Gaat best oke eigenlijk. Heb wel mijn momenten nog dat ik me even minder voel, maar gelukkig niet meer de hele tijd. Zonnetje helpt wel en woensdag nog gesprek met poh wat hopelijk ook helpend is. Vind het inmiddels alleen wel lang duren voor we weer mogen starten, voel me er wel klaar voor. Hopelijk volgende week dus
Dat laatste is wel een goed teken toch denk ik? Je hebt er in ieder geval nog/weer zin in. Fijn dat je mentaal wel weer wat opgeknapt bent! Is erg belangrijk.
ER WAS EEN KLOPPEND HARTJE!! Geen idee waar de bloedingen vandaan komen, alles zag er perfect uit. Ik ben verbijsterd en opgelucht tegelijk, had dit nooit meer verwacht natuurlijk.
Hahaha tegelijkertijd!!!! Gefeliciteerd!!! Ik dacht ik heb er toch een goed gevoel bij, maar zeg t maar niet want dat slaat zo nergens op als t dan slecht nieuws is. Genieten meid !!!!
Yesssss! Wat goed en fijn, wát een opluchting zeg. Beter ook dat je dat dat vandaag nog hebt mogen ontdekken. Ben je blij?
Jeetje @Joylynn wat een goed nieuws zeg! Pff wat een spanning! @Knut10 succes woensdag met de tp. @Flora85 succes morgen met je meting. Wat vervelend voor die dames die even niet zo lekker in hun vel zitten, ik hoop dat jullie snel weer de zonnige kant kunnen voelen. De tijd met een kleintje in huis is ook pittig. Weet dat het een fase is en je vanzelf weer in de relaxtere stand komt. Ze worden groter en makkelijker
Succes morgen @Flora85 en @klok hopelijk jullie ook een tp in de planning snel! @Basilicum al beetje aan het opkrabbelen na de laatste tp? Kut stuk van het traject weer... @Joylynn morgen ook gewoon nog naar het ziekenhuis voor echo?
Hooi, Heeft een van jullie weleens buikmassage gedaan ter bevordering van de doorbloeding van je baarmoeder en eierstokken? Ik kan niet echt vinden hoe je dat moet doen, alleen betaalde dingen.. Kan me herinneren dat ik het destijds 1 maand heb gedaan (want ik deed alles altijd maar 1x als ik dan niet die ronde zwanger werd )