Terugplaatsing is nog niet gelukt. Moest weer terug naar de wachtkamer omdat ze niet goed kon zien of ze langs mijn niche kon komen met de katheter. Er moet een andere arts meekijken en die zit nu in bespreking Ohja wel al gehoord dat er in totaal 4 embryo's zijn ontstaan. Wel minder dan ik had gedacht.. aangezien 3 daarvan ook nog goed moeten doordelen.. spannend.
Ja stom hè. En heb de tweede test van vanmorgen ook later bekeken, ook weer een indroger. Lichter dan gister maar toch, je koppie gaat weer Ga ze voortaan ook weggooien. Wegleggen en zelfbeheersing gaat m niet worden
Heel spannend! Hopelijk mag je snel door. Wel fijn dat ze niet gaan prutsen en gewoon een expert inschakelen!
Mijn bms was 8.5 bij de laatste meting. 5 dagen later tp gehad dus geen idee hoe het er toen voor stond.
Ik heb natuurlijk nog maar 1 tp gehad maar bij mij zat ze eerst ook tegen de niche aan. Je voelt het ook dat ze vanbinnen iets raken en vond het geen fijn gevoel. Ze heeft toen een andere katheter gebruikt om een bochtje te kunnen maken, om de niche te omzeilen. Hopelijk lukt dit bij jou ook en zit hij inmiddels op de goede plek
Ja ze gebruiken bij mij ook altijd een andere katheter maar het was nu ook slecht zichtbaar op beeld. Dus nu hebben ze goede informatie/afmetingen in het systeem gezet voor een evt volgende keer. Ben blij dat het uiteindelijk gelukt is.
Vreselijk..ik weet gewoon niet meer welke testen te kopen haha. Nouja voorlopig koop ik nog niks..misschien moet ik gewoon niet testen, nooit
Ik heb normaal een cyclus van 28 dagen. Maar door de progynova duurde mijn cyclus 3 weken langer. Dus hier wordt alleen in natuurlijke cyclus teruggeplaatst. Ik had eerst last van standaard te dun bms maar dit kan ik tegenwoordig oplossen met algenolie met omega 3 en tarwekiemolie met vitamine e. En nog een hele rits aan supplementen haha. Sinds ik dit slik is het mooi dik dus hier geen hormoonsters meer.
Dat is de reden waarom ik mijn testen. Als het lukt doormidden breek en de grijze bak meteen in gooi. Kan ik ze er ook niet meer uit vissen.
Ik ben wel eens nieuwschierig of iemand ook zo'n gek is qua supplementen. Ik ben lang aan het uitzoeken geweest. Vooral veel op amerikaanse sites. Wat ik slik op een dag. - 1x multivitamine zwanger - 2x vitamine d hoogste dosering - 1x vitamine b12 incombinatie met extra folium zuur. Slik deze samen want vitamine b12 zorgt er voor dat je folium zuur opgenomen wordt en in de multi zwanger zit niet genoeg folium zuur 2x algenolie met omega 3 1x magnesium 1x probiotica (wetenschappelijk bewezen dat dit ook goed is voor je ontstekingcellen) En dan voor mijn eisprong slik ik de halve dosering tarwekiemolie en na de eisprong dubbele dosis. Tarwekiemolie is ook weer goed voor innesteling. Ik ben nu al even bezig met een studie uit amerika dat schijnbaar het kan helpen als je desloratine in hogere dosering slikt (hooikoortstablet alleen te verkrijgen via huisarts) dit zorgt er voor dat je imuumsysteem wat rustiger van wordt. Nu slik ik dit van mij zelf al 1x 5 mg maar in amerika gebruiken ze wel eens vanaf 10 mg om innestelen beter te laten verlopen. Misschien dat ik dit de volgende terugplaatsing ook ga toepassen. Omdat je emmy 50% niet lichaamseigen dna is kan je imuumsysteem te heftig reageren. Ik slik dit wel zo dat het allemaal precies gedoseerd is dus nergens teveel van haha. Want teveel is ook niet goed. Daarnaast probeer ik zo gezond mogelijk te eten maar gezien mijn eetgedrag moet ik wel wat meer supplementen slikken anders kom ik dus te kort.
Je kan maar ergens mee bezig zijn krijg je er van als je alleen maar nachtdiensten werkt en dus vaak tijd genoeg hebt snachts. Hahaha