Ah wat stom ook dat we zo lang door moeten met die medicatie hè? Je bent er bijna weer vanaf! Nog leuke afleiding kunnen vinden ? Hier een zieke baby, dus genoeg afleiding en ook wel even de gedachte “oef, stel dat je dit nog een keer hebt “ maar toch voornamelijk heel teleurgesteld dat we nog een ronde door moeten.
Kun je niet even langs de apotheek vragen om scherpere naaldjes? Ik heb ze toen zelf verwisseld, maar kan me niet voorstellen dat ze niet even wat betere naaldjes erbij kunnen geven.. dat zou wel heel vrouw onvriendelijk zijn toch ?
Ja, rot zijn die naalden he? Wat mij hielp was echt zoeken waar het puntje zit op de naald (lopen een beetje schuin) en dan te zorgen dat die aan de onderkant zit. Dan was het minder vervelend, maar het blijft wel een rotgevoel tov de gonal en de ovitrelle
Hoe is het nu, leef je nog? Wat vind jij vd Lucrin en hoe lang moet je daar aan? Ik ben er beetje bang voor... lijkt me zo heftig.. @Milena92 vannacht ongesteld geworden dus heb ze bericht gestuurd. Benieuwd of ik morgen weer mag starten of dat ze nu een tweede uitgangsecho willen. Hopelijk gewoon starten, weinig zin in weer heel dagdeel kwijt maandag Wel blij zo, zat gister hele dag in een sporthal en sliep in hotel enzo, en hoewel ik écht niet mag klagen als ik het zo lees bij WelcomeWondertje, ben ik de eerste dag het liefst thuis das niet mn beste
Die naalden begrijp ik ook echt niet..de ene vloeistof is misschien dikker dus dikkere naald ofzo, maar de Fyremadel lijkt hier ook bot vergeleken met Rekovelle en Ovitrelle, dat zou toch anders moeten kunnen
Yes ik mag morgen weer starten! Op naar de herkansing. Dit keer vind ik het veel spannender, want ik begreep dat ze niet verder verhogen dan dit, dus als dit niet aanslaat is het over of aan de Lucrin eerst 3 maanden en ik weet niet of ik die weg wil inslaan.
Jeetje heel spannend dan En wel super fijn niet nog een echo! Ik ben vandaag voor de vierde echo geweest, vind dat ook wel veel hoor. En het eitje was nog niet genoeg gegroeid dus dinsdag weer terug ..vijfde afspraak. En dan donderdag hopelijk inseminatie... Alle zes de afspraken zouden dan buiten werk om gepland zijn (happy me). Maar dan denk ik, had net zo goed anders kunnen zijn, dat zou me een hoop stress bezorgen dan want ik moet altijd vervanging gaan zoeken dan. Ik hoop zooo dat t gelijk raak is haha maarja hoe groot is die kans. Een paar maanden achter elkaar zoveel afspraken lijkt me wel heftig.
Dat is inderdaad flink veel. Ik hoop voor je dat het binnenkort niet meer nodig is en het gewoon meteen raak is!
Ja lastig he met werk! Ik moet nu 1e echo op zondag, was ook al blij Je eitje moet ff op gang komen haha, komt vast goed! En het is zo wisselend met aantal keer, kansen etc...gewoon heel hard duimen!!
Dames, Iemand bekend met 2 dagen na tp met menstruatiekrampen? Lijkt wel alsof ik ongesteld wordt joh. Liefs
Misschien de innesteling? Heb het niet gehad bij de TP, wel op 8/9 DPO bij vorige zwangerschap Ik hoop voor je dat het goed nieuws betekent!