Shit ik had zo gehoopt op een tuurstreepje voor je. Het kan in theorie nog natuurlijk, maar ik snap dat je er niet vanuit gaat.
Omg NEEE wat verschrikkelijk teleurstellend en verdrietig... Ik hoop echt dat er een goed plan kan komen voor de volgende keer..
Super super jammer @WelcomeWondertje.. Al kan het nog, .. en dan heel die voorbereiding.. wat ben jij sterk zeg. @Lief tsja dat snap ik. Teleurstellend is het altijd. Maar met zoveel hoop van ivf snap ik dat dat dan erger voelt dan zonder ivf. Hoop doet leven maar je vervloekt jezelf toch na veel mislukking dat je dan weer gaat hopen. Ik kon destijds echt kwaad op mezelf worden als ik dan toch weer (hoge) verwachtingen had gehad
Ahhh shoot lijkt erop dat mn menstruatie eerder gaat komen! Zoals het nu voelt 1 à 2 dagen en shoooot ik zit nu helemaal verkeerd qua planning ik heb vorige week vrij geplanned en nu komt het eerder. Ik moest zo veel verzetten en voel me nu zó bezwaard om alles weer af te zeggen. Ik geef les en het zijn afstudeerders, die moeten nu weer alles omboeken met bedrijven en familie en nu ga ik wrsch deze week ziek worden. De moed zakt me in de schoenen. Ja het zou innestelen kunnen zijn wat ik voel maar de vorige keer bij de punctie toen ik dit voelde was het gewoon menstruatie die doorbreekt en nu voor NOD het is ook gewoon vernederend om zoveel mensen te moeten melden dat ze hun agenda weer mogen omgooien omdat ik moet menstrueren. I hate this I hate this I hate this !!! (sorry even echt echt echt aan het balen, ik werk in een mannen sector dit moeten melden zie ik zo zo zoooo tegenop, ik dacht het geregeld te hebben, komt het vroeg pfff en zo vervelend ook voor de studenten die zijn zenuwachtig zat) hoe hard moet ik nu nog hopen dat het innestelen is 5 dagen na tp.
Oh noooooo. Ik heb het zo met je te doen. Moet je de reden voor afwezigheid überhaupt melden? Dat het super naar en ongelukkig is, staat vast. Maar zij hebben er geen baat of voordeel bij om te weten waarom; dus als het jou tegen staat, vooral niet het gevoel hebben dat je iets moet delen. Ik heb geen idee wat de kans is dat het nog innestelen is. Maar je wanhoop en angst spatten van het scherm af en ik heb het ontzettend met je te doen. Dikke knuffel
vandaag opeens een stuk minder kwaaltjes. Heel fijn, maar maakt me ook zenuwachtig dat het niet goed zit..
Ik ga heen en weer, qua termijn zou het kunnen, innesteling en dan klopt het ook dat de testen tot nu toe wit zijn. Mijn pijnlijke menstruaties maken dat innestelingspijn ook heftig zou zijn. Dus wat dat aangaat zou het allemaal kunnen. Maar vorig jaar toen ik zwanger was had ik vooraf niet deze pijn, dus dan zeg ik het is geen innestelingspijn, maar vorig jaar toen ik zwanger was, was het buitenbaarmoederlijk, dus kón ik ook geen innestelingspijn hebben want het was nooit ingenesteld… bottomline; ik weet niks en niet vertellen waarom zou kunnen maar ik zit op de grens van wat nog geaccepteerd wordt. Ik weet dat ik het niet hóef te zeggen maar de laatste keer dat ik iets slipte gingen verhalen rond dat ik misschien wel gewoon stiekem op vakantie was (als je ziekenhuis all inclusive kunt noemen verblijf en eten drinken was dat zo) maar goed. Het heeft allemaal zijn houdbaarheidsdatum bereikt. Voor mijn gevoel heb ik het recht wel om het voor me te houden maar niet de luxe om dat ook daadwerkelijk te doen. Morgen kan ik misschien nog uithouden met zware pijnstilling, maar ik durf niet te beginnen voordat ik zéker weet dat het mijn menstruatie is. Is wil geen morfine slikken als ik prik zwanger zou kunnen zijn. Ik wil jullie ook niet te veel lastig vallen. misschien was het ook gewoon naïef om te denken dat ik niet in deze spagaat terecht zou komen. Maar toch probeer je bij elke poging weer positief te zijn hè. Maar probeer een leidinggevende functie te hebben in een sector waar mannen vinden dat zij het beter kunnen en dan op belangrijke momenten de boel de boel te moeten laten vanwege een ‘vrouwen kwaaltje’ I know alles komt er tegelijk uit nu maargoed het is wel wat het is
Het is ook een onmogelijke situatie zo. En wat ontzettend naar dat jouw werksituatie zo lastig ermee omgaat. Ik denk dat ik in jouw situatie iets heel vaags had gecommuniceerd waarbij ze mij uit de buurt hadden willen houden; buikgriep oid.. Ik ben het eens dat je nog geen morfine moet gebruiken nu als er nog een kans is dat je toch zwanger bent. En het was niet naïef om te denken dat je dit had kunnen voorkomen; je hebt 2 mooie embryo’s aan boord, en hebt al kinderen kunnen krijgen, dus de kansen waren gewoon goed. En dat je dan goede hoop hebt is heel menselijk. Dat houdt iedereen op de been. Als je geen hoop hebt gehad, dan was je er waarschijnlijk niet aan begonnen. Ik duim hier voor je voor een klein wonder. X
Je hart luchten kan altijd! Het is een onwijs moeilijke situatie waar je in zit. Ik wens je sterkte, en bovenal toch nog een wonder!
@Knut10 en @Basilicum, kwaaltjes zeggen echt niet alles hoor! Ik had ze ook heel weinig en bleek toen toch zwanger van onze dochter. Ik duim voor jullie!! Mijn ongesteldheid is zojuist echt doorgebroken dus morgen is het CD1 (bij ons tellen ze de avond als de volgende dag) en ziekenhuis bellen om over twee dagen te starten met de 10 dagen primolut. Spannend weer! Heel blij dat mn menstruatie op zich heeft laten wachten zodat ik niet in de knel kom met de decapeptyl.
Oonee! Ik kan me helemaal voorstellen dat het erg naar is als je zulke pijnen ervaart en je collega's je niet serieus nemen. Het is gewoon ontzettend balen als je zoveel rekening moet houden met je werkagenda. Ziek = ziek dus daar kan je gewoon niets aan veranderen en daar hoef je ook niets aan te veranderen. Je kan er niets aan doen. Maaaaar ik hoop dat het gewoon lekker je innesteling is en dat je toch niets hoeft om te gooien!
@Liliane92 yeeyy dat is goed nieuws toch een stuk fijner als het allemaal gewoon meewerkt he @Knut10 en @Basilicum wat spannend zeg !! Ik duim... Test je nog steeds elke dag Basilicum? @WelcomeWondertje wat een rotsituatie zit je in. Zoveel pijn dan heb je eigenlijk alleen maar steun nodig, in plaats daarvan krijg je deze stress er nog bij. Maar ik zet mn hoop nog steeds op dat t raak is !!
Klopt. Heb vandaag een test gedaan en zag na 10 minuten een schaduw van een lijntje. Maar echt bijna niet te zien. Dus denk dat het een indrooglijntje is eigenlijk. Dikke teleurstelling weer.
Hoi dames, ik trek me terug. Ik moet toch nog wachten tot april en ik wil er dan liever nog niet teveel mee bezig zijn. Wie weet tot in april. Voor jullie allemaal wens ik jullie heel veeel babygeluk toe, dat al jullie wensen uit mogen komen binnenkort ♡