MMM Start Januari 2024 ! :)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 31 dec 2023.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Ah ja je nieuwsgierigheid is heel logisch! Snap ook dat dat voor hem nog even heel naar aan kan voelen, maar het is gewoon voor jullie beiden niet exact hetzelfde gevoel wat je hebt. Maar jullie praten daar gelijk goed over, dus klinkt alsof jullie een heel mooie relatie hebben samen <3 Tis toch hartstikke pittig wat jullie nu samen doormaken.
    Hahah het is idd net een winkel ja :roflmao:Heel veel info he? Dat vond ik wel erg fijn. Als de kindjes 18 zijn, kunnen ze via de ESB die als bemiddelaar optreedt, contact opnemen met de donor.

Ja als je geen geld zou hebben, ben je aangewezen op de Nederlandse donorbank. Maarja als je jaren moet wachten en volgens in de mmm misschien nog jaren moet proberen.. die tijd is er niet.
    Toch vind ik het wel heel erg dat het zó duur is. Het is niet voor iedereen weggelegd, en dat is toch erg. Ons spaargeld ging er dan wel aan op, maar we konden het tenminste wel doen. En mijn ouders hebben ook nog een klein deel meebetaald.

2. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Ja inderdaad destijds voelde het ook wel als een benarde situatie. Je hebt zo weinig keus. Daarom eerst dus eigen donor gezocht, maar goed dat bracht uiteindelijk geen zwangerschap.

Ja inderdaad maar als de IUIs niet lukken heb ik misschien ook wel ivf nodig. Dus gelukkig voor de verzekering vergoeden ze maar 1 vd 2 :roflmao:

Heb je een foto van je test? Maar vorige ronde was dus op deze zelfde cyclusdag ook nog ovitrelle te zien?

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Vorige keer had ik op de officiele testdag zelfs nog een tuurstreepje. Dat ga ik nu dinsdag niet redden denk ik zo licht nu (zie vorige post). Maar toen zag je duidelijker na de afloop ovitrelle weer ff oploop dus toen was er denk ik wel even iets kort. Nu niet hoor :)

Ik ga gewoon op naar de laatste cryo, ook iets met 3x is scheepsrecht :o:

4. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Ja ik vind ons wel een ijzersterk koppel. We hebben toch al wat woelige watertjes doorzwommen waarbij zowel vertrouwen als vergeven en communiceren aan te pas zijn gekomen aan beide kanten. Ook heel dit fertiliteitstraject heeft ons nog meer bij elkaar gebracht vind ik.
    Ik vind het ook wel fijn dat ons kind op z'n minst de optie heeft om later wat info over donor te krijgen. Misschien heeft ie er geen nood aan en dan is dat ook prima, maar dan kan ie wel zelf kiezen. Maar goed, dat zijn gesprekken waar ik het eerst met manlief nog over moet hebben, want in eerste instantie was die gewoon van "nee ik ben de vader punt". Maar op dit punt in verwerkingsproces snap ik dat ook wel. Dus daar wacht ik nog even mee tot we het gesprek bij kliniek hebben gehad of iets ervoor. Is ook topic wat ik met mijn psycholoog ga aankaarten. Ik vind dat ze altijd zo'n goede tips geeft over hoe en wanneer ik zulke topics kan aankaarten thuis. Hij neemt dat ook gemakkelijker aan als ik het aangeef dat ik het er met psycholoog over gehad heb.

Ik vind het ook wel wat té duur al dat donorgedoe. Maar het is de enige weg, dus dan doe je dat wel. Ik zie dat hier ook nog wel gebeuren dat als die kosten echt zo oplopen dat we aan mijn ouders vragen of we wat geld kunnen lenen. We hadden voor ons huis bij hen al wat voorgeschoten gekregen dat we nu periodiek terugbetalen, en dat we dan vragen of we stukje "terug kunnen opnemen". Heb hele goede band met hen, dus weet wel dat ze daar voor zouden openstaan. Maar natuurlijk eerst zien hoe ver we zelf komen, want je hebt ook wel wat je eigen trots en dat je er niemand extra mee wil "lastig vallen".

5. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Het streepje is idd wel wat licht voor je termijn moest het iets zijn. Wel gek 15 dagen na Ovitrelle! Nou in ieder geval weet je dat dan wel voor komende ronde(s). Al gaat het idd volgende keer gewoon raak zijn! je lichaam heeft nu al beter kunnen wennen aan minder tot bijna geen bruinverlies. en volgende keer gaat het gewoon goed! <3

Lief vindt dit leuk.
  6. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Oh dat snap ik helemaal! Dat heb ik zelf ook we vertellen eigenlijk niemand

Daydreamer89 vindt dit leuk.
  7. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ik heb het eea gemist doordat ik even afwezig was dus ik weet niet wat gebeurd is maar het klinkt heel heftig.hopelijk vind je snel rust

8. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Hè bah wat jammer, laatste cryo van deze ronde of aller aller laatste?

9. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Oh wat triest dat wordt veel verwerken, maar haal alsjeblieft uit je hoofd dat je er invloed op had. Je had gewoon hele menselijke gedachten en dit was niet stuurbaar. Veel sterkte samen en dan op naar de volgende opties, (want die zijn er) maar hier moet je even samen doorheen. Dikke knuffel ❤️

Panda95 vindt dit leuk.
  10. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Dappere keuze, benieuwd wat je huisarts zegt. Misschien gewoon even pauze en weerstand opbouwen?

11. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Aan toe geven en doen wat voor jullie goed voelt, de rest komt later ❤️

Panda95 vindt dit leuk.
  12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Van IVF 1 gelukkig :) Hoe sta jij erin, moet je nu weer een tijdje aan de Lucrin of hoe gaat dat bij jou?

13. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    @Lief wat balen :( maar de 3e word hem! 3 maal is scheepsrecht! Ik voel het! :D

@Milena92 hoe is het nu met je? Iets opgeknapt?

@Basilicum jij al aan het aftellen tot vrijdag? En al bezig met die vieze utro?

@WelcomeWondertje hoe is het nu met jou?
    En @Panda95 , hoe voelen jullie je nu?

Milena92 en Basilicum vinden dit leuk.
  14. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    @Joylynn met mij al heel wat beter. Manlief elke dag ook fysiek wat beter. Mentaal nog wat meer tijd nodig om het plekje te geven, maar ik ben blij te horen dat hij er wel over kan babbelen met mij en zijn ouders. Dus het komt wel goed. Ik denk dat het goed is dat er nog een maand zit voor intake bij gyn om hem de tijd te gunnen. Ook al maakt dat het voor mij wel wat zwaarder.
    Hoe voel jij je? :-D

15. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    #3015 WelcomeWondertje, 24 mrt 2024
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2024
    Heeel begrijpelijk mijn nichtje heeft ook de naam die ik bedacht had voor een dochter. Als het enige troost is; dat gevoel dat je nu hebt gaat slijten ❤️ die naam gaat bij haar horen en hoort op jullie manier nog net zo bij jullie toekomstig kindje. Maar k brgrijp wua originaliteit. Maar verwerkt dat in een kaart of gedichtje ‘ deze naam wacht al jaren op je daar ben je eindelijk ‘ en laat iedereen verder denken wat ze willen.

Panda95 vindt dit leuk.
  16. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ik krabbel terug ;) lief dat je het vraagt morgen afspraak ik het zh voor vervolg
    Ik probeer bij te komen qua lezen hier. Veel gemist!

17. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Yep same here ik dacht wat gedoe maar dan is het maar meteen raak …. Wrong

Basilicum vindt dit leuk.
  18. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Klinkt als mij
    Geen behoefte aan delen en te vroeg testen ;)

19. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ik heb morgen gesprek over opties

Panda95 vindt dit leuk.
  20. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Hmmm die lijkt wel echt donkerder hoor spannend!

Deel Deze Pagina