Heee dat is fijn! Super dat het zo snel gaat ik heb altijd wel drie metingen nodig Hoeveel eenheden spoot jij? Op naar woensdag!!
Wat onzeker zeg! Maar het zegt niet alles en die grotere kan ook gewoon nog mee doen hoor, zo snel raken ze niet overrijp. Ik duim ontzettend voor je!!
Vandaag cyclusdag 13, ik heb vanaf cyclusdag 3 75eh Gonal F gespoten. De vorige twee keer was de groei ook ongeveer zo, behalve dan met 2 eiblaasjes. Deze keer dus maar één, maargoed, als dat één kindje oplevert, is dat helemaal prima! En drie metingen is ook helemaal top toch, zo lang als ze maar lekker doorgroeien en er uiteindelijk klaar voor zijn.
Wat lief, dankjewel! Het kan ook zeker meevallen. Al zijn de kansen statistisch wel wat kleiner dat die ene erbij zit, het kán. Daar gaan we dan maar voor, want de kaarten kan ik toch niet veranderen …
Ik denk dat rustig aan zo slecht niet is hoor! Normaal rijpen ze ook in ongeveer 14 dagen. En 1 is genoeg (risico op meerling is ook niet ideaal).
Ohw. Mijn collega’s doen dat wel altijd. Zó irritant als er weer eentje de hele pot vol pleepapier komt duwen
Moet zeggen, ik vind de weekenden juist sneller gaan, want dan doe ik leuke dingen Op zich fijn dat juist de doordeweekse dagen sneller gaan toch? Want dat zijn er meer!
Dat werken verschilt hoor. Ik werk 5 dagen en ik vind het juist drukker als ik níet werk. Het is toch een andere soort verantwoordelijkheid die (voor mijn gevoel) veel minder (emotionele) energie kost.
Hmmm ik snap je, was je op de e aantallen voorbereidt? En in principe betekend het nog niet veel hè. Ik hoop dat de kwaliteit iig goed is. Kunnen ze een volgende keer zo met de dosis spelen dat ze meer gelijkmatig rijpen? Maaaar hopelijk heb je geen volgende keer nodig…. Daar gaan we voor!
Vergeet niet dat jíj het mag afbak.en hè, ik zeg absoluut niet dat je dat zou moeten doen, maar weet dat het jouw keuze is!!!!