Ja daar waren we eigenlijk al. Alleen lijkt zelfs dat onmogelijk. Maar goed, ik laat het nu even voor wat het is. Ik ga weer even zoveel mogelijk ontspannen
Dat maakt het nog ingewikkelder hè… Dat je bijna denkt dat de test het mis heeft. Ik hoop zo dat de volgende raak gaat zijn!
Er is hier weer een heleboel gekletst wat een gezellig groepje toch! @Zuster92 wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Gefeliciteerd en jammer van de vermoeidheid. Ik hoop dat je jezelf over een paar weken weer wat uitgeruster voelt. @Basilicum wat verdrietig dat je Pasen zo is verlopen. En nog veel verdrietiger dat je het gevoel hebt je moeder te verliezen. Kan ik me (gelukkig) niet voorstellen. En wat knap dat je nog niet hebt getest! Weet niet of mij dat zo lang zou lukken. @Milena92 heftig van de migraine en medicatie. Mijn zusje moest ook stoppen met haar onderhoudsmedicatie ttv zwangerschap (en 4 maanden ervoor al oid? vw teratogene bijwerkingen?). Hoop dat het bij jou weer beter onder controle komt na een zwangerschap. @Panda95 Ik heb dubbel gelegen door het teken-verhaal. Wat een gekke wending! En wat knap dat je zo door de paasdagen bent gekomen, en het klinkt alsof je fijne mensen om je heen had. Klinkt ook heel logisch dat je toch even een traantje moest laten bij het zien van het babytje met 'jullie' naam. Goed dat je jezelf daar ook de ruimte voor gunt. @WelcomeWondertje Jij dus ook weer gestart? Waar ergens zit jij nu in de cyclus/ronde? @Flora85 Jij nu ook gestart toch? Hoe gaat het dusver? @MamaMan0n sjips, een negatieve test. Wat naar dat je zoveel symptomen hebt. Gek hoe je lichaam zo van slag kan zijn he? En dat is niet 'dom', zoals je zelf typt. Je zit in een hele rare hormonale rollercoaster en daar heb je oprecht symptomen en klachten van. Dat is niet jouw schuld.
Ik heb morgen weer een echo voor bms. Ben benieuwd of de tp al gepland mag worden! Heb deze ronde weinig klachten van de Lucrin en Progynova, voelt haast een beetje onwennig (werkt het dan nog wel?....). Afgelopen zondag een klein beetje stress ('Grote brand Radboud UMC', in het nieuws.. waaaaa wat als dat bij onze cryo's is, maar dan hadden we vast al iets gehoord toch?). Plus ik denk dat ze in de kelder bivakkeren en de brand was op de 6e verdieping oid.
Spannend morgen @Daydreamer89 ! Ik zit helemaal klaar om te duimen voor je morgen! En ook voor jou @Knut10. En ik zou ook gek worden als ik zou horen van brand in de buurt van de eskimootjes
Inderdaad even schrikken, ja! Maar ze zullen vast veilig in de kelder zitten. Kan me voorstellen dat het gek is weinig klachten van de medicatie te hebben, maar hopelijk doet het gewoon zijn werk en heb jij even ‘geluk’ met minder last ervan!
Lastig zeg … Het is tóch je mama. Misschien best maar even laten rusten inderdaad. Komt tijd, komt raad zeggen ze vaak
Spannend! Ga voor je duimen dat je een prachtig mooi nestje hebt gebouwd Misschien went je lichaam ook wel aan hormonen? Of jij went aan het gevoel dat ze je geven? … Oei ja, daar zou ik ook van schrikken! Straks smelten je embryootjes
Wat vervelend dat je lichaam zo doet dan … Heel stom Ik zou heel graag willen zeggen van: misschien tóch zwanger, maar we moeten ook wel realistisch blijven ben ik bang. Ga je nog opnieuw testen?
Spannend voor de meting morgen @Knut10! Hopelijk kan tot ingepland worden. Wow van zo'n brand zou ik ook schrikken hoor! Ik ben ook benieuwd naar testresultaat van @Daydreamer89. Ik ga nog eens wat positieve gedachten het universum insturen voor een tweede streepje. 7 dagen na TP dan?
Weet niet of dat nog zoveel nut heeft. Misschien over 2 dagen 14 dpo dan. En dan op de officiele testdag zodat ik kan stoppen met de utro.
Ik zit hier een beetje in shock te wezen Bovenste is ochtend voor TP (Ovitrelle dus) en onderste vanochtend op 6 dagen na TP