MMM Start Januari 2024 ! :)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 31 dec 2023.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.836
    1.506
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Zit in de wachtzaal het loopt hier precies wat uit. Zie wel dat er een mannelijke stagiair bij een van de dokters is. Geen idee of het bij mijn gyn is. Maar daar zie ik toch wat tegenop want wou om echo en uitstrijkje vragen. En mijn man is er ook bij.

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Hm kak zo stom :(

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  3. Danielledkx

Danielledkx Actief lid

10 apr 2024
    175
    161
    43
    Vrouw
    Dat snap ik heel goed! Zou het gewoon even aangeven, begrijpen ze vast wel. Succes zo!

Panda95 vindt dit leuk.
  4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Verstandig! Fijn dat het toch zo geregeld is nu :)

Danielledkx vindt dit leuk.
  5. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Ik ben aan t werk dus ik kan nog niet reageren op alles haha maar ik moest ff kwijt: @Lief de zwanger op vakantie lijkt uit te gaan komen :D hahah en misschien kun je nog een schwanger test halen :roflmao:

Flora85 vindt dit leuk.
  6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Oh vervelend als je daarmee zit, gewoon aangeven dan hoor! Dat mag echt gewoon :)

Ik moet zeggen dat er inmiddels zoveel bij mij hebben lopen kijken en loeren dat het me werkelijk een worst zal wezen, al zetten ze er een leger stagiaires naast :roflmao:

Panda95 vindt dit leuk.
  7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Als dat toch waar mag zijn.. ik ga dan zeker op jacht naar apotheken daar :roflmao:

Milena92 en Daydreamer89 vinden dit leuk.
  8. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Ah, wel het verstandigst denk ik. Baal je van nog een ronde wachten?

9. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Is je echt goed recht om dat gewoon aan te geven hoor! Maar ik ben inmiddels waarschijnlijk te laat met m’n “advies” ;) Hoe ging het?

Panda95 vindt dit leuk.
  10. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    :roflmao:

11. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.836
    1.506
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Ik had niet de gyn met stagiaire. Het was enkel met onze gyn.
    Ze heeft echo genomen, zit op cd 18. mijn bms was mooi dik 9,5 MM en ze zag vocht links dus wrs eisprong gehad! Dus dat is wel positief dat ik wat eigen cyclus begin te krijgen dankzij metformine.

Het vervolg is iui met donorzaad. Valt nog te bekijken of we het met eigen cyclus gaan doen of toch stimuleren (met spuitjes, geen letrozole meer)

Maar ik ben wel echt om te ontploffen.
    2 psychologische consulten in het ziekenhuis met verplicht 4 weken tussen. Ingepland op 6 mei en 3 juni. Dan moet ons dossier goedgekeurd worden. Hebben ze al meteen ingepland in die week na laatste consult.

Dan pas kunnen ze zoeken naar geschikte donor duurt gemiddeld 2 maanden. Dus hopen na de zomer te kunnen starten met behandeling want -en nu komt het- in de zomervakantie doen ze sowieso geen behandelingen. Dat dokter vakantie neemt helemaal geen probleem mee. Maar gwn alles 2 maanden stilleggen terwijl iemand anders gwn even seks heeft en tis klaar...
    Dat maakt dat ik het weer een half jaar is vooraleer ik echt iets kan gaan ondernemen en ik voel me op dit moment even zoooo verloren. Ben weer zo afhankelijk van alles en iedereen...

Over donor: we moeten kiezen Belgisch of Scandinavisch (cryos). Beide gevallen kost 1500 euro voor 3 rietjes en tis altijd per 3 rietjes aan te kopen. Ze kunnen wel rekening houden met of je nog 2de kindje later wil of niet. Maar nu ineens kijken ze enkel naar bloedgroep qua eigenschappen dus ook niet meer haarkleur ofzo :cry: ik voel me beetje bedrogen want dat zeiden ze ons eerst wel. Verder dus alles anoniem geen kans om iets te weten van donor. Anders moeten we voor Belgisch kiezen in de hoop dat wetgeving verandert in de toekomst. Maar Scandinavisch sowieso anoniem blijkbaar. Wachttijden voor Belgisch wel langer door schaarste.

Ik weet niet of mijn tekstje hier nog enigszins gestructureerd is of niet. Zit nog in de auto alles moet er FF uit ik wil gwn huilen. Voel me zo verslagen door alweer een volgend wachtbankje. Ik had me voorbereid om vanaf juni te knallen in een traject, en door kut kak vakantie vh ziekenhuis wordt het aangelengd naar een half jaar.

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Poeh dat duurt inderdaad echt heel erg lang :( vooral omdát je al zo lang wacht.. wat vind je man ervan?

Is er geen academisch ziekenhuis in de buurt,in mijn ervaring doen die niet aan weekenden of vakantie..dat gaat gewoon 24/7 door..

Als ik toch eens zaadjes had en op je man leek zou ik ze spontaan doneren..

Ik snap inmiddels waarom vrouwen in zee gaan met zaaddonoren via louche websites..

Panda95 en Flora85 vinden dit leuk.
  13. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Ah ja, snap je hoor! Je wil gewoon iets doen om je wens te verwezenlijken he?! Eraan werken, niet dom zitten wachten … Is het een idee om eens bij een ander ziekenhuis te informeren of zij ook alles over de zomer heen tillen?

Hoe staat je man er inmiddels in? Wil hij er wel aan? En de kosten “vallen mee” toch?

14. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.836
    1.506
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Ons ziekenhuis werkt samen UZ Leuven. Dus dat is academisch ziekenhuis :( De iui zou ook in Leuven plaatsvinden en niet in imelda in Bonheiden

15. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.836
    1.506
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Mijn man is positief hij vindt het allemaal niet zo lang wachten blijkbaar. Hij snapt mijn verdriet helemaal niet. Dus ook daar voel ik me momenteel wat eenzaam.

Kosten vallen mee, al zit denk ik de behandeling er nog niet bij hoor.

Weet niet of man openstaat om bij ander ziekenhuis te informeren omdat hij het niet lang wachten vindt. Want ze hebben gelukkig al meteen al onze consults bij psych ingepland en ons dossier al geagendeerd op hun Raad, maar toch. Het najaar van 2024 klinkt nog zo ver. Dan word ik 29. Ik weet dat dat nog jong is he, maar we zijn bezig van m'n 26ste. (Ik verjaar in november)

16. Daydreamer89

Daydreamer89 Bekend lid

12 mrt 2023
    645
    607
    93
    Vrouw
    Dat ziet er goed uit!!

17. Daydreamer89

Daydreamer89 Bekend lid

12 mrt 2023
    645
    607
    93
    Vrouw
    Shit dat is niet wat je hoopt inderdaad :( Dikke knuffel voor jou, wat en domper toch steeds zo. Vooral als er dan wel iets lijkt te gebeuren

18. Daydreamer89

Daydreamer89 Bekend lid

12 mrt 2023
    645
    607
    93
    Vrouw
    H
    Jeeeeeemig wat lang ook weer, en wachten en wachten en wachten en wachten. Bloedfrustrerend! En verdrietig dat jullie nu even anders in dit proces staan qua emoties, dat moet vast eenzaam voelen inderdaad. Dikke knuffel :$

Panda95 vindt dit leuk.
  19. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Jeetje zeg, wat duurt dat nog lang! :( en ik vind het stiekem ook belachelijk dat je die psychologische test moet doen. Dat hoeven mensen die natuurlijk zwanger worden of met eigen zaad traject toch ook niet?!
    Ik snap dat dit echt even ontzettend rot en ellendig is! Ik had destijds onverwachts 3 maanden wachttijd en dat vond ik al zo vreselijk lang, laat staan een half jaar.
    Had je IUI ook verwacht of dacht je gelijk IVF?
    Dikke knuffel voor jou!

20. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    He bah, niet leuk dit :(

Deel Deze Pagina