P.S. blijkbaar had gyn donderdag wel gespecifieerd dat de vakantie van 15 juli tot 15 augustus was en daardoor over 2 maanden liep maar het niet om de hele maand ging. Door alle emotie had ik dat dus blijkbaar niet gehoord, mijn man vertelde het toen we het er gisteren in de auto nog eens over hadden. Dus ben al blij. Ben ondertussen ook wel weer wat gekalmeerd en meer in strijdmodus gegaan. Gelukkig kunnen we wel wat "aftellen" in stukjes door al de 2 gesprekken bij psycho, de goedkeuring van ons dossier, vervolgens de contracten die we in orde moeten gaan maken. En dan is het die zomerstop waarin we toevallig ook nog een familievakantie gepland hebben staan, dus dat leidt ook wel af. En dan gewoon hopen dat we tegen het einde van die vakantie hopelijk al wat nieuws hebben of in het beste geval al een datum voor opvolgingsafspraak. We hebben ons weer herpakt
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.4 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- cryo TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 4 rietjes van dezelfde donor) Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF 1 (tp 3) MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar 1e kindje - IVF 2 ICSI Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 (IVF1 na kind nr. 1) HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D start wrs sept/okt Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF 1 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IUI 3 Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Afspraken 22 april - Milena92 - IUI3 22 april - Liliane92 - tp cryo 23 april - Klok - tp 1 24 april - Basilicum - meting bmsl voor tp 1.4 24 april - MamaMan0n - tp 1.5 28 april - Boompje88 - 1e follikelmeting ivf2 6 mei - Panda95 - 1e gesprek psycholoog voor goedkeuring traject en start donorzoektocht Test datum Lief - 23 april Knut10 - 25 april Sterre83 - 27 april (10 dpo) Liliane92 - 30 april Flora85 - 3 mei Klok - 4 mei Milena92 - 5 mei ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25-10 uitgerekend Zuster92 - 13 november uitgerekend Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december
Ik snap je helemaal, samen met het wachten op bevruchtingen/embryo’s en wel/geen tp vond ik deze dagen het meest zenuwslopend, incl meermaals paniektranen. Je hebt helaas echt nergens invloed op, alleen je eigen gedachten, proberen een beetje vertrouwen te houden hoe moeilijk ook. Als er een zwangerschap ontstaat, dan gaat het vaker wel dan niet goed. En je had het nog niet met je man gedeeld of wel? Persoonlijk zou ik wel echt overwegen om het te gaan delen, dit is veel te zwaar om in je eentje te voelen Ik blijf heel hard voor je duimen en dikke digiknuffel voor de komende dagen.
Yes gedeeld hoor, gister samen getest, alleen wist hij niet dat ik de 2 dagen ervoor ook al getest had en dat houden we maar zo Hij heeft vandaag alleen deadline van zijn proefschrift dus is nogal ergens anders met zn hoofd. Maar hij is voorzichtig optimistisch. Sowieso is zijn glas altijd halfvol en de mijn halfleeg, we vullen elkaar goed aan Komende vakantieweek is hier dus wel een bijzonder momentje, promoveren afgelopen 5 jaar afsluiten is een gek idee. Hoeveel mooier is het nog met een zwangerschap erbij maarja dat gaan we afwachten. Ik lees wel mee hoor en zal dinsdag ook zeker de officiele testuitslag delen! Want er komen hier ook weer heel wat spannende momenten aan!
Dat klinkt al ietsje beter die maand.. en idd stap voor stap, fijn dat het weer iets beter voelt allemaal. Succes met je examens!!
Nee, helemaal niks meer. Is natuurlijk de eerste maand en een lijf kan zich vreemd gedragen. Dus wil het een paar maanden aanzien voor ik écht enthousiast word. Voor hetzelfde geld krijg ik volgende maand opeens erge bijwerkingen ofzo. Maar ik ben voorzichtig positief. Heb vanochtend, netjes op 14 DPO getest, omdat ik voelde dat de rode duivels eraan komen. Draaide de test na zo'n drie minuten om, zie ik een tweede streepje. Ik kreeg al een halve hartverzakking om dan te beseffen dat het op de totaal verkeerde plek stond. Bij wijze van experiment maar eens gaan spoelen want neem aan dat het gewoon ook soort overgang is waar de kleurstof wordt opgehouden. Streepje is er met geen liters water af te krijgen. Even een test van eergisteren erbij genomen, maar deze is na het spoelen gewoon spierwit. Komt dit wel vaker voor met de k2v5 testen? Want dan koop ik volgende maand toch maar zo'n test met duidelijke venstertjes waarbinnen de streepjes moeten staan.
@Lief, bedankt, want ik ben zo'n uitsteller bij zulke zaken. Ben nog even alleen thuis dus geen man aan wie ik me moet verantwoorden. Heb voor nu wel tactiek die goed werkt. Heb paar series nog opgenomen die ik echt wil bijkijken haha. Dus ik kijk, maar spoel de reclames niet door, en tijdens de reclame werk ik aan mijn opdracht.
wow, wat een mindfuck! ik heb hier helaas geen ervaring mee. Heb je een foto? Wel blij dat je cyclus beter is nu
Ik zie een foto in je profiel, die is wel écht op verkeerde plek, wat stom! Ken het zelf ook niet vd kruidvat.. deze moet je wel echt als negatief beschouwen, maar ik zou zelf toch nieiwsgierig zijn naar ander merk, just to be safe
Geen idee of het zo werkt, maar hij staat dus bij mijn media. Om hier te uploaden is hij blijkbaar te groot. Op de foto lijkt het trouwens grijs, maar in werkelijkheid is het echt roze. Ik weet natuurlijk dat dit niks is, maar is idd toch even een mindfuck als je de test omdraait. Zo'n 0,5 sec ben je dan blij
Ik heb er geen meer en is trouwens ook niet nodig. Ik voel dat mijn maandstonden om de hoek loeren. Had trouwens ook helemaal niks verwacht hoor, maar schrok gewoon heel erg. Vroeg me dus gewoon af of dit vaker voorkomt bij de k2v5, want dan koop ik ze dus niet meer. Ben zeker geen serial tester, gewoon dag of twee voor nod en bij negatief vanaf nu ook op nod om zeker met de utro te mogen stoppen. Dus geen probleem om elke maand een iets duurdere test met venstertjes te kopen en dit soort scenario's te vermijden. Na het schrikken was mijn eerste reactie ook: die streep staat niet eens in het midden! Kunnen ze dat niet gewoon netjes aan elkaar zetten.
@Dinnie93 staat idd echt niet op de juiste plek bleehh ik zou gek worden van zo'n test. Wat knap dat je het eigenlijk nog kan relativeren en je niet stiekeme hoop koestert!
Mag ik hier ook meekletsen? Vrijdag na 2 rustmaanden met onze eerste ivf poging gestart. Helaas ga ik heel slecht op hormonen dus merk dat ik nu alweer intens moe en down ben. Had gehoopt dat andere hormonen miss beter zouden zijn. Verder heb ik al een kindje van inmiddels 9 alweer, andere partner en onze combi lijkt zonder aanwijsbare oorzaak niet geslaagd.. hopelijk mag het deze ronde wel zo zijn...
Welkom! Er is een lijstje waar je je aan kan toevoegen als je wil. Veel succes met de ivf-poging. Die hormonsters doen nogal wat met ons lichaam he Wat spuit je?
Welkom! Wat rot dat je zo reageert op de hormonen, hopelijk voor een goed doel/aantal mooie kansen..!
@klok @Milena92 @Liliane92 heel veel succes morgen, dat er maar veel positieve testen mogen volgen binnenkort!
Welkom! Heel veel succes deze eerste poging, hopelijk wel een mooi resultaat van die rot hormonen binnenkort