Ik mag morgenochtend vroeg weer en waarschijnlijk donderdag al punctie als het allemaal goed gegroeid is
@Basilicum veel succes morgen met de tp. Ik hoop dat je je mentaal weer wat beter voelt. Duimen blijven draaien hier voor je @Liliane92 wow! Ziet er goed uit zeg, dit lijkt echt op een zwangerschap! @Knut10 meid wat vervelend voor je zeg, welke waardes zijn er dan niet goed? Hopelijk kan je snel weer vooruit kijken omdat je een einddatum voor het wachten hebt. @Lief wat verdrietig voor je..ook deze cryo met aflopende testen ik denk echt dat dit het bespreken waard is. Gekke situatie zo. @Milena92 wat een spannende tijd, hopelijk snel ovitrelle eruit en een mooi roze streepje van een zwangerschap @MamaMan0n wat spannend! Dit klinkt heel erg goed gevoelige borsten zijn bij mij altijd het 1e teken @WelcomeWondertje wat een geduld moet je toch opbrengen zeg, jullie traject mag nu wel eens eindigen met een prachtige zwangerschap als resultaat. @Boompje88 spannend! Dat gaat vlot bij je! Ik ga morgen weer testen. 12 dagen na ovitrelle en 10dpo. Afgelopen zaterdag stond er nog een streepje dus nu hopelijk helemaal wit zodat de ovitrelle eruit is
Wow! Dat gaat snel dan, mooi zo. Vind je t spannend de punctie? (De procedure zelf bedoel ik) @klok Oeh nou ik hoop gewoon dat t streepje donkerder is al zou dat nog wel vroeg zijn haha. Iig spannend morgen!!
Zoo spannend! Ik duim voor je! Hopelijk snel een mooie oploop van de test! En inderdaad had je het goed! Ben je helderziend? Hopelijk heb ik over drie dagen nogsteeds een mooie test. @klok succes morgen! Ik duim voor een positieve test! Spannend! @Basilicum, heel veel succes morgen! Ik hoop zo voor jou deze ronde! @MamaMan0n, ik duim zo hard voor je!! @Lief, Pff ik heb echt respect voor hoe je ermee omgaat. Krijg je nog een evaluatie in het ziekenhuis over deze ronde? @Boompje88 ook succes morgen met de hopelijk laatste meting voor de punctie!
Procedure zelf vind ik niet zo heel spannend meer. Vond het met die pethidine prik goed te doen, al deed die prik zelf wel pijn . Meer het afwachten of en hoeveel er gevonden is vind ik lastig. En dan weer wachten op het belletje of er een tp is. Maar we gaan er gewoon positief in
Je bent zó dapper! Echt hoor. Ondanks hoe je je óók voelt. Je pakt jezelf toch maar weer mooi bij elkaar. Wat een rollercoasterrit heb jij ook weer gehad zeg. Je koopt er geen k*t voor, maar ik baal voor je en knuffel je door het scherm heen. Mijn officiële testdatum is 3 mei pas. Maar inderdaad, overmorgen zit ik 14 dagen na punctie.
Ik vond dat, samen met de wachtweken, ook het spannendste inderdaad. Fysieke pijn doorstaan, daar draag je zelf nog wat aan bij ofzo
Super lief je berichtje, dankjewel! Ik geloof eigenlijk niet dat wij echt een kans maken. Maar móet het gewoon afmaken om het te kunnen afsluiten, denk ik Lekker, weekendje weg! Leuk. Heb je genoten? En beetje roze, dat klinkt spannend, en goed. Ben benieuwd!
De reden om het niet te doen, is dat je ook juist nog minder follikels kan hebben als je je cyclus platlegt. En dat het volgens klinieken in België en Duitsland (toch best goed op dit vlak) kan schelen in de kwaliteit als je nog maar zo weinig hebt als ik. Je eigen systeem legt iig nog de beste klaar en dat is wat waard als er daar niet zo veel meer van zijn. Dus vind het een lastige keuze wel, al met al. Waarom is geen decapeptyl een pre?
België omdat ze daar toch net wat verder gaan en wat meer maatwerk leveren. Iets minder protocollair. Slagingspercentage van bijvoorbeeld UZ Brussel is ook echt wel hoger dan ziekenhuizen in NL. Dus vandaar
Ik heb het soms wel, soms helemaal niet. Heel apart! Blijkbaar kan dat dus ook per maand wisselen (schiet mij ook maar lek soms hoor, haha) …