Ben ook benieuwd.. ook of die ubiquinol vorige keer meegeholpen heeft voor die 100% bevruchting haha mja zal je nooit weten he.. meer follikels zal ik er iig niet van krijgen, das toch jammer. Als ik opeens de baard in de keel krijg en een kaal hoofd zal ik het ook laten weten
Vind t irritant dat ik weet dat ik vandaag besproken ben in het intercollegiaal overleg en nu niet weet wat er gezegd is. Niet ongeduldig hoor Uiterlijk dinsdag hoor ik het. Ik wil zelf 1 cyclus rust maar daarna best door hoor. En wil mn schildklier nog eens laten checken. Zit in de familie en in mn zwangerschap van dochter was ie vd wap. Maar verder weet ik geen strijdplan ofzo? Kort protocol beviel me wel.. 3 embryos is denk ik voor 40 jaar een goede opbrengst, ik zat aan de hoogste dosis Rekovelle.. en tp in natuurlijke cyclus met utro lijkt wel succesvol nouja.. iig positieve test en dar bruinverlies wat me zo dwars zat ging toen er genoeg hcg was gewoon weg! Het zou fijner zijn als de cyste op mn ene eierstok weg was en die wat meer mee deed maar die hebben ze tijdens de ok bewust laten zitten. Dus ik weet t niet zo, benieuwd wat ze voostellen..
Goedemorgen allemaal! @Milena92 en @klok komen er nog mooie streepjes langs zo? Kan wel wat babydust gebruiken En @Parelbaby hoe is het met je na een nachtje slapen? Hier dit ik keer niet de overtuiging dat het gelukt is na 2.3 minuten, maar na 2.3 dagen . Overtuigd wil ik nog niet zeggen, maar de hoop groeit. Of de utro speelt een spelletje met me. Nog niet getest, maar misschien doe ik morgen toch stiekem een poging
Ik heb er een goed gevoel bij, bij jou! Ben heel erg benieuwd. Maar nog even wachten met testen is wel beter, als t lukt! Hele geruststellende streep hier! Hij is bijna zelf nog donkerder dan bij de zwangerschap van mn dochter, en aangezien dat allemaal goed ging, geeft t toch veel vertrouwen! En ik weet dat t niks zegt hoor.. Het is gewoon wachten.. Ik vind t zo onwerkelijk, echt heel gek allemaal. Ik had r zon goed gevoel bij, maar dat t dan ook echt uitkomt is nog wonderbaarlijker.. Dat de wens voor een biologisch broertje of zusje dan gewoon écht gaat uitkomen misschien. Vandaag 12 dpo, is mijn NOD eigenlijk met gonal f.
@Flora85 klinkt als een goed uitgedacht plan en wat fijn dat het ziekenhuis er hetzelfde instaat als jullie. Dat moet toch wel geluk gaan brengen voor jullie in het najaar! Ik duim!!
@Basilicum Dat is lief van jou! Ik sta nog een beetje hetzelfde in de wedstrijd. Voel me erg verslagen momenteel.. en ik heb gewoon weinig hoop. Wij zouden op Moederdag voor het eerst samen testen maar die teleurstelling in 1 klap kan ik gewoon even niet aan. Omdat ik nog 2x HCG moet bijspuiten (vandaag + dinsdag) heb ik besloten om gewoon elke ochtend een test te doen. Dan weten we gewoon gelijk waar we een beetje aan toe zijn Fijn dat jouw hoop groeit! Ik duim mee voor een positieve test morgen ✨
Ooo wat prachtig zeg! En wat fijn dat er gewoon een biologisch brusje gaat komen nu. Heerlijk die roze wolk op jij!
Ja dat snap ik heel goed. Anders heb je de klap dubbel op Moederdag. Die dag is al confronterend genoeg! Sterkte meid en i’m rooting for your underdog!
Hmm. Bij mij wel, maar nooit iets over de kwaliteit. Heb je wel een foto kunnen maken van het scherm? Of laten ze hem helemaal niet zien.
Nee ze laten echt helemaal niets zien. Ze vertellen alleen hoeveel cryos er gebruikt zijn en hoeveel er over zijn that’s it. Maar voor mij ooo wel beter. Zou gewoon weer een nieuw onderwerp voor Google-studies zijn
Precies, dat was namelijk het eerste wat ik deed toen ik thuis kwam... Gelijk alles vergelijken haha.
Ziet er goed uit @Milena92 Morgen lekker testen @Basilicum Hier gaat de oploop ook goed, dinsdag officiële testdag zkh maar vandaag 14dpo