Fijn dat je morgen een tp krijgt! Ik duim voor een goed resultaat van de icsi en een hoop mooie embryo's!
Dan heb je sowieso een terugplaatsing, wat goed!!! Ga duimen op een mooie voorraad, maar nog harder dat je dat niet nodig gaat hebben
Lekker in de achtbaan @Basilicum ik hoop zo dat ie morgen binnen afleestijd er gewoon is, test wat later, hou em gelijk bij t licht @Milena92 komt vást goed, hij hoeft idd niet elke dag mega op te lopen, er kan er af en toe eentje tussen zitten..heb zoveel testrijtjes van goede zwangerschappen gezien waar het ook zo was. Duim voor morgen! Dit is wel precies waarom ik nu zo moe ben, die situatie waarin jullie 2 nu zitten, zo'n hele high of low en dan toch weer hoop of wanhoop. Zo omschrijf ik het denk ik het beste: moe. Had dit niet verwacht maar waar ik normaal zo terugveer; nu niet. Vind t ook lastig het forum bij te houden maar wil ook meeleven want dat deden jullie ook allemaal zo lief bij mij en dat helpt zo!! Niet lastig alsin pijnlijk ofzo, gewoon echt lastig om het bij te houden en overal op te reageren @Boompje88 straks tp, lekker achter die hele roze flow aan hier! @Liliane92 waauww ❤️ prachtig, idd niet meer testen nu, kwaaltjes wisselen per dag! @Loulou12 dat de icsi maar jullie ding mag zijn!!
Ik snap je helemaal hoor! Voel je ook vooral nergens toe verplicht! En ik had ook gewenst dat ik gewacht had, want je omschrijft het echt heel treffend. Je wordt er gewoon echt heel moe van dikke knuffel en denk aan jezelf’
@Lief Dankjewel voor dat, dat vroeg ik me ook al af, of dat vaker te zien was @Basilicum omg dat is heel duidelijk?? Zou heel cool zijn als mijn goede gevoel over jouw tp uitkomt hahah @Liliane92 dan ben ik inderdaad helderziend Wat mega spannend meid !! En @Liliane92 prachtige knaller @Loulou12 ah meid ik duim !!! Ik hoop idd dat je buik morgen nog wat beter voelt @Boompje88 succes
Oke ik had vanmorgen een Kruitvat test erbij gedaan nog, die was ook gelijk tov gister. Maar nu twee uur later nog een gedaan (omdat ik bij mn dochter smiddags veel betere testen had) en die is nu dus ook veeel donkerder dan vanochtend? Maar echt als in twee dagen oploop meer donker. Hoe kan dat zo enorm verschillen? Mijn urine was vanmorgen vroeg net zo geconcentreerd
Misschien omdat er 's ochtends meer afvalstoffen bij de urine zitten? Dat zou nog wat invloed kunnen hebben. In ieder geval fijn dat ie zo opgelopen is!
Ik heb begrepen dat dat kan komen doordat je eerste urine ook ‘vervuilt’ is met veel afvalstoffen. Oploop is goed! Veel oploop nog beter zou ik haat zeggen . In ieder gegaan fijn dat je gerustgesteld bent!! En ik hoop dat je gelijk krijgt! Doe je ook aan geslachtsvoorspellingen? Als hij echt positief wordt, kom ik bij je terug
@Basilicum wat spannend voor je! Dat streepje staat er niet voor niks, ik vind m vrij duidelijk eigenlijk. Ik zou morgenochtend pas testen, dan heb je goede vergelijking met vanochtend. Ik duim voor je @Milena92 geen probleem hè, kijk naar mijn testen op 11 en 12 dpo, die liepen ook niet echt heel erg op. Daarna begon het pas weer duidelijker te worden. En ik vind 'm zeker niet lichter als gister, net zo duidelijk. @Loulou12 ik heb ook lang last gehad van mijn buik na de punctie, heb best veel dagen in bed doorgebracht erna in de hoop de overstimulatie geen kans te geven. @Boompje88 succes met de tp! Duimen maar @Liliane92 wow deze is echt prachtig! Zo donker zie ik ze zelden. @Lief dikke knuffel. Het is ook niet niks allemaal. Fijne dag allemaal
Ach ik krijg gewoon tranen in mn ogen van al jullie lieve berichtjes <3 Oke de afvalstoffen hypothese hahah het klinkt aannemelijk. Klopt ik had dat t ook bij mn dochter! En ik heb net even mn testen van haar bekeken, en ik zag ook een hele lichte op 14 dpo (kan me idd een hartverzakking herinneren) en toen smiddags mega duidelijk. En verschil is dus weer zo groot. En idd ik ben weer gerust!!! Dan test ik vanaf morgen maar niet meer om zes uur sochtends
Ik ben pupo! Mooie morula teruggeplaatst gekregen. Hebben hiernaast waarschijnlijk ook nog 2 cryo's. Maar de plakker zit in mijn buik!
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.4 Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 4 rietjes van dezelfde donor) Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar 1e kindje - IVF 2 ICSI Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 (IVF1 na kind nr. 1) HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D start wrs sept/okt Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF 1 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 38 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Afspraken 6 mei - Loulou12 - verse tp ivf 2 6 mei - Panda95 - 1e gesprek psycholoog voor goedkeuring traject en start donorzoektocht 21 mei - MamaMan0n- terugplaatsing 1.6? 21 mei - Danielledkx - 1e echo voor tp4 30 mei - Palmpje - startgesprek nieuwe ICSI Test datum Milena92 - 5 mei Basilicum -11 mei Boompje88 - 17 mei (bloedtest) Loulou12- 18 mei Parelbaby - 12 mei ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 9 januari Klok - 11 januari
Ik heb besloten naar @klok te luisteren. Ik ga toch geen digitale durven te doen, en ieder wel/ niet streepje gaat me onzeker maken. Ik denk stiekem ook dat dat lijntje er niet voor niets staat, dus ik doe morgen ochtend een cb digital early Wel gek, want waar ik andere rondes van alles leek te voelen, voel ik me (behalve de afkeer van thee) echt helemaal niet anders Maar ik ga proberen te vertrouwen dat ik morgenochtend een mooie test heb!
Spannend! Ik voel dus ook niks, dat maakt mij ook onzeker. Heb normaal gevoelige borsten en nu niks.. gek hè! Hopelijk morgen een mooie test. Ik zou de streepjes test ook doen morgen, kan je t goed vergelijken met die van vandaag