Maar dat klopt ook gewoon je voelt je baarmoeder dus het vorig hetzelfde alleen is die hele andere dingen aan het doen
@Basilicum ik snap je mood eerst ging ik voor de tp nog laten waxen en alles nu denk ik even tussendoor naar zh en door het romantische is er allang vanaf het spannende nu ook en toch moeten we hoop houden want het gaat toch een keer (onverwachts) toch moeten lukken !! Het is een natuurlijke reactie van je maar geef alsjeblieft niet op het zijn ook de hormonen hè die met onze gemoedstoestand spelen
ja klopt bij mij zorgt Lucrin (landurig decapeptyl) ook voor verhoogde vruchtbaarheid. Bij al m’n vorige zwangerschappen geeft dat geholpen dus dat zweten op opvliegers ach dat nemen we maar voor lief.hoop dat het bij jullie ook werkt. (En straks bij mezelf natuurlijk )
@Milena92 @MamaMan0n @Boompje88 @Flora85 @Sterre83 @Basilicum @Joylynn @Liliane92 Dank voor jullie lieve berichtjes!!❤️
11 dpo, eigenlijk 1 dag verwijderd van mijn menstruatiedag in mijn eigen cyclus. En heb mega ongikrampen, dus denk eigenlijk dat ik morgen ook gewoon ongesteld word
Ja, ik wil dat dus ook! Met 1 zwaar dominant follikel (dat in 1 weekend 6 mm groeit ook) en een menstruatie die waarschijnlijk gewoon volgens oude/eigen cyclus komt, denk ik echt dat mijn eigen cyclus de “opbrengst” geen goed doet …
Ja, kan me voorstellen dat dat niet goed voelt. Er zijn dus een aantal mogelijkheden dan: of langer onderdrukken en dan pas stimuleren in de hoop dat je eigen cyclus er niet door drukt. Kans is dan wel dat je nóg minder follikels hebt zoals bij mij het geval was, maar dat hoeft niet zo te zijn. Had wel 2 heel mooie embryo's uit 3 eicellen. Andere optie is het korte protocol met flare wat ik nu heb. Wellicht dan meer follikels/eicellen. Weet zelf nu nog niet wat de kwaliteit gaat zijn alleen. Mocht je dan wel meer embryo's hebben kan je evt een freeze all overwegen, dus geen verse tp, en dan in kunstmatige cyclus terugplaatsen. Misschien dat dat dan meer succes brengt. Het blijft een rottige overweging om te maken, en aan alle zitten voor- en nadelen. Hopelijk wil je arts meedenken en kunnen jullie samen tot een goed plan komen!
Nóg minder zou voor mij dan weer niet goed zijn, waren er al maar 3 … Maar misschien wat jij nu hebt dan. Ga het zeker meenemen, dus bedankt voor je input
Nou met uitpakken kwam ik natuurlijk de testen tegen, toch maar gelijk uit dat laatste restje droom geholpen; er staat nog een verre tuurstreep. Game over dus voor ivf 1 hier..
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.4 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 4 rietjes van dezelfde donor) Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar 1e kindje - IVF 2 ICSI Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 (IVF1 na kind nr. 1) HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D start wrs sept/okt Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 1 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF 1 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IUI 3 Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 38 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Afspraken 28 april - Boompje88 - 1e follikelmeting ivf2 30 april - Basilicum - tp 1.4 6 mei - Panda95 - 1e gesprek psycholoog voor goedkeuring traject en start donorzoektocht 30 mei - Palmpje - startgesprek nieuwe ICSI Test datum Sterre83 - 27 april (10 dpo) Liliane92 - 30 april Flora85 - 3 mei MamaMan0n - 3 mei Klok - 4 mei Milena92 - 5 mei ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december
Volgens mij was het tijdens de 1e ronde voornamelijk omdat m’n cyclus er zelf ook dominant doorheen loopt, heb uit mezelf ook altijd een vrij vroege eisprong (nu bijv op CD9 al gehad). Dus toen op voorhand al bedacht om alles meer te remmen zodat we rustiger konden stimuleren. Omdat dit toen wel meer eicellen dan verwacht opbracht, maar weinig embryo’s hebben we voor ronde 2 voor het andere protocol gekozen met het idee dat de kwaliteit dan misschien beter zou zijn met de meriofert. Toen kwam alleen mijn eigen cyclus er ook weer lekker dominant door heen 1e ronde had ik m’n punctie op dag 15 met 9 gelijkmatige follikels, de 2e ronde had ik na 7 dagen stimuleren al 1 follikel op 20mm en nog 2 rond de 14. Toen nog 3 dagen tot de punctie weten te rekken in de hoop dat die 2 kleintjes bij zouden komen en de dominante niet zelf al zou springen Nu weten we wel dat het 1e protocol qua medicatie wss voor mijn lichaam beter is, dan loopt de stimulatie iets rustiger en nu dan icm ICSI om hopelijk tot meer Emmy’s te komen
Snap ik helemaal! Het hele traject is geen one site fits all, hoop dat de arts wilt meedenken en eventueel een ander protocol wilt proberen! Wij lopen bij het SFG, die werken samen met het EMC Maar we zitten er wel over te denken al om als het deze poging niet lukt om een poging in België zelf te gaan betalen
Klinkt goed wel! Ik heb dus ook het idee dat mijn eigen cyclus domineert, dus ga dit zelf ook wel meenemen! Dankjewel
Oh nou, die ga ik onthouden voor als arts niet wil! We zitten toch al bij EMC voor lab & terugplaatsing En overwegen inderdaad ook als laatste poging België. Bij jou gaat het ook wel hard zo he?