MMM Start Januari 2024 ! :)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 31 dec 2023.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daydreamer89

Daydreamer89 Bekend lid

12 mrt 2023
    645
    607
    93
    Vrouw
    Die van mij ook ja, en dat is echt absoluut geen hork. Hij houdt zichzelf ook expres met andere dingen bezig. Zegt zelf ook ik steek liever even mijn kop in het zand en doe lalalalala want ik kan er toch niks aan veranderen. En precies dat met die klachten, hij begrijpt ook hélemaal dat het voor mij veel lastiger is omdat te doen omdat het continu in je eigen lijf plaatsvindt.

2. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.325
    3.319
    113
    Vrouw
    Haha okee nou superspannend voor je! Ik blijf duimen, maar heb er eerlijk gezegd echt wel vertrouwen in na die mooie test van gisteren!

Milena92 vindt dit leuk.
  3. Daydreamer89

Daydreamer89 Bekend lid

12 mrt 2023
    645
    607
    93
    Vrouw
    Anderen kunnen het op bepaalde vlakken natuurlijk altijd ‘slechter’ hebben, maar dat verandert niets aan jóúw pijn en verdriet die er gewoon in zijn volledigheid mag zijn. Zo lang moeten wachten op iets wat je zo graag wilt is gewoon kut en oneerlijk, en relativeren komt later wel weer. Dikke knuffel voor jou

Panda95 vindt dit leuk.
  4. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.325
    3.319
    113
    Vrouw
  5. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Ah, dankjewel Ga ze wel even bellen inderdaad.

Ik test bij zwangerschap ook iedere dag hoor ;)

6. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.490
    3.114
    113
    Vrouw
    Ik ook!

7. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Klinkt wel alsof jullie er goed over kunnen praten?

8. klok

klok Bekend lid

14 dec 2015
    903
    854
    93
    NULL
    NULL
    Wat hebben jullie veel gekletst!

Hahaha die utro verhalen zijn herkenbaar. Hier ook tussendoor in de auto wel eens ingebracht :roflmao: en ben er heel makkelijk in, geregeld uur eerder of later als dat beter uitkomt.

Ze vertelden mij van de week dat ik helemaal geen utro hoef te gebruiken met een cryo. Nou ik heb gezegd dat ik het al die tijd al gebruik en gewoon wil door blijven gebruiken. Assistente moest overleggen met de arts en daarna werd ik nog gebeld. Mag het gelukkig gebruiken. Zo zie je maar hoe verschillend het overal is.

@Panda95 heel naar dat je zo lang wachten moet. En iedereen heeft makkelijk praten met dat het allemaal nog erger kan, maar daar heb jij helemaal niks aan. Vergelijken met een andere situatie slaat nergens op. Dit is jouw verdriet en jouw traject! Dit is gewoon super stom!

@Lief, ik ben benieuwd naar je test straks!

@Knut10 niet leuk :( hoeveel cryos heb je nog over?

@Flora85 ja ik heb wel eerst een mail ontvangen dat ik uitgenodigd was om de app te gebruiken, via die mail is het uiteindelijk allemaal opgestart. Misschien in je spam box?

Panda95 en Milena92 vinden dit leuk.
  9. Daydreamer89

Daydreamer89 Bekend lid

12 mrt 2023
    645
    607
    93
    Vrouw
    Ja, zeker! Dat is wel echt heel fijn. Ik vraag hem er wel eens in de zoveel tijd naar anders blijft hij wel graag lalalala doen :p

Panda95 en Lief vinden dit leuk.
  10. Daydreamer89

Daydreamer89 Bekend lid

12 mrt 2023
    645
    607
    93
    Vrouw
    Gaat op zich wel goed, sinds een paar dagen een beetje misselijk gevoel zo gedurende de dag van bwlegh nergens zin in maar lege maag is ook niet handig. En het blijft mega spannend dus ik tel de dagen af, voelt toch niet nog niet helemaal echt tot aan de echo nu merk ik, dus hopelijk is het straks helemaal goed. Ik mag maandag nog weer naar de acupunctuur, dat is denk ik ook wel lekker ontspannen even :)

Panda95 en WelcomeWondertje vinden dit leuk.
  11. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.325
    3.319
    113
    Vrouw
    Dat snap ik helemaal! Vind ook wel dat je erg lang moet wachten op een echo na tp. Ik zou (mocht het lukken) tussen week 5 en 6 al een echo krijgen.
    Ergens misschien dan juist wel fijn op een manier, die klachten. Dan weet je in ieder geval dat er iets gaande is. Ik vond de dagen naar de eerste echo ook echt verschrikkelijk. En de rest van de zwangerschap eigenlijk ook nu ik er zo over nadenk ;). Maar het is voor een goed doel! En jij hebt de eerste horde enomen met je prachtige test!

Panda95 en Milena92 vinden dit leuk.
  12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Ik ook :$, ik voel me helemaal zwanger ik ben helemaal vol vertrouwen, hoe eng is dat!! Geen idee ook waar dat vandaan komt. Ik ga zo keihard mezelf tegenkomen als het nu mis gaat :o::roflmao: want hoeveel hordes moet ik nog wel niet nemen tot een baby omg haha.

Panda95, WelcomeWondertje, Knut10 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Nou precies! Dat lees ik ook overal, dat ze je moeten uitnodigen. En dat is niet gebeurd.

14. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Dat is ook wel heel goed van jou! Snap dat lalala wel hoor. Zou ik ook graag willen als het lukte.

Daydreamer89 vindt dit leuk.
  15. Daydreamer89

Daydreamer89 Bekend lid

12 mrt 2023
    645
    607
    93
    Vrouw
    Ja ik vond die eerste dagen met continue buikpijn en wat bruinverlies wel echt nog veeeeeeel stressvoller, nu ik die misselijkheid een beetje voel probeer ik ook maar te denken oké dan zal er voor nu toch wel iets gaande zijn. En ik begrijp op zich die echo wel want <7-8 weken heb je geen garantie om al een kloppend hartje te kunnen zien en ik denk dat dat mij juist meer stress zou opleveren :eek: Dus ik probeer ook maar een klein beetje voorbeeld te nemen aan mijn vriend en soms lalalala te doen :roflmao:

Jij bent al hard op weg naar de volgende TP of niet? Ik ga heel hard duimen!

klok vindt dit leuk.
  16. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.325
    3.319
    113
    Vrouw
    Knap hoor! En je hebt gelijk, mijn eerste twee echo's geen hartje. Maar toen was ik nog iets blue-er dan nu en heb ik me geen zorgen gemaakt. Kan me daar nu niets bij voorstellen :roflmao:

Volgende week meting, en dan hopelijk begin mei weer een tp. Correctie, dé tp. Want dit moet hem onderhand maar eens gaan worden een keertje! :p

klok, Milena92 en Daydreamer89 vinden dit leuk.
  17. Daydreamer89

Daydreamer89 Bekend lid

12 mrt 2023
    645
    607
    93
    Vrouw
    Helemaal mee eens!!

Nee ik kan me daar ook niks (meer) bij voorstellen. Bij mijn zoontje duurde het ook even voordat het lukte maar heb toen op nod 1x getest en toen was het gewoon een feit en hadden wij ook geen stress voor een echo eigenlijk :eek: Kan me daar nu ook echt niks meer bij voorstellen.

Basilicum vindt dit leuk.
  18. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Klopt wat je zegt hoor. Soms doen ze eerder omdat je bijvoorbeeld verhoogde kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt. Maar, pas vanaf minimaal 6,5 week valt er echt iets te zeggen. Ik heb een verloskundige die echt alles voor me zou doen, maar ook die zegt: je mag bellen zo vaak je wil, maar een echo heeft dan pas zin. Ik heb heel toevallig een keer een echo gehad toen ik 4+5 was ofzo, je ziet dan alleen een mini zwart vlekje, wat ook vocht of menstruatiebloed kan zijn.

Als dat lalala nou maar eens even goed zou lukken he?! ;)

Daydreamer89 vindt dit leuk.
  19. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Lekker van genieten hoor! Het verandert niets aan de uitkomst en dan ben je in ieder geval nu een poosje ultiem gelukkig en vol vertrouwen geweest. Ik heb (misgelopen) zwangerschappen gehad met en zonder vol hoop en de miskramen waren allemaal even k*t. Dus, nogmaals: lekker op je wolk zweven. Moet je er vanaf, dan zie je dat dan wel weer. Mag je er op blijven, dan heb je optimaal genoten van dit succes!

Panda95, Knut10, Sterre83 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Zal je nog sterker vertellen trouwens: ik heb nu al 2 tests van m’n familieverpakking verbruikt omdat ik zo benieuwd was hoe zo’n ovitrelle streepje eruit zag en hoe snel
    ie minder werd (want hoeveel spuit je nou eigenlijk?) :roflmao:

Ik heb door zo vaak testen wel zelf mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap ontdekt en aan de bel getrokken voor ie klapte ofzo, dus niemand kan zeggen dat het echt slecht is om te doen ;)

Knut10 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina