Ja wat een pech en ik had ook een hele reeks indrogers met de sensitesten, dus ben daar ook mee gestopt. Edit: en ik maak mn test nu nat na 10 min en gooi m dan weg. Dan ga ik me ook niet allemaal dingen in mn hoofd halen bij een evt indroger daar ben ik ook heel gevoelig voor.
Oh nee wat verdrietig.. ik had zo gehoopt op een goede oploop vandaag. En je mag ook even heel verdrietig en boos zijn, mentaal is het zo zwaar.
De andere dames gefeliciteerd met de positieve testen! Wat fijn om zo de zomer in te mogen gaan. Het is jullie gegund! Ik vandaag controle echo voor de TP maar mijn BMS was nog te dun (6.1 mm) dus willen het nog niet inplannen en medicatie verhoogt. Hoe dik zijn jullie BMS voor de IUI en IVF TP?
Bij mij plannen ze hem al in met 6! Hij was op woensdag 6 en ik moest toen vrijdag de Ovitrelle zetten. Geen idee dus hoe dik hij uiteindelijk was…
Echt he.. het hakt erin.. sterkte! @Boontje96 niet heel representatief hier, ik zit nooit onder de 10 bij eerste fm geloof ik.. Maar je bent er bijna hoor, 7 is volgens mij idd minimum! Ik uiterlijk morgen wat horen hoe verder maar nog niks
Dank voor jullie reacties! Ik ben nu al anderhalve week de medicatie aan het slikken dus het was lager dan gehoopt, vandaar denk ik ook de teleurstelling toch weer bij mij. Ik ga nu 2 per dag 2 tabletten estradiol nemen, in de hoop dat het nog wat dikker gaat worden. Mijn lichaam kan het wel uit vorige metingen maar gaat nu nog heel traag. Vrijdag terug.. Ze plaatsen pas een week daarna terug
Hele late reactie Ja, hij is al 2x geprikt, TSH eerst 3.76 (daarom uitgebreider geprikt daarna) toen was hij 2.19. Dus binnen de normaalwaardes maar hmm lees toch veel over wat lagere ideaalwaarde bij zwanger worden (en blijven..). Mijn oma, moeder etc ook trage schildklier en ik had het in de zwangerschap van dochter ook. Alleen dachten we toen dat het kwam door pure uitputting (was echt ondervoed en vaak uitgedroogt). Nadien onder begeleiding weer afgebouwd vd medicatie en hij bleef toen binnen normaalwaarden zonder zwanger te zijn. Dus maar een keer prikken voor mn eigen gevoel, je zoekt toch naar een oorzaak he.... (oke buiten mn waarschijnlijk gewoon dichte eileiders enzo vd endo ).
Ik moet morgen weer Ovitrelle bijspuiten maar de testen van de Ovitrelle van zaterdag zijn nog knaldonker... Als ik morgen weer moet bijspuiten dan denk ik dat hij er maandag pas überhaupt uit is, maar dan ben ik al overtijd dus dan zouden ze ook weer niet te licht mogen aflopen... Heel moeilijk om te zeggen zo met dat bijspuiten, hoop dat het werkt!
Spannend ik herken het wel. Ik reageerde ook heel traag op dat estradiol. En moest ook tig keer terug voor metingen. Hopelijk wordt je bms snel dikker en heb je een mooi huisje voor de tp ❤️
Oh wat lastig! Wat zegt het ziekenhuis over wanneer je dan kunt testen? Want je kans op ovitrelle-positief is zo natuurlijk wel heel groot. Ga je vanaf maandag dan gewoon dagelijks testen en de oploop bekijken? (afloop ga ik gewoon even niet van uit)
Je kan je lichaam dus een soort van ‘foppen’ door extra HCG voor en na de terugplaatsing te spuiten. Hierdoor kan je lichaam denken dat er al een zwangerschap is waardoor de innestelling beter zou kunnen gaan.. bij iemand anders heeft dit geholpen en hoop bij ons ook! Maar dus wel erg lastig met die testen… heb al geen geduld en nu moet ik nog langer wachten
14 dagen na de terugplaatsing… mijn geduld kan dat echt niet haha! Dan zou ik hopelijk al 4+5 zijn dus ik test nu elke dag, en dan hoop ik dat ik een afloop + oploop zie of helemaal geen afloop natuurlijk ik moet zodra de test ook positief is van een zwangerschap zsm weer een infuus dus dat maakt het extra spannend. Toevoeging: ik test wel maar 8 klikjes ipv een hele pen dus het duurt geen 10-12 dagen voor de Ovitrelle eruit is. Maar ongeveer 3-5.
Ik zat bij kunstmatige cyclus vaak tussen de 9 en 9,5mm. Altijd na 12 dagen dubbele dosis (dus 4 tabletjes).
Thnx voor je uitleg daarom dus. Ik snap dat dat lastig is idd. Hopelijk blijft hij daarna gewoon donker en is het eigen hcg
Nee dat infuus is voor mijn verhoogde NK cellen, die vallen het embryo aan waardoor het niet goed in kan nestelen of weer afgestoten wordt en het infuus zou ervoor moeten zorgen dat die cellen onderdrukt worden. Die heb ik gehad voor de terugplaatsing en moet ik vanaf een positieve test om de week tot 12 weken zwangerschap.
Poeh wat vervelend, hoe lang duurde het dan gemiddeld voordat je ging terugplaatsen? Stel deze plakt niet gaat er dan steeds veel tijd overheen..