Aah jullie denken ook na over België? Ik lees er wel veel goede verhalen over, ook bij vrouwen met een laag amh. Het gaat bij ons idd wel hard zo, merk dat ik deze poging ook spannender vind puur omdat het de laatste vergoede poging is
Ja, toch wat meer maatwerk heb ik het idee. En inderdaad: Duitsland en België staan bekend als goed met laag amh. Heb jij dat ook? Als mijn arts niet mee wil werken aan mijn voorstel, ga ik Gent, Leuven of Brugge (allemaal ongeveer even ver rijden voor ons) wel overwegen. Als 2e ronde niet lukt, denk ik sowieso buitenland! Ook voor het gevoel “we hebben echt alles uit de kast getrokken” Snap ik helemaal! Als je pogingen verlopen met steeds maar een of geen terugplaatsing, ben je zó uitgespeeld …
Ah nee … Lief, wat k*t. Je voelde hem al wel aankomen, maar dat maakt het niet minder balen dat het niet gelukt is natuurlijk. En pijnlijk dat je het geluksgevoel werd gegeven en daarna weer afgepakt. Dikke knuffel!
Snap ik hoor! Het is ook ontzettend balen als het niet lukt! Ik vond zelf IVF ontzettend meevallen. Vond alleen het mentale stuk soms heftig en vooral de wachtweken. Van de hormonen en het spuiten heb ik nauwelijks last gehad! Ik duim dat dat ook voor jouw mag gelden!
Misschien een beetje een sensitive post maar mijn test is een stuk donkerder op 12 DPO dus ik durf een klein beetje te hopen. Vanacht ook een test gedaan en die was weer lichter maar ik heb gisteravond veel gedronken. Deze urine is van tussen 2.00 uur en 6.00 uur zonder te drinken. Ik vind het ontzettend spannend! Was er al van overtuigd dat de test lichter zou zijn.
Ja ik denk dat ik nu even stop met testen tot donderdag. Dan mag ik van het ziekenhuis testen. Ik vind de lijn duidelijk dus ik laat het voor nu gewoon even los tot donderdag. Zit nu al twee nachten streepjes te turen.
Ik kom net thuis uit mijn nachtdienst. Maar man ik heb al sinds vrijdagavond op en af onderrugpijn maar vannacht was het echt niet grappig. Fijn als je grotendeels de hele nacht staat en bezig bent. Natuurlijk zegt mr google dat het een symptoom van zwangerschap kan zijn als je dit niet standaard hebt met menstruatie. Nou nee dit ken ik niet. Iemand ervaring mee? Ik heb geen gekke dingen gedaan. Vrijdagochtend zulke buikkrampen en beetje bloedverlies en savonds laat begon de rugpijn en dat is nog niet weg. daarnaast passen mn boobs niet meer in mn bh hahaha dus ja al met al ben ik heel erg postief maar zo bang dat mijn lichaam trucjes met me uithaalt. Dit keer geen utro of iets dus daar kan het niet aan liggen. En nee ik wil niet testen nog 4 dagen tot nod
Oee klinkt heel goed! Knap dat je het zolang vol kan houden! Ik heb ook best wel onderrugpijn! Nu nogsteeds dus een goed teken!!! Ik duim!!
Spannend! Dit is echt die mindfuck van de laatste week voor je NOD. Ik snap ook dat je nog niet wil testen. Ga je dat op je NOD doen denk je? Ik vind het wel veelbelovend klinken
@Lief ik ben er gewoon even stil van. Het zag er zo goed uit! Wat een ongelofelijk oneerlijke gang van zaken weer . Dikke knuffel! @Liliane92 yes! Jij bent gewoon hartstikke zwanger!!! Gefeliciteerd!! @MamaMan0n wat klinkt dat goed! Ik duim. @Sterre83 balen van de witte test. Realistisch gezien wordt de kans inderdaad wel klein. Maar ik blijf duimen! en bedankt voor jullie lieve woorden. Doet me echt goed!
Haha, nou … Ik denk eigenlijk dat je mentaal gewoon sterk bent. Of er net wat anders in staat, kan ook natuurlijk. Ik ben ook mama, ben ook al bijna 39 (das wijs genoeg, haha), maar vind het wel echt serieus heel heftig mentaal/emotioneel allemaal.
Wat? Ik ben even wat afwezig geweest, maar ben er stil van.. Wat ontzettend oneerlijk en naar Het zag er zo veelbelovend uit.. Dikke knuffel voor jou.