Dit is trouwens het verschil tussen 13 (bovenste) en 15 (onderste). Hij is wel duidelijker maar niet gigantisch veel donkerder. Is dat erg? Gisteravond wel weer heel veel thee gedronken dus volgens mij was mn urine ook iets minder geconcentreerd. Blijf het toch wel heel erg spannend vinden hoor! Denk ook dat ik het gewoon los moet laten. Wat er gebeurt gebeurt er, voor nu ben ik gewoon zwanger. Heb de vorige keer ook niet doorgetest na mn duidelijke positieve test want het brengt toch ook wel onzekerheid. Edit: als ik nu andere foto's van de 13 en 15 van veraf bij elkaar bekijk is de 15 wel een stuk donkerder dus ik moet maar gewoon vertrouwen hebben.
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.4 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 4 rietjes van dezelfde donor) Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar 1e kindje - IVF 2 ICSI Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 (IVF1 na kind nr. 1) HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D start wrs sept/okt Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF 1 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 38 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Afspraken 2 mei - Boompje88 - punctie ivf 2 3 mei - Loulou12 - punctie ivf 2 6 mei - Panda95 - 1e gesprek psycholoog voor goedkeuring traject en start donorzoektocht 30 mei - Palmpje - startgesprek nieuwe ICSI Test datum Flora85 - 3 mei MamaMan0n - 3 mei Klok - 4 mei Milena92 - 5 mei Basilicum -11 mei Loulou12- 18 mei ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 9 januari
@Milena92 wow! Die zie ik ook!! Hoeveel dpo ook alweer? Oo wat retespannend! Voel je symptomen? @Boompje88 heel veel succes en sterkte vandaag. Ik duim voor een hele mooie opbrengst! @Stike wat snap ik jouw verdriet, dat zie je niet aankomen als je vol vertrouwen ivf in gaat. Ik heb inderdaad ook eerder gelezen over een ‘hard’ schilletje van de eicel. Dan kan icsi echt wel de oplossing zijn. Wanneer heb je het gesprek? Heel veel succes in ieder geval! @Knut10 wat balen dat die labuitslagen zo lang duren. Dan loop je continu achter de feiten aan. Dikke knuffel. Stilstaan en wachten op niets is nog zwaarder dan concreet wachten vind ik. Enne vandaag voor mij nog geen test hoor. Pas twee dagen na tp, dus zelfs voor mijn doen ietwat enthousiast. Ik denk dat ik zondag een eerste testje ga wagen. @Panda95 hoe is het met jou? Hopelijk gewoon druk met je nieuwe werk! @Liliane92 prachtig zeg. Spread that babydust Lijstje ook maar even naar voren gehaald. Zoveel gekletst
Ja hij is echt duidelijker nog beter zichtbaar! Dat is echt goed. Maar ik snap je spanning... Is ook hartstikke eng. Maar idd vertrouwen is goed, het beste wat je nu kan doen
Succes vandaag @Boompje88, hopelijk valt het mee met de pijn en daarna super goed nieuws met veel bevruchtingen! Hoor je dat direct vandaag of morgen? @Lief ik snap dat je een grens wil trekken maar het is ook herkenbaar dat je die grens steeds opschuift. Hier ook al meerdere keren gedaan, niet alleen qua leeftijd maar ook qua behandeling. Zolang je er in zit en er is nog hoop, pak je toch sneller weer de mogelijkheid aan om door te gaan. Misschien speelt het ook mee dat je elke keer zoo dichtbij bent geweest. @Knut10 ik hoop heel hard dat je waardes binnenkort oke zijn. Is er sowieso geen kans van slagen voor en tp als de waardes niet oke zijn, of heeft dat er niks mee te maken? @Milena92 dit ziet er heel goed uit voor 10dpo!! ik duim voor oploop de komende dagen. @Liliane92 wauw! Mooi hoor! Je mag het echt geloven, gefeliciteerd!! Zelf net weer getest en hij lijkt hetzelfde als gister.. ik word nu wel een beetje gek.. hoop maar dat ik niet dezelfde kant op ga als @Lief met continu lichte testen en daarna afloop. Vandaag 12dpo!
Ja mega spannend !!!! 10 dpo vandaag. Nou ik voel wel steeds wat kleine zeurende pijntjes in mn liezen sinds gister ongeveer maar niet echt opvallend. Tsja ik voelde me gewoon ontzettend relaxed deze ronde, nu blijkt misschien waarom Hoe voel jij je? Ga je testen of pas laat?
Jeetje meid wat een spanning... Ik snap dat je iets overtuigenders wil zien.. Ik heb geen idee, zelfde als gister lijkt me prima omdat de oploop niet iedere dag zichtbaar is. Als t nou morgen echt is opgelopen kan je denk ik meer relaxed erover zijn he?
Ooo super spannend! Maar voor 10 dpo een prima resultaat. Ik zet in op een duidelijke streep morgen hoor! Ik voel me prima, geen gekkigheid. Ga zondag of maandag testen denk ik. Vijf/ zes dagen na tp. Ik heb het gevoel het resultaat toch al te weten, dus blijf liever wat langer in de blissfull unkown
Ik vind hem toch wel wat donkerder ogen dan gister op de foto.... Krijgen we weer een update als hij droog is? Ik snap dat je liever meer verschil had gezien, maar ik zou nog steeds positief zijn met zulke testen!
@klok @Milena92 en @Liliane92 wat ziet dat er allemaal hoopvol uit! Fingers crossed voor mooie oploop in de komende dagen ❤️
Snap ik maar dat lijkt me sowieso echt een prima dag om te testen, eerder is in principe ook nutteloos. Ik hoop toch heel erg dat je gevoel ernaast zit. @Joylynn hoe gaat t met jou eigenlijk? Is er geen bloedverlies meer geweest?
Mijn ervaring is dat eigenlijk rond dit termijn de test dan breder werd ipv donkerder en dat gebeurd bij jou nu ook blijft spannend, ik blijf voor je duimen!
Ik heb nog regelmatig bloedverlies, maar geen idee waar het vandaan komt. Ik had dinsdag een echo en op dat moment ook bloedverlies, maar alles zag er perfect uit het blijft steeds 4 dagen achterlopen qua groeien, maar dat geeft niks. Bij jou ziet het er ook hoopvol uit, ik duim voor je
Ah bah, wat rot zeg! Maar dat moet zich vanzelf stabiliseren dan? Of gaan ze wel wat onderzoeken/proberen?
Exact hetzelfde inderdaad. Dan heb je nog geen duidelijkheid, wat irritant! We kunnen alleen maar duimen …