Ja fijn als je het snel weet je, ik kreeg een keer ná 12 u bericht (ze zeggen altijd dat je het voor 12u hoort) pffff niet leuk! Maar jij hebt je bericht ❤️ succes! Hoop dat het goed gegaan is
Oh voor jou is het ook de laatste van deze ronde. Bij de vorige ronde had ik het niet zo zeer nu wel . Ik hoop voor ons allebei dat het de aller aller laatste ronde is
Zo zeg wat een heftige reactie! Ik had eerste 2 keer dat ik er zo moe van was die utro, maar nu heb ik echt niks, noppes nada. En idd hopelijk voor ons allebei de laatste!
Wat heftig dat je er zo beroerd van bent. Hopelijk gaan de klachten snel over in echte symptomen dan!
Ja precies het is minder erg dan mijn werkelijke reactie op HCG (ik wordt daar echt goed misselijk van) maar dan is het tenminste voor een goede reden
Oke, mijn hoofd draait weer overuren. Waarschijnlijk zo'n 8 dpo en nog altijd geen bruinverlies. Wel sinds gisteren soort stompjes/steekjes in mijn onderbuik en vandaag ook wat duizelig. En dus maak ik mezelf weer gek. Weet dat de kans heel klein is dat dit echt iets is en dat ik waarschijnlijk gewoon wat te veel heb gedaan en het nog door de operatie komt. Maar toch... Kan iemand me helpen om dat stemmetje in mijn hoofd uit te zetten?
Zo weer even bijlezen. @Flora85 wat fijn dat er toch nog een paar bij zijn gekomen. Het kan ook best dat er bij de punctie nog een paar meegegroeid zijn. Wat een spanning! Ik duim voor je @Boompje88 heel herkenbaar, zelfs in natuurlijke cyclussen ben ik er wel mee bezig met wat als, wat als. Je blijft toch altijd hoop houden. @Lief, @Knut10 en @WelcomeWondertje heel veel succes op het wachtbankje. @Lief wat fijn dat ze kon zien waar de bloeding vandaan kwam, dat geeft toch wat rust. @Basilicum ik snap dat je echt even baalt. Het is zo k*t als het niet lukt. Goed dat je even afstand nam. Nu weer met frisse moed de volgende cyclus in! Ik duim! @Joylynn, wat iedereen zegt, is een meetfoutje op dat termijn snel gemaakt. Hoe is het nu met de bloeding? Is die wel gestopt? @WelcomeWondertje wat ontzettend balen dat je zoveel last heb van de utro. Heftig zeg! Sterkte! Het is voor het goede doel En nieuwe leden uiteraard welkom en succes! Hier heb ik maandag op cyclusdag 12 weer de eerste meting om te kijken naar de ovulatie. Ik duim dat we onze enige cryo gewoon over 8.5 maand mogen ontmoeten!
Dat is kl*te. Want dat is wel wat je het liefste doet en wat ook het fijnst is: “gewoon” door met je leven en dan als het tijd is, testen. Progesteron is wat dat betreft echt het rotste hormoon ever, dat doet gewoon net alsof het hcg is
Dit is misschien niet wat je helpt dat hoofd uit te zetten, maar eigenlijk klinkt dit best veelbelovend … Ik herken het in ieder geval wel van zwangerschappen
Wat lief, dankjewel! Hoop daar stiekem ook op ja, maar ook weer niet te hard, want dan doet mijn lijf m’n hartje weer pijn Oeh, dan ben je alweer heel dichtbij een terugplaatsing! Spannend ook. Succes alvast
Dat zou echt te bizar en geweldig zijn. Maar ga er toch maar vanuit van niet en stel me in op ivf2. Testen ga ik sowieso niet voorlopig. Zeg ik nu, wie weet hoe ik er over een paar dagen over denk
Ik duim gewoon ook voor jou. Je hebt altijd van die verhalen dat het opeens natuurlijk lukt. Die mensen bestaan dus, dus waarom zou jij er niet zo eentje zijn