Wat ontzettend balen zeg! Ik had toch nog hoop op een positieve test ! Maar gelukkig liggen er nog genoeg kansen te wachten. Volgens mij is het wel standaard om na een volledige IVF-cyclus, punctie en alle medicijnen een rustmaand te hebben. Dat is in ieder geval bij ons ziekenhuis verplicht zo omdat het lichaam dan weer een beetje op adem kan komen. Ik ben benieuwd of je misschien wel meteen door mag als het een kunstmatige cyclus gaat? Daar heb ik niet zoveel verstand van.
@WelcomeWondertje wat klóte gewoon... @Basilicum ook bij jou, stom gewoon, maar hopelijk straks weer vol goede moed een mooie cryo! @MamaMan0n broedze op je ananas haha! @Milena92, hopelijk dinsdag zover, ik duim! Ik vergeet vast weer 5 mensen nu Hier na een telefonisch consult gekozen voor nieuwe ronde met dubbele hormonen..dus geen 12 maar 24 Rekovelle.. ben benieuwd. Eierstokken waren oke, ja links 2 cystes en wat vocht maar dat is mijn endostok die telt eigenlijk niet zo mee want denken ze ook niet aan te kunnen prikken... Andere optie was 3 maanden Lucrin, maar ik zie dat zelf nog niet echt zitten.. Na 1 afgebroken poging eerst eens zien wat dit doet hoor. Ik heb nog 7 maanden tot mn 41ste en dan stop ik echt. Mijn menstruatie wil alleen nog niet lekker doorzetten bm slijmvlies was nog 13mm dus ik wacht tot de ellende echt losbarst en dan hoor ik of ik nog een echte uitgangsecho krijg of zo mag starten. Ik vond het wel chill zo'n mildere menstruatie jammer joh, dus de ibuprofen, tampons en maandverband liggen gereed Wat dat betreft kan ik niet wachten tot dit klaar is..met of zonder 2e kindje. Maar geen heftige of ongeplande menstruaties meer en geen hoop en teleurstelling meer.. merk dat ik begonnen ben aan soort afsluiting ofzo..
@Milena92 mijn cryo is dan 6 dagen oud. Hij is op dag 5 ingevroren, maar het ziekenhuis laat hem na het ontdooien nog 24 uur doorgroeien. Spannende uren zijn dat, vind ik! Want word ik gebeld dat het mislukt is of niet? @mamamanon die lijkt idd echt op een ananas haha succes deze wachtweken!
Jeetje heel spannend ja .. Maar wauw wat oud is dat eigenlijk al he.. een mini baby. Dan ga ik gelijk denken, tot hoeveel dagen zouden ze ze eigenlijk terug kunnen plaatsen? Ik neem aan dat t vermogen om in te nestelen maar een bepaalde tijdsduur heeft. En normaal nestelt t zo rond de zes dagen in geloof ik he?
Bedankt voor al jullie handige reacties! Op mn werk geef ik mensen insuline en die pennen kan je niet verder draaien dan de dosis die nog beschikbaar is in de pen. Heel goed om te weten dat t bij deze dus anders is! Tis een pen van 450, en ik heb met gisteravond erbij 9 x 50 gespoten dus op papier is hij op er zit nog reserve in maarja ik gok er niet op dat dat genoeg is. Vind t wel zonde een hele nieuwe pen voor misschien maar 1 dosering (kost zon 400€ eentje)
Hi, ja dat snap ik wel. Op n gegeven moment ben je het toch ook wel gewoon zat ofzo? Maar ik hoop heel erg voor je dat t wél met tweede kindje gaat zijn. Heb je n idee van wanneer je menstruatie echt doorbreekt? (Je endostok )
Zou ik hier ook mee mogen schrijven? Ik schreef in het november/december topic maar dat lijkt een beetje stilgevallen. Heb inmiddels 1 IVF punctie erop zitten die geresulteerd heeft in 2 embryo's. De verse is helaas niet blijven plakken en na een rustmaand nu door voor de cryo in natuurlijke cyclus. Gisteravond ovitrelle gezet en als alles goed gaat vrijdag de TP
Ja, superspannend! Vanwege de endometriose moet ik misschien hierna weer de onderdrukking in voordat we naar poging 2 mogen. Reageer daar heel slecht op dus hopelijk lukt deze gewoon
Ik moest tijdens de ivf poging 225ie spuiten. Had ook nog een pen waar maar 150 in zat in theorie, maar kon er toch 225 uithalen. Het zou dus moeten kunnen, maar snap ook dat je liever het zekere voor het onzekere neemt. Misschien kan je een pen krijgen van 300ie?
Bleeeeeeh Echt veel kramp in mijn baarmoeder omdat die utro de ongesteldheid tegenhoud. En daardoor gaat mijn hoofd met me aan de haal. Kijk wel 10x per dag op de testen of er niet toevallig toch een lijntje staat. Onmogelijk dat het nog gaat gebeuren, maar ik durf ook niet met de medicatie te stoppen Toch maar proberen veel afleiding te zoeken de komende dagen. Lief dat je aan me dacht!
Wat fijn dat hij binnen is! Ik duim voor je! Fijn dat je zoveel afleiding hebt, dat scheelt wel met de test drang.
De vakantie was echt heerlijk! Even opladen! Ja dat zou leuk zijn! Onze twee cryo's uit de poging van onze dochter zijn helaas op dus daarom zijn we met een nieuwe IVF poging gestart. Nu tien dagen aan de primolut en gister heb ik weer voor het eerst decapeptyl gespoten, mennn wat zijn die naalden bot.
Scheelt heel veel! Ik hoop dat ik ook oprecht kan wachten met testen haha. Heb hier wat last van krampjes vooral uitstralend naar mijn rechterlies. Dus ik voel al meer dan de eerste keer toen voelde ik niks noppes nada. Zelfs met utro. Verder weet ik niet echt wat ik voelen moet. Laatste zwangerschap is dik 8 jaar geleden. Kan mezelf ook echt niet herinneren wat ik zou moeten voelen.
Oh die zijn vreselijk ik had zelfs een decapeptyl naald die ik niet meer uit mn huid kreeg. Probeerde voorzichtig er uit te trekken kwam gewoon niet los.