Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- cryo TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Afspraken Basilicum 06-01-2024 groeiecho dag 7 Knut10 10-01 echo bms Klok 16-01-2024 intake ivf Test datum ♡ ZWANGER ♡
Wauw spannend dat komt al erg dichtbij dan!! en als het niet dik genoeg is, moet je dan hormonen spuiten daarvoor of iets? Leuk dat je ook in de zorg werkt! Ja dat is echt een lastige plek om vrij te regelen.. dat kost me altijd een hoop zenuwen. Iemand moet je werk overnemen, kan niet een uurtje of een dagje later. En zo herkenbaar.. dat irriteren aan mensen die "zomaar" zwanger worden. Vooral als mensen voor mn gevoel verder ook het perfecte plaatje hebben En ik dacht echt dat dit gevoel weg zou zijn zodra ik moeder werd. Nu denk ik dan soms, hallo ik heb toch ook een kind? Ik ben toch ook zwanger geweest? Ik besprak t met mn psycholoog waar ik een tijdje liep en die zei, het zien van iemand die zwanger is, confronteert je gewoon altijd met dat t bij jou niet makkelijk ging en misschien met een tweede ook niet makkelijk gaat (de mmm is sowieso al niet makkelijk, ook als t snel lukt). En dat klopte wel precies inderdaad. Sindsdien kan ik het dus beter van mezelf accepteren, ipv dat ik mezelf veroordeel omdat ik jaloers ben. Toen mijn gastouder zwanger werd van haar vierde kindje vond ik dat echt een klap in mn gezicht. Sowieso omdat we daar nog niet zolang zijn, ik mn kindje aan haar vertrouw, en ze dan weggaat omdat ze zwanger is, op zon makkelijke manier. Dat voelt dan echt zo. Maar later zakt dat wel weer. Ik voel ook altijd blijdschap als mensen zwanger zijn, dat vind ik veel leuker om te voelen haha
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- cryo TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D Afspraken Basilicum 06-01-2024 groeiecho dag 7 Knut10 10-01 echo bms Klok 16-01-2024 intake ivf Milena - eind januari? uitgangsecho Test datum ♡ ZWANGER ♡
Nou inderdaad! Dat was ik alweer vergeten .... Dat ik dan dacht oke ik moet om 8 uur een injectie zetten bij mn oma die van niks weet?? Haha meestal stelde ik de tijdstippen af op een mogelijke afspraak in die week/weken maar met ovitrelle kan dat niet natuurlijk.
Hoi! Haha ja als het moment daar is.. ga je toch verder dan je vooraf denkt. Maar wat rot dat je endometriose hebt! Veel klachten ervan? En hopelijk gaat het via IVF gewoon lukken.
Heee meiden, ik klets graag ook mee! Zal mezelf even kort voorstellen. Juni 2021 gestopt met de pil. Cyclus kwam eerste jaar niet regelmatig door. Dit is nu wel in orde (denk toch even 'ontpillen' van al die jaren aan de hormonen). 2 jaar geprobeerd zwanger te worden zonder resultaat. In oktober heeft mijn vriend zich laten testen met als resultaat erg zwak zaad. 5 miljoen zwemmers waarvan maar 5% goed beweeglijk. Volgens de gyneacoloog weinig kans op een natuurlijke zwangerschap en dus IVF of ICSI. In december heb ik nog een aantal bloedtesten en een echo laten uitvoeren. 9 januari terug op consultatie om een plan van aanpak te bespreken. Ik vind het heel erg spannend en weet niet goed wat er ons te wachten staat..
Hi meiden! Lijkt me leuk om mee te schrijven! Deze maand ga ik voor een tp van een cryo. Helaas is de vorige niet gelukt… dus nu voor poging 2 voor kindje 2. Inmiddels al begonnen met prikken..
Zeker spannend! En rot ook dat je al zolang op een kindje wacht. Aan de andere kant fijn dat het nu waarschijnlijk dichtbij gaat komen! Ik denk dat dat plan van aanpak je misschien meer rust gaat geven. Dan weet je hoe t gaat lopen. Welkom!
Welkom! Jammer dat de eerste niet gelukt is. Maar wie weet wordt dit m gewoon Is je eerste kindje ook via de mmm of natuurlijk?
Ik ben zelf nog ovulatietesten aan het doen, en hoewel ik al een paar dagen vruchtbare afscheiding heb, geen piek nog. Ik gebruik wel die dure clearblue testen met smiley die over de datum zijn want ja met hormonen en echo's heb ik die niet meer nodig maar nog wel een pak vol.. dus de gierige in mij wil deze gebruiken en geen nieuwe kopen haha. Maarja ik twijfel dus of hij mn piek niet detecteert of dat ie er niet is. Maarja vanaf maandag vruchtbaar slijm dus als ik m mis dan weet ik dat t vanaf over over twee weken op zn vroegst gaat komen mn menstruatie. Pfoe ik word zenuwachtig als ik eraan denk haha.
Hoi ik wil ook graag mee praten in november punctie gehad zie onderschrift! Ik heb eind januari in volledig natuurlijke cyclus een cryo terugplaatsing. Na verplichte rustmaand De verse is helaas niet gelukt. Ik zit nu op mijn menstruatie te wachten en als het goed is komt die 8 januari. Dan mijn eisprong opsporen en dan hopelijk zo rond 27/28 januari terugplaatsing zoals mijn cyclus er nu uit ziet. We hebben bewust voor een hormoonvrije tp gekozen omdat ik een drama ben met hormonen. Owja ik ben 30 jaar en dit wordt ons 4de kindje. Andere 3 zijn natuurlijk verwekt. Ik heb mijzelf 7,5 jaar geleden laten steriliseren. Nu een lieve partner zonder kinderen en is de wens opnieuw ontstaan. Vandaar ivf Lieve dames nog gelukkig nieuwjaar ❤️
Welkom @Millie92 , @MamaMan0n en @Billylove ! Gezellig dat jullie meeschrijven. @MamaMan0n als ik een verse krijg, zullen wij ongeveer gelijk lopen Moet zeggen dat ik daar niet op reken. Ik verwacht dat ik een behoorlijke opbrengst zal hebben bij de punctie vanwege pcos, en dan doen ze geen verse vanwege de kans op ohss. Gisteren voor het eerst fyremadel bijgeprikt en dat heb ik in mijn been gedaan. Men dat vond ik best een vinijnige! Voor de dames die dit ook bijspuiten/ gespoten hebben... deden jullie dat ook in je been of gewoon in de andere kant van je buik? Ik ben er geen fan van iig . Verder denk ik ook te voelen dat de medicatie werkt. Ben heel moe, rommelende darmen en al wat vruchtbaar slijm. Dat was tijdens OI altijd het teken dat er iets gaande was. Vind het allemaal maar wat spannend. Morgen echo om 10.15
Oh dat klinkt veelbelovend!! Super dat deze medicatie werkt, dus blijkbaar beter dan gonal f? Ik duim voor morgenochtend!!
Ja, ik reageer altijd goed als ik net start, en nu een paar maanden rust gehad. Maar het verschil met Gonal F is dat dit niet alleen FSH is maar ook LH. Hopelijk ga ik daar beter op
Oke ja wie weet! Misschien is je LH normaal ook wat te laag? Blijkbaar moet dat dus ook een bepaald niveau hebben, voor de eisprong.
Klaagmodus aan. Bleeeeegh ben zo spuugmisselijk van die progynova echt mega irritant kan me het niet meer herinneren van de vorige keer ook. Dacht dat het pas begon met de utrogestan erbij. Zo klaagmodus uit.
Hi dames. Had al veel eerder een topic geopend maar toen was er geen belangstelling voor, te ver weg denk ik Hier hebben we 15 januari weer een gesprek in Gent om het traject weer op te starten. Er liggen nog 16 cryos te wachten op ons en we hebben besloten om het toch weer te proberen. Derde kindje hier maar de oudste is niet van ons dus eigenlijk "ons" tweede kindje
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- cryo TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D Featherr - 32 jaar - 2e buikkindje - cryo tp's Afspraken Basilicum 06-01-2024 groeiecho dag 7 Knut10 10-01 echo bms Klok 16-01-2024 intake ivf Milena - eind januari? uitgangsecho Featherr - 15 januari startgesprek Gent Test datum ♡ ZWANGER ♡