Geen idee eigenlijk of ze dat kunnen zien. Vaak is het volgens mij gewoon iets wat ze merken als ivf niet lukt en gaan ze dan icsi proberen. Het is in ieder geval het proberen waard, maar kan me voorstellen dat je het ook verder uitgezocht wil hebben. Denk alleen niet dat ze dat in nl doen
Heb je bij deze testen op dezelfde tijd getest? Ik was bijv een middagtester bij mijn dochter dus toen schrok ik ook even toen dat verschilde van kleur.
Jaa heel fijn! Als alles goed gaat is mijn officiële testdatum op de verjaardag van mijn dochter. Toch wel erg bijzonder als het dan raak mag zijn...
Hier is het verschil echt maar minimaal! Ik zeg ovitrelle eruit, en nu alleen eigen hcg. Morgen wordt een mooie dag voor jou!
Ja dat kan idd.. maar dan moet je eigenlijk vanaf het begin zo beginnen. Wij hebben al 4 trajecten gehad en zijn er nu bijna doorheen. Mogelijk gaan we nog een 5de (zelfbetaalde) ronde doen maar dat is nog onzeker.
Ja zou zeker leuk zijn. En zo niet dan genoeg afleiding om er een leuke dag van te maken Zie je op tegen morgen?
Toen ik voor het eerst een inwendige echo kreeg zagen ze dat 1 eileider wat verkleefd was, en de ene arts naar de andere kwam binnen om te kijken. Toen nr. 5 binnenkwam grapte ik of ze er misschien een bakje popcorn bij wilde.
Onee wat ontzettend balen meis. Over het algemeen is bij geen bevruchtingen ICSI wel een uitkomst, niet altijd, maar wel vaak.
Haha, ja ik ook! Al had niemand mij verteld dat je na een punctie kan nabloeden, dus moest toen wel een maandverband aan m’n stringetje zien te plakken
Jeetje, wat kl*te. Dat soort berichten wil je niet krijgen… Maar als ze gezien hebben dat ze niet binnendringen, is icsi een goede oplossing hoor! Want dan spuiten ze ze erin. Sommige vrouwen hebben dat, een te hard schilletje om hun eicellen. Kun je geen gesprek met je behandeld arts aanvragen en vragen wat ze nu precies gezien hebben?