Helaas 7 dagen na tp nog steeds keihard negatief. Vandaag 12 dpo. Dus ja ik weet het niet. Ik vermoed dat tp nr. 4 ook niet gelukt is.
Gadverdamme, bleh. Wat een ongelofelijk rotnieuws! Dan mag je veel mooie cryo's hebben, maar dan moet er wel eentje blijven plakken. Ik hoop op een wonder, maar realistisch gezien zou ik ook de hoop opgeven...
Nouja dat. We mochten er wel 11 hebben zo gaan ze er wel rap doorheen. We zitten volgende maand al op de helft. Zo zie je maar weer dat het aantal cryo's helemaal niks zegt.
Ik snap je … Je zet dan mogelijk iets in gang, wat niet meer terug te draaien valt. Het klinkt misschien heel gek en praktisch onuitvoerbaar, maar mogelijk is emotionele/mentale afstand een optie? Ik heb dat bij mijn vader gedaan. Is een schat hoor, en houd zielsveel van hem, maar die kan het zichzelf zo moeilijk maken. En ik werd daar ook helemaal moeilijk/emotioneel van. Kreeg daar echt last van en hebt toen, met maanden aan mezelf werken wel hoor, echt meer een houding aangenomen van “jouw probleem lekker bij jou houden”. Ik hoor hem nu bijvoorbeeld wel aan, maar doe er gewoon niets meer mee verder. Ken je situatie natuurlijk niet exact, maar mogelijk ligt daar nog een stukje oplossing/rust voor jezelf?
Deugdzaam bijslapen. Als je dat zo schrijft/zegt klinkt dat echt nog zoveel zaliger dan gewoon slapen! Ik wil ook deugdzaam slapen
Ik heb wel eens ergens gelezen, dat je er gemiddeld 5 nodig hebt voor 1 doorgaande zwangerschap. Wil je verdriet en balen nu echt niet tekort doen hoor, want het is gewoon k*t, 4 niet-plakkers achtereen is gevoelsmatig te veel en je verwacht hier meer van … En dus mogen de kwaadheid ed er nu gewoon helemaal zijn. Maar geef de moed nog niet op hoor!