Exact dat!! Dat jinx gevoel ja. Alsof ik dan bestraft wordt doordat ik mezelf al rijk reken ofzo heel fijn dat je dit herkend maar toch zwanger bent geworden hahah goeie case study dit
Haha zal inniddels wel nog dikker zijn, zijn morgen bij de tp 5 dagen verder maar ik vind t een goed plan
Ohhh das bijna, heel spannend! Voordeel met minder follikels ist wel zo klaar haha. Nouja..als ze erbij kunnen haha, iets met iemand met vol gewicht op je buik hangen en 2 extra prikken onverdoofd door de vaginawand Maar ik vond het prima te doen hoor
Wilde hier ook nog op reageren want zó heftig dit..ik hoop zo zo dat het gewoon net nog mag gaan lukken dat derde kersje op de taart voor jullie ❤️
@Flora85 wat fijnnnn dat is goed nieuws ik hoop super erg dat ze alle drie mee blijven doen!! @Lief spannend hoor morgen je tp Ik zou gewoon vertrouwen op die arts. Onderzoek wijst uit dat t niet uitmaakt het bruinverlies. Oftewel in de groep met vrouwen met bruinverlies waren de zwangerschapskansen even groot als in de groep zonder. Das gewoon duidelijk! Ga ervoor meid @Joylynn ik snap helemaal dat dit echo een nare ervaring is!! jakkes. Maar idd het is zo klein dat de kans op een meetfout groot is. Het hartje klopt en het bloedverlies is gestopt. Ik hoop dat je snel wat meer zekerheid krijgt, zodat die spanning wat kan zakken. @klok hahah wat leuk, jij dus ook. Nu ik dit allemaal weet van jullie, ga ik gewoon weer de uitgerekende datum berekenen! En allerlei andere leuke plannen maken hahah voel me er ineens een stuk minder stom bij
Oh trouwens ik hoef de uitgerekende datum en alle overige zaken helemaal niet "te berekenen" want waarschijnlijk gaat de inseminatie bijna op de dag af dezelfde zijn als bij mn dochter maar ik ga wel even fantaseren over leuke vakanties en een babymoon..
Och joh, dus jij zat zomaar ineens in een ivf-traject eigenlijk? Wat is daar dan de reden voor? Zie wel dat je lang bezig bent al, maar daar ging je dus eigenlijk niet voor?
Nee ik had gezegd, we proberen het gewoon maar lukt het natuurlijk niet dan is dat het. Toen dus dat gekke spotting gedoe voor de zekerheid uit laten zoeken (wil geen baarmoederhalskanker etc uiteraard dus wilde toch ff check!). Toen zei die arts op het einde toen het ook over nog wel bestaande kinderwens ging; ik kan je wel zo doorverwijzen he, jullie zijn al lang bezig en 35+'. Ik zei eerst nee, hij zei toen denk er over na, mocht je later toch willen dan mail je maar. Nouja gaan praten met mn man en zo van; laten we op intake gaan en zien wat ze bieden. Toen kwam er opeens endo vermoeden, ik zei eerst nee tegen kijkoperatie; but guess what Zo er dus ingerold haha.
Neehoor wel goed over elke stap nagedacht. Als ik straks 50 ben kan ik terugkijken op dat ik alles geprobeerd heb en niet: 'wat als'. Ik had misschien net dat zetje nodig haha.
Dat is zeker waar! Ieder haar weg en grenzen uiteraard, maar is ook precies waarom ikzelf doorga: om te weten dat we er alles aan hebben gedaan
Oh wat een vraag! Geen empatisch vermogen … hoop dat de volgende echo fijner is dat je echt kunt genieten. Zijn de krampen gestopt?
Dat verklaard dan ook waarom ze eerst op ‘te klein’ uitkwam. Vruchtje ligt wrsch gewoon een beetje verstopt. Het klinkt allemaal we beter zo gelukki!