari 2024 ! :)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 31 dec 2023.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Uiteinde primair kunnen regelen in het buitenland gelukkig

2. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ja ter plekke primair kunnen krijgen gelukkig dank voor t vragen

3. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Snap ik… ik neig ook naar een pauze

4. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    @nynepien wrlkon, klets gezellig mee, het helpt. Al die gedachten spoken toch door ons hoofd. Hier kan je het lekker kwijt

nynepien vindt dit leuk.
  5. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ik denk dat als het goed zit het goed zit en een groepje het niet tegen houdt, maar je gemoedstoestand speelt ook een rol dus doe waar je je goed bij voelt ❤️

Milena92 vindt dit leuk.
  6. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ohhh wat balen zeg!! Is het goed gekomen?

7. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Haha ja ergens beginnen, en beter dit dan dat het mooi is en nergens naar smaakt ;) ik mag het weekend ook weer lekker asn de vak voor een verjaardag. Voor mij een zen bezigheid

Panda95 vindt dit leuk.
  8. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Maar eigenlijk geven ze aan dat dit juist heel positief is nietwaar? Fingers crossed!!

MamaMan0n vindt dit leuk.
  9. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Zo herkenbaar! Wij gingen ook gelijk op hè, blijkbaar ook in spirit…

10. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Mooie knaller!!! Zo fijn geniet ervan

11. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ohhh spannend! Wat heb je uiteindelijk gedaan?

12. Daydreamer89

Daydreamer89 Bekend lid

12 mrt 2023
    645
    607
    93
    Vrouw
    He bah, kan goed begrijpen dat je daarvan baalt. Is gewoon de zoveelste confrontatie dat het zo moeizaam moet verlopen allemaal :(

Panda95 vindt dit leuk.
  13. Daydreamer89

Daydreamer89 Bekend lid

12 mrt 2023
    645
    607
    93
    Vrouw
    Nou ik vind het niet lullig hoor :p Juist fijn om hier gewoon een beetje herkenning te vinden met elkaar, mensen die het niet meegemaakt hebben begrijpen het toch gewoon echt weinig heb ik het idee. Men kan wel meeleven en het rot vinden, maar je proeft dat het niet echt begrepen kan worden. Ik vind inderdaad het vertrouwen heel lastig, heb bij de eerste terugplaatsing echt mijn best gedaan om positief te denken elke dag en veel mentale rust op te zoeken maar toch werd het hem niet. Ik voel me zelf ook een achtbaan soms :roflmao:

14. Daydreamer89

Daydreamer89 Bekend lid

12 mrt 2023
    645
    607
    93
    Vrouw
    Ik heb donderdag Ovitrelle gezet en de 28e TP :p Had het eerst ook op 'goede vrijdag' gezet maar uiteindelijk hebben we geswitcht naar donderdag omdat we dan geen oppas hoeven te regelen. En we willen even een tijdje zonder dat continu mensen op de hoogte zijn, tot nu toe steeds uitleg 'moeten' geven door niet fit zijn met die punctie en dingen moeten laten en oppas regelen. Nu even klaar met anderen dan ook over de teleurstelling moeten inlichten terwijl je het er zelf al moeilijk genoeg mee hebt. Dus nu even weer wat meer privé :p

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  15. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.324
    3.318
    113
    Vrouw
    Goed geregeld zo! Ik heb ook gevraagd of ik de eerste cryo van vrijdag mag zijn. Tot 2u ook oppas en ben er ook helemaal klaar mee constant ‘verantwoording’ aan de oppas af te leggen :$. Hopelijk ben ik voor 2u klaar vrijdag :rolleyes:
    En die herkenning is hier ook hoor. Met ivf dacht ik eerst dat het zo’n beetje een garantie voor succes was, zeker omdat ik al zwanger geweest ben. Maar nope, boy was I wrong :confused:

WelcomeWondertje en Daydreamer89 vinden dit leuk.
  16. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.364
    113
    Vrouw
    Geen klaagzang joh, helemaal niet! Allemaal heel logische gedachten en gevoelens die wij allemaal op onze eigen manier goed kunnen begrijpen denk ik zo.

Kan het me helemaal voorstellen dat je gewoon wilt weten hoe, wat, waar en wanneer. En al is dat dan nog relatief lang, dat zij dan zo. Maar dan weet je wel waar je aantoe bent.

Ik denk dat veel wat kind-gerelateerd is een trigger kan zijn voor je verdriet. Het zit zo dicht onder het oppervlak, veel kan dat knopje zijn dat je pijn doet. En zo’n naam, bij een kindje in je directe omgeving. Dat komt natuurlijk nogal dichtbij. Zeker als je net zo’n enorme klapt hebt gekregen als jullie. Anders noem je je toekomstige dochter (want die komt er!) gewoon Fleur? Zo heet ik, práchtige naam ;)

Panda95 vindt dit leuk.
  17. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.364
    113
    Vrouw
    Heel logische en begrijpelijke keuze!

18. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.364
    113
    Vrouw
    Weet niet zo goed wat ik wil zeggen, maar wil wel reageren. Omdat je het zo tussen neus en lippen door zegt eigenlijk, maar het zo pijnlijk klinkt dat je er met 1000% vertrouwen in bent gegaan en nu ja, teleurgesteld bent eigenlijk. Het kan nog steeds een garantie op succes zijn he, alleen niet in 1 keer zeg maar …

19. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.364
    113
    Vrouw
    Dat is zeker waar! Sowieso is het fijn om te weten dat onder bepaalde omstandigheden, bepaalde gedragingen en emoties blijkbaar “normaal” zijn, ook al zijn ze vervelend voor onszelf. We zijn dan iig niet ook nog gek :roflmao:

En dit delen met mensen die weten hoe het voelt, maakt inderdaad ook dat je je begrepen voelt. Want wat je zegt: hoe meelevend iedereen ook is, je voelt gewoon aan dat hun empathie verstandelijk is, ze kunnen het beredeneren, maar echt begrijpen niet.

Ah ja, ik denk ook eigenlijk niet dat het veel doet voor de uitkomst hoor. Ik had er bij mijn zoontje echt 0,0 vertrouwen in na 2 miskramen. En die bleef hangen. Toen we voor nr. 2 gingen dacht ik: maar nu snapt mn lichaam het, deze blijft en was ik dus heel optimistisch. Maar die kwam dan weer af. Dus ja … In die zin doet of zegt het niks. Maar het is natuurlijk gewoon fijner om dat vertrouwen wel te hebben, want dan voel je je gewoon beter. In ieder geval tot het tegendeel bewezen is zeg maar.

Daydreamer89 en Boompje88 vinden dit leuk.
  20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Bij mij weet niemand er wat van, ik voelde gewoon niet de behoefte door wat dingen uit het verleden en heb geen zin in commentaar op mijn leeftijd. Maar daarom wel fijn dat ik hier aansluiting vind, want mn man is me soms wat té nuchter haha.

Inmiddels dus wel wat collegas maar dat is puur praktisch, en voelt makkelijker omdat ze toch verder weg staan ofzo (klinkt dat gek...).

Hier doe ik hetzelfde als vorige ronde, toch vroeg testen doordat er bruinverlies komt (wat elke dag wat meer wordt), netjes aflopende Ovitrelle streepjes en op het moment dat ik denk nu zal hij wit zijn (vandaag 14 (!) dagen na ovitrelle) dan toch opeens weer donkerder streepje. Gezeik vind ik dat, want 0 hoop op 7 dagen na tp van 5 daagse daar is het dan weer te licht voor, maar daardoor blijf je toch heen en weer slingeren en menstruatie uitstellen met die takke utro ;)

Raar lichaam. Kijken of ik volgende keer gewoon mn testen aan mn man afgeef :roflmao::roflmao: Dan heb ik gewoon 1 teleurstellingsmoment ipv 6 ofzo :o:

Deel Deze Pagina